Skip to contents

  1. Kiss, Thomas [Author]; Tesch, Helmuth [Author]

    Einsatz und Instrumente der Marktforschung

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Freiburg i. Br.: Haufe, 1995

    Published in: Haufe-Fachbuch ; Praxiswissen Marketing und Verkauf

  2. Ott, Werner [Editor]; Arnold, Paul [Other]

    Handbuch der praktischen Marktforschung

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    (München): Verl. Moderne Industrie, 1972

  3. Schreiber, Klaus [Author]

    Marktforschung

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Berlin [u.a.]: Vahlen, 1966

    Published in: Vahlens Handbuecher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften

  4. Schäfer, Erich [Author]

    Betriebswirtschaftliche Marktforschung

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Essen: Girardet, 1955

    Published in: Betriebswirtschaftliche Bibliothek ; A, Allgemeine Betriebswirtschaftslehre