Skip to contents

  1. Kannengießer, Sigrid [Author]

    Engaging with and reflecting on the materiality of digital media technologies: Repair and fair production

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    2020

    Published in: New media & society ; 22(2020), 1, Seite 123–139

  2. Katzenbach, Christian [Editor]; Pentzold, Christian [Editor]; Kannengießer, Sigrid [Editor]; Adolf, Marian [Editor]; Taddicken, Monika [Editor]

    Neue Komplexitäten für Kommunikationsforschung und Medienanalyse : analytische Zugänge und empirische Studien

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Berlin: Freie Universität Berlin, 2018

    Published in: Digital Communication Research ; 4

  3. Pentzold, Christian [Author]; Katzenbach, Christian [Author]; Kannengießer, Sigrid [Author]; Taddicken, Monika [Author]; Adolf, Marian [Author]

    Die 'neueste Kommunikationswissenschaft' : Gegenstandsdynamik und Methodeninnovation in Kommunikationsforschung und Medienanalyse

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    2018

    Published in: Neue Komplexitäten für Kommunikationsforschung und Medienanalyse ; (2018), Seite 9-22

  4. Kannengießer, Sigrid [Author] ; Katzenbach, Christian [Editor]; Pentzold, Christian [Editor]; Kannengießer, Sigrid [Editor]; Adolf, Marian [Editor]; Taddicken, Monika [Editor]

    Fair produzieren und reparieren: Versuche der Komplexitätsbewältigung in einer globalisierten und mediatisierten Welt

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Berlin, 2018

    Published in: Neue Komplexitäten für Kommunikationsforschung und Medienanalyse: Analytische Zugänge und empirische Studien ; Bd. 4 - Digital Communication Research ; Bd. 4 - Medienökonomie, Medientechnik