Skip to contents

  1. Frey, Andreas [Editor]; Asseburg, Regine [Other]; Taskinen, Päivi Hannele [Editor]; Schütte, Kerstin [Editor]; Prenzel, Manfred [Editor]; Artelt, Cordula [Editor]

    PISA-2006-Skalenhandbuch : Dokumentation der Erhebungsinstrumente

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Münster; München; Berlin [u.a.]: Waxmann, 2009

  2. Frey, Andreas [Editor]; Asseburg, Regine [Other]; Taskinen, Päivi Hannele [Editor]; Schütte, Kerstin [Editor]; Prenzel, Manfred [Editor]; Artelt, Cordula [Editor]

    PISA-2006-Skalenhandbuch : Dokumentation der Erhebungsinstrumente

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Münster; München; Berlin [u.a.]: Waxmann, 2009

  3. McElvany, Nele [Author]; Bos, Wilfried [Author]; Köller, Olaf [Author]; Schwabe, Franziska [Author]; Ohle-Peters, Annika [Author]; Asseburg, Regine [Author] ; Technische Universität Dortmund Institut für Schulentwicklungsforschung, Leibniz-Institut für die Pädagogik der Naturwissenschaften und Mathematik

    Titel: Evaluationsvorhaben von Konzepten und Maßnahmen der fachübergreifenden Leseförderung des Primarbereichs im Rahmen der Bund-Länder-Initiative "Bildung durch Sprache und Schrift (BiSS) : Schlussbericht : Laufzeit: 01.08.2015-31.12.2018 : Akronym: EVAL-BiSS_ Vorhaben A und B = Evaluation of approaches and methods of multidisciplinary reading promotion in primary education within the framework of the federal-state initiative "Education through Language and Writing" (BiSS) : final report

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    [Dortmund]: Technische Universität Dortmund, 30.06.2019

  4. Teerling, Annika; Asseburg, Regine

    Editorial

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Ernst Reinhardt, GmbH & Co. KG, 2019

    Published in: Psychologie in Erziehung und Unterricht