@misc {TN_libero_mab2,
author = { ISO/TC 22 Straßenfahrzeuge AND ISO/TC 22 Road vehicles AND ISO/TC 22 Véhicules routiers AND ISO Internationale Organisation für Normung AND ISO International Organization for Standardization AND ISO Organisation Internationale de Normalisation },
title = { ISO 3917 Road vehicles - Safety glazing materials - Test methods for resistance to radiation, high temperature, humidity, fire and simulated weathering },
edition = { 2016-02-00 } ,
publisher = {International Organization for Standardization},
keywords = { Kraftfahrzeug , Methode , Umweltprüfung , Prüfung , Luftfeuchte , Glaskonstruktion , Feuchtebeständigkeit , Benetzung , Sicherheitsverglasung , Automobil , Klimaprüfung , Sicherheitsscheibe , Verglasen , Lichtdurchlässigkeit , Feuchtigkeit , Brandversuch , Straßenfahrzeug , Produktsicherheit , Verwitterung , Strahlung , Sicherheitsglas , Kfz , Feuerprobe , Motorwagen , Widerstandsfähigkeit , Widerstand , Liegeplatz , Beständigkeit , Brennverhalten , Strahlenbeständigkeit , Feuchtigkeitsbedingung , Feuer , Opazität , Kraftwagen , Versuch in feuchter Luft , Resistanz , Wetterauswirkung , Fahrzeug , Temperatur , Sicherheitsanforderung , Bewitterung , Simulation , Resistenz , Transparenz , Bestrahlung , künstlicher Bewitterungsversuch , Prüfverfahren , Feuchte , Auto , Brand , Verglasung , Prüfen , Verglasungsarbeit , Luftfeuchtigkeit , Strahlen , Brandprüfung , Temperaturbeständigkeit , Kochstelle , sicherheitsgerechtes Gestalten , Nässe , Feuchtigkeitsbeständigkeit , Strömungswiderstand , Glaserarbeit , künstliche Bewitterung , Verfahren , Versuch , Hochtemperaturversuch , Personenkraftwagen , Abstrahlung , Hochtemperatur , Prüfbedingung , Burning behaviours , Moisture , Safety glasses , Temperature , Simulation , Resistors , Radiation , Phototherapy , Light , Moisture resistance , Processes , Humidity , Artificial weathering , Glazing , High-temperature testing , Vehicles , Automobiles , Motor vehicles , Wetness , Testing , Resistance , Berths , Private cars , Artificial weathering tests , Wetting , Climatic tests , Damp-air tests , Weathering , Safety requirements , Safety of products , Transparency , Procedures , Motor cars , Fire tests , Security glazing , Temperature stability , Hotplates , Blasting , Safety glass , Fire , Trials , Safety design , Environmental testing , Testing conditions , Opacity , High temperatures , Drag , Radiation resistance , Methods , Road vehicles , Essai à l'air humide , Essai climatique , Essai , Condition de humidité , Résisteur , Essai de comportement au feu , Essai au feu , Endurance en température , Feu , Exigence de sécurité , Essai de réaction au feu , Comportement au feu , Simulation , Transparence , Véhicule à moteur , Vitrage , Procédé , Verre anti-effraction , Véhicule automobile , Véhicules à moteur , Humidité , Photothérapie , Travaux de vitrage , Véhicule routier , Essai à température élevée , Humidité de l'air , Processus , Vieillissement artificiel , Mouillage , Résistance à l'humidité , Haute température , Verre pare-balles , Méthode , Résistance , Verre de sécurité , Vitrage de sécurité , Incendie , Altération climatique , Exposition aux intempéries , Rayonnement , Action des intempéries , Opacité , Fait d'être hydrofuge , Véhicule , Conditions d'essai , Résistance aux radiations , Automobile , Température , Voiture , Emission de rayonnement , Résistivité },
year = {2016-02-00},
booktitle = {ISO-Regelwerk},
booktitle = {ISO-Normen},
address = { Geneve },
url = { http://slubdd.de/katalog?TN_libero_mab2 }
}
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