Skip to contents MacDonald, Colin [Other]; McDonald, Colin [Editor] ; European Society for Opinion and Marketing Research The ESOMAR handbook of market and opinion research - [4. rev. ed] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Amsterdam: ESOMAR, 1998 Graumann, Jens [Author]; Weissman, Arnold [Author] Konkurrenzanalyse und Marktforschung preiswert selbst gemacht : Grundlagen, Methoden, Konzepte Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Landsberg/Lech: mvg-Verl., 1998 Published in: Small business Kiss, Thomas [Author]; Tesch, Helmuth [Author] Einsatz und Instrumente der Marktforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg i. Br.: Haufe, 1995 Published in: Haufe-Fachbuch ; Praxiswissen Marketing und Verkauf Böhler, Heymo [Author] Marktforschung - [2., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart [u.a.]: Kohlhammer, 1992 Published in: Kohlhammer-Edition Marketing ; info,boeh.1992 Sutherland, Ken [Editor] ; Industrial Marketing Research Association Researching business markets : the IMRA handbook of business-to-business marketing research - [1. ed] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London: Kogan Page, 1991 Unger, Fritz [Author] Marktforschung : Grundlagen, Methoden und praktische Anwendungen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: Sauer, 1988 Published in: Heidelberger Fachbücher für Praxis und Studium Rogge, Hans-Jürgen [Author] Marktforschung : Elemente und Methoden betrieblicher Informationsgewinnung ; mit 137 Beispielen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München [u.a.]: Hanser, 1981 Published in: Studienbücher der Wirtschaft Hüttner, Manfred [Author] Informationen für Marketing-Entscheidungen : ein Lehr- und Arbeitsbuch der Marktforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Vahlen, 1979 Ott, Werner [Editor]; Arnold, Paul [Other] Handbuch der praktischen Marktforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. (München): Verl. Moderne Industrie, 1972 Schäfer, Erich [Author] Grundlagen der Marktforschung : Marktuntersuchung u. Marktbeobachtung - [4., neubearb. u. erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln [u.a.]: Westdt. Verl., 1966 Schreiber, Klaus [Author] Marktforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin [u.a.]: Vahlen, 1966 Published in: Vahlens Handbuecher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften Borschberg, Edwin [Author] Produktive Markt-Forschung : ein Handbuch für die Unternehmer-Praxis Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart [u.a.]: Forkel [u.a.], 1963 Wolff, Janet L. [Author] ; Martin, George S. [Other] Kaufen Frauen mit Verstand? : ein Leitfaden zum Verständnis der Frau von heute und zur Beeinflussung ihrer Kaufwünsche - [1. - 5. Tsd.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf: Econ-Verl., 1959 Behrens, Karl Christian [Author] Marktforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1959 Published in: Die Wirtschaftswissenschaften / A ; 15 Merk, Gerhard [Author] Wissenschaftliche Marktforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Duncker & Humblot, 1962 Schäfer, Erich [Author] Betriebswirtschaftliche Marktforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Essen: Girardet, 1955 Published in: Betriebswirtschaftliche Bibliothek ; A, Allgemeine Betriebswirtschaftslehre Münster, Hans A. [Author] Fibel der Marktforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Darmstadt: Leske, 1957 Published in: Leskes Betriebsfibeln ; 75 Meyer, Paul W. [Author] Marktforschung : ihre Möglichkeiten und Grenzen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf: Econ, 1957 Adler, Max K. [Author] Moderne Marktforschung : die Voraussetzung fortschrittlicher Unternehmens-Führung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Forkel-Verl., 1955 Published in: Praxis-Bücher des Geschäfts-Erfolgs Schäfer, Erich [Author] Grundlagen der Marktforschung : Marktuntersuchung u. Marktbeobachtung - [2., voellig umgearb. Aufl. von 'Grundlagen der Marktbeobachtung'] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Nürnberg: Krische, 1940
MacDonald, Colin [Other]; McDonald, Colin [Editor] ; European Society for Opinion and Marketing Research The ESOMAR handbook of market and opinion research - [4. rev. ed] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Amsterdam: ESOMAR, 1998
Graumann, Jens [Author]; Weissman, Arnold [Author] Konkurrenzanalyse und Marktforschung preiswert selbst gemacht : Grundlagen, Methoden, Konzepte Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Landsberg/Lech: mvg-Verl., 1998 Published in: Small business
Kiss, Thomas [Author]; Tesch, Helmuth [Author] Einsatz und Instrumente der Marktforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg i. Br.: Haufe, 1995 Published in: Haufe-Fachbuch ; Praxiswissen Marketing und Verkauf
Böhler, Heymo [Author] Marktforschung - [2., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart [u.a.]: Kohlhammer, 1992 Published in: Kohlhammer-Edition Marketing ; info,boeh.1992
Sutherland, Ken [Editor] ; Industrial Marketing Research Association Researching business markets : the IMRA handbook of business-to-business marketing research - [1. ed] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London: Kogan Page, 1991
Unger, Fritz [Author] Marktforschung : Grundlagen, Methoden und praktische Anwendungen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: Sauer, 1988 Published in: Heidelberger Fachbücher für Praxis und Studium
Rogge, Hans-Jürgen [Author] Marktforschung : Elemente und Methoden betrieblicher Informationsgewinnung ; mit 137 Beispielen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München [u.a.]: Hanser, 1981 Published in: Studienbücher der Wirtschaft
Hüttner, Manfred [Author] Informationen für Marketing-Entscheidungen : ein Lehr- und Arbeitsbuch der Marktforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Vahlen, 1979
Ott, Werner [Editor]; Arnold, Paul [Other] Handbuch der praktischen Marktforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. (München): Verl. Moderne Industrie, 1972
Schäfer, Erich [Author] Grundlagen der Marktforschung : Marktuntersuchung u. Marktbeobachtung - [4., neubearb. u. erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln [u.a.]: Westdt. Verl., 1966
Schreiber, Klaus [Author] Marktforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin [u.a.]: Vahlen, 1966 Published in: Vahlens Handbuecher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
Borschberg, Edwin [Author] Produktive Markt-Forschung : ein Handbuch für die Unternehmer-Praxis Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart [u.a.]: Forkel [u.a.], 1963
Wolff, Janet L. [Author] ; Martin, George S. [Other] Kaufen Frauen mit Verstand? : ein Leitfaden zum Verständnis der Frau von heute und zur Beeinflussung ihrer Kaufwünsche - [1. - 5. Tsd.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf: Econ-Verl., 1959
Behrens, Karl Christian [Author] Marktforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1959 Published in: Die Wirtschaftswissenschaften / A ; 15
Merk, Gerhard [Author] Wissenschaftliche Marktforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Duncker & Humblot, 1962
Schäfer, Erich [Author] Betriebswirtschaftliche Marktforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Essen: Girardet, 1955 Published in: Betriebswirtschaftliche Bibliothek ; A, Allgemeine Betriebswirtschaftslehre
Münster, Hans A. [Author] Fibel der Marktforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Darmstadt: Leske, 1957 Published in: Leskes Betriebsfibeln ; 75
Meyer, Paul W. [Author] Marktforschung : ihre Möglichkeiten und Grenzen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf: Econ, 1957
Adler, Max K. [Author] Moderne Marktforschung : die Voraussetzung fortschrittlicher Unternehmens-Führung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Forkel-Verl., 1955 Published in: Praxis-Bücher des Geschäfts-Erfolgs
Schäfer, Erich [Author] Grundlagen der Marktforschung : Marktuntersuchung u. Marktbeobachtung - [2., voellig umgearb. Aufl. von 'Grundlagen der Marktbeobachtung'] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Nürnberg: Krische, 1940
> Media type Skip to next facet Books (2.936) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (252) Wert ausschließen Articles (136) Wert ausschließen Standards (10) Wert ausschließen Thesis (7) Wert ausschließen Other (5) Wert ausschließen Software (3) Wert ausschließen Microforms (2) Wert ausschließen Web Sites (2) Wert ausschließen Electronic Resources (1) Wert ausschließen Conference Proceedings (1) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (1.365) Wert ausschließen Stack Collection (600) Wert ausschließen Ask for availability (130) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (1.391) Wert ausschließen Central Library (660) Wert ausschließen TU Dresden holdings (70) Wert ausschließen Branch Library of Educationen (50) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (39) Wert ausschließen Branch Library of Medicine (15) Wert ausschließen Branch Library of Law (10) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet Attribution - Share Alike (CC BY-SA) (74) Wert ausschließen Attribution (CC BY) (33) Wert ausschließen In Copyright (19) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (14) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - Share Alike (CC BY-NC-SA) (4) Wert ausschließen Digital Peer Publishing Licence (3) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial (CC BY-NC) (2) Wert ausschließen Attribution - No Derivs (CC BY-ND) (2) Wert ausschließen Free Digital Peer Publishing Licence (2) Wert ausschließen In Copyright - Non-commercial Use Permitted (1) Wert ausschließen Free Access - Rights Reserved (UBL) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (761) Wert ausschließen Restricted Access (78) Wert ausschließen Without Specification (639) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (2.570) Wert ausschließen English (819) Wert ausschließen Not determined (24) Wert ausschließen French (19) Wert ausschließen Spanish (9) Wert ausschließen Italian (6) Wert ausschließen Dutch (5) Wert ausschließen Russian (5) Wert ausschließen Polish (4) Wert ausschließen Portuguese (3) Wert ausschließen Czech (2) Wert ausschließen Slovak (2) Wert ausschließen Croatian (1) Wert ausschließen Danish (1) Wert ausschließen Romanian (1) Wert ausschließen Turkish (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (2.155) Wert ausschließen Sociology (372) Wert ausschließen General (220) Wert ausschließen Technology (153) Wert ausschließen Geography (102) Wert ausschließen Psychology (99) Wert ausschließen Computer science (84) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (69) Wert ausschließen Pedagogy (57) Wert ausschließen Political science (53) Wert ausschließen History (52) Wert ausschließen Jurisprudence (47) Wert ausschließen Sports science (36) Wert ausschließen Medicine (31) Wert ausschließen Ethnology and ethnography (29) Wert ausschließen Mathmatics (27) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (24) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (21) Wert ausschließen Art and art history (18) Wert ausschließen Musicology (17) Wert ausschließen American studies (8) Wert ausschließen Germanic and Scandinavian studies (8) Wert ausschließen Theology and religious studies (8) Wert ausschließen Philosophy (6) Wert ausschließen General sciences (4) Wert ausschließen Biology (3) Wert ausschließen Geology and paleontology (2) Wert ausschließen Physics (2) Wert ausschließen Military science (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Deutschland Bundesministerium für Ernährung und Landwirtschaft (61) Wert ausschließen SOEP-IS Group (40) Wert ausschließen Bruhn, Manfred (32) Wert ausschließen Meffert, Heribert (29) Wert ausschließen Pepels, Werner (22) Wert ausschließen Edward Elgar Publishing (21) Wert ausschließen Kotler, Philip (20) Wert ausschließen Herrmann, Andreas (17) Wert ausschließen Homburg, Christian (17) Wert ausschließen Kuß, Alfred (17) Wert ausschließen Fantapié Altobelli, Claudia (16) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden (15) Wert ausschließen Backhaus, Klaus (13) Wert ausschließen Berndt, Ralph (12) Wert ausschließen Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung Projektgruppe Das Sozio-Ökonomische Panel (12) Wert ausschließen Hüttner, Manfred (12) Wert ausschließen Sander, Matthias (12) Wert ausschließen Armstrong, Gary (11) Wert ausschließen Esch, Franz-Rudolf (11) Wert ausschließen Hennig, Alexander (11) Wert ausschließen Winkelmann, Peter (11) Wert ausschließen Albers, Sönke (10) Wert ausschließen Bauer, Hans H. (10) Wert ausschließen Häder, Michael (10) Wert ausschließen Kreutzer, Ralf T. (10) Wert ausschließen Müller, Stefan (10) Wert ausschließen Voeth, Markus (10) Wert ausschließen Weis, Hans Christian (10) Wert ausschließen Zerres, Christopher (10) Wert ausschließen Berekoven, Ludwig (9) Wert ausschließen Berufsverband Deutscher Markt- und Sozialforscher (9) Wert ausschließen Diller, Hermann (9) Wert ausschließen Eckert, Werner (9) Wert ausschließen Ellenrieder, Peter (9) Wert ausschließen GATE Germany, Konsortium Internationales Hochschulmarketing (9) Wert ausschließen Koch, Jörg (9) Wert ausschließen National Bureau of Economic Research (9) Wert ausschließen Scharf, Andreas (9) Wert ausschließen Schubert, Bernd (9) Wert ausschließen Unger, Fritz (9) Wert ausschließen American Marketing Association (8) Wert ausschließen Breunig, Gerhard (8) Wert ausschließen Institut für Demoskopie Allensbach (8) Wert ausschließen Koschnick, Wolfgang J. (8) Wert ausschließen Runia, Peter (8) Wert ausschließen Sattler, Henrik (8) Wert ausschließen Schneider, Willy (8) Wert ausschließen Tscheulin, Dieter K. (8) Wert ausschließen UVK Verlagsgesellschaft mbH (8) Wert ausschließen Uni-Taschenbücher GmbH (8) Wert ausschließen Zentes, Joachim (8) Wert ausschließen Gelbrich, Katja (7) Wert ausschließen GfK-Marktforschung GmbH und Co. KG (7) Wert ausschließen Gröppel-Klein, Andrea (7) Wert ausschließen Hammann, Peter (7) Wert ausschließen Kleinaltenkamp, Michael (7) Wert ausschließen Kroeber-Riel, Werner (7) Wert ausschließen Kühn, Thomas (7) Wert ausschließen Trommsdorff, Volker (7) Wert ausschließen Wildner, Raimund (7) Wert ausschließen Bieger, Thomas (6) Wert ausschließen Bookhagen, Andrea (6) Wert ausschließen De Gruyter Oldenbourg (6) Wert ausschließen Dichtl, Erwin (6) Wert ausschließen Erichson, Bernd (6) Wert ausschließen Fritz, Wolfgang (6) Wert ausschließen Grunwald, Guido (6) Wert ausschließen Keller, Bernhard (6) Wert ausschließen Kirchgeorg, Manfred (6) Wert ausschließen Magerhans, Alexander (6) Wert ausschließen Mayring, Philipp (6) Wert ausschließen Renker, Clemens (6) Wert ausschließen Sarstedt, Marko (6) Wert ausschließen Schäfer, Erich (6) Wert ausschließen Steinmetz, Peter (6) Wert ausschließen Weiber, Rolf (6) Wert ausschließen Zerres, Thomas (6) Wert ausschließen Ahlert, Dieter (5) Wert ausschließen Böhler, Heymo (5) Wert ausschließen DIN Deutsches Institut für Normung e. V. (5) Wert ausschließen DIN German Institute for Standardization (5) Wert ausschließen Engel, Uwe (5) Wert ausschließen European Society for Opinion and Marketing Research (5) Wert ausschließen Europäische Kommission Generaldirektion Kommunikation (5) Wert ausschließen GESIS - Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften (5) Wert ausschließen Gaul, Wolfgang (5) Wert ausschließen Geml, Richard (5) Wert ausschließen Harris, Lloyd C. (5) Wert ausschließen Helmig, Bernd (5) Wert ausschließen Hermanns, Arnold (5) Wert ausschließen Hildebrandt, Lutz (5) Wert ausschließen Hörschgen, Hans (5) Wert ausschließen Keegan, Warren J. (5) Wert ausschließen Klein, Hans-Werner (5) Wert ausschließen Knoblich, Hans (5) Wert ausschließen Kohlert, Helmut (5) Wert ausschließen Koschel, Kay-Volker (5) Wert ausschließen Krohmer, Harley (5) Wert ausschließen Lamnek, Siegfried (5) Wert ausschließen Lauer, Hermann (5) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (3.113) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (582) Wert ausschließen BASE - Bielefeld Academic Search Engine (69) Wert ausschließen EconStor (German National Library of Economics, ZBW) (62) Wert ausschließen SSOAR Social Science Open Access Repository (62) Wert ausschließen Diss online (38) Wert ausschließen Sächsische Bibliografie (32) Wert ausschließen Fachkatalog Technikgeschichte (17) Wert ausschließen Springer Science and Business Media LLC (CrossRef) (17) Wert ausschließen Qucosa (9) Wert ausschließen Verlag C.H.Beck oHG (CrossRef) (8) Wert ausschließen Wiley (CrossRef) (8) Wert ausschließen Duncker & Humblot E-Books Wirtschaftswissenschaften 1996-2005 (5) Wert ausschließen Nautos (DIN-Normen) (5) Wert ausschließen Nautos (ISO-Normen) (4) Wert ausschließen Publication Server of CAMPUS 02 University of Applied Sciences (4) Wert ausschließen Duncker & Humblot GmbH (CrossRef) (3) Wert ausschließen Nomos Verlag (CrossRef) (3) Wert ausschließen Walter de Gruyter GmbH (CrossRef) (3) Wert ausschließen Elsevier BV (CrossRef) (2) Wert ausschließen Emerald (CrossRef) (2) Wert ausschließen Technische Hochschule Wildau (CrossRef) (2) Wert ausschließen CAIRN (CrossRef) (1) Wert ausschließen Cambridge University Press (CUP) (CrossRef) (1) Wert ausschließen DOAJ Directory of Open Access Journals (1) Wert ausschließen ETH Zürich Research Collection (1) Wert ausschließen Erich Schmidt Verlag GmbH & Co. KG (CrossRef) (1) Wert ausschließen JSTOR Arts & Sciences I Archive (1) Wert ausschließen JSTOR Arts & Sciences VII Archive (1) Wert ausschließen JSTOR Business & Economics (1) Wert ausschließen JSTOR Business I Archive (1) Wert ausschließen JSTOR Mathematics & Statistics (1) Wert ausschließen Nautos (VDI-Normen) (1) Wert ausschließen OPUS FAU - Online publication system of Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg (1) Wert ausschließen Oekom Publishers GmbH (CrossRef) (1) Wert ausschließen REPOSIT HAW Hamburg (1) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH (CrossRef) (1) Wert ausschließen University of Chicago Press (CrossRef) (1) Wert ausschließen VDI Verlag GmbH (CrossRef) (1) Wert ausschließen Show more show less