%0 Generic
%T GraphBench: Exploring the Limits of Complexity with Educational Software: Exploring the limits of complexity with educational software
%A Brändle, Markus A.
%A Nievergelt, Jürg
%A Meyer, Bertrand
%I ETH Zürich
%K computer science
%K KOMPLEXITÄTSKLASSEN (THEORETISCHE INFORMATIK)
%K COMPUTER SCIENCE INSTRUCTION (SPECIAL SUBJECTS)
%K Data processing
%K E-LEARNING + COMPUTER ASSISTED LEARNING (COMPUTER-AIDED INSTRUCTION)
%K INFORMATIKUNTERRICHT (FACHUNTERRICHT)
%K ALGORITHMIC COMPLEXITY (MATHEMATICS)
%K COMPLEXITY CLASSES (THEORETICAL COMPUTER SCIENCE)
%K ALGORITHMISCHE KOMPLEXITÄT (MATHEMATIK)
%K ELEKTRONISCHES LERNEN + COMPUTERUNTERSTÜTZTES LERNEN (COMPUTERUNTERSTÜTZTER UNTERRICHT)
%D 2006
%X Diese Datenquelle enthält auch Bestandsnachweise, die nicht zu einem Volltext führen.
%C ETH Zürich
%U http://slubdd.de/katalog?TN_libero_mab2
Download citation