Skip to contents
-
Blanck, Jonna M. [Author]Übergänge nach der Schule als »zweite Chance«? : eine quantitative und qualitative Analyse der Ausbildungschancen von Schülerinnen und Schülern von Förderschulen »Lernen« - [1. Auflage]View onlineClose
> Bookmarks
You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.Weinheim; Basel: Beltz Juventa, 2020
Published in: Bildungssoziologische Beiträge
-
Blanck, Jonna M. [Author]Übergänge nach der Schule als "zweite Chance"? Eine quantitative und qualitative Analyse der Ausbildungschancen von Schülerinnen und Schülern aus Förderschulen "Lernen"View onlineSchließen
> Links
Close> Bookmarks
You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.Weinheim, Basel: Beltz Juventa, 2020
-
Blanck, Jonna M. [Author]Übergänge nach der Schule als »zweite Chance«? : Eine quantitative und qualitative Analyse der Ausbildungschancen von Schülerinnen und Schülern aus Förderschulen »Lernen«View onlineClose
> Bookmarks
You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.[Erscheinungsort nicht ermittelbar]: Beltz Juventa, 2019
Published in: Bildungssoziologische Beiträge
-
Blanck, Jonna M. [Author]Die vielen Gesichter der Inklusion: Wie SchülerInnen mit Behinderung unterrichtet werden, unterscheidet sich innerhalb Deutschlands starkView onlineSchließen
> Links
Close> Bookmarks
You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.Berlin: Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB), 2015
-
Blanck, Jonna M. [Author] ; Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung Abteilung Ausbildung und ArbeitsmarktOrganisationsformen schulischer Integration und Inklusion : eine vergleichende Betrachtung der 16 BundesländerView onlineClose
> Bookmarks
You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.Berlin: Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung, Oktober 2014
Published in: Discussion paper ; 2014-501
-
Blanck, Jonna M. [Author]Organisationsformen schulischer Integration und Inklusion: Eine vergleichende Betrachtung der 16 BundesländerView onlineSchließen
> Links
Close> Bookmarks
You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.Berlin: Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB), 2014
-
Blanck, Jonna M. [Author]; Edelstein, Benjamin [Author]; Powell, Justin J. W. [Author]Von der schulischen Segregation zur inklusiven Bildung? : die Wirkung der UN-Konvention über die Rechte von Menschen mit Behinderungen auf Bildungsreformen in Bayern und Schleswig-HolsteinView onlineClose
> Bookmarks
You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.Berlin: WZB, 2013
Published in: Discussion paper ; 2013,504
-
Blanck, Jonna M. [Author]; Edelstein, Benjamin [Author]; Powell, Justin J.W. [Author]Von der schulischen Segregation zur inklusiven Bildung? Die Wirkung der UN-Konvention über die Rechte von Menschen mit Behinderungen auf Bildungsreformen in Bayern und Schleswig-HolsteinView onlineSchließen
> Links
Close> Bookmarks
You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.Berlin: Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB), 2013
-
Blanck, Jonna M. [Author]Übergänge nach der Schule als "zweite Chance"? Eine quantitative und qualitative Analyse der Ausbildungschancen von Schülerinnen und Schülern aus Förderschulen "Lernen"View onlineClose
> Bookmarks
You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.Weinheim: Beltz Juventa, 2020
Published in: Bildungssoziologische Beiträge
-
Blanck, Jonna M. [Author] ; Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung gGmbHDie vielen Gesichter der Inklusion: wie SchülerInnen mit Behinderung unterrichtet werden, unterscheidet sich innerhalb Deutschlands starkClose
> Bookmarks
You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.Berlin, 2015
Published in: WZBrief Bildung ; Bd. 30
-
Blanck, Jonna M. [Author] ; Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung gGmbHOrganisationsformen schulischer Integration und Inklusion: eine vergleichende Betrachtung der 16 BundesländerClose
> Bookmarks
You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.Berlin, 2014
Published in: Discussion Papers / Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung, Forschungsschwerpunkt Bildung, Arbeit und Lebenschancen, Abteilung Ausbildung und Arbeitsmarkt ; Bd. SP I 2014-501
-
Blanck, Jonna M. [Author]; Edelstein, Benjamin [Author]; Powell, Justin J.W [Author] ; Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung gGmbHVon der schulischen Segregation zur inklusiven Bildung? Die Wirkung der UN-Konvention über die Rechte von Menschen mit Behinderungen auf Bildungsreformen in Bayern und Schleswig-HolsteinClose
> Bookmarks
You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.Berlin, 2013
Published in: Discussion Papers / Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung, Forschungsschwerpunkt Bildung, Arbeit und Lebenschancen, Abteilung Ausbildung und Arbeitsmarkt ; Bd. SP I 2013-504
-
Powell, Justin J.W.; Blanck, Jonna M.The Nexus of Dis/Ability, Education and Social Inequality: Vocational Training and Higher Education in GermanyView onlineSchließen
> Access
Close> Bookmarks
You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.Cantonal and University Library Fribourg, 2023
Published in: sozialpolitik.ch (2023) 1/2023
-
Powell, Justin J.W.; Edelstein, Benjamin; Blanck, Jonna M.Awareness-raising, legitimation or backlash? Effects of the UN Convention on the Rights of Persons with Disabilities on education systems in GermanyView onlineSchließen
> Access
Close> Bookmarks
You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.Informa UK Limited, 2016
Published in: Globalisation, Societies and Education, 14 (2016) 2, Seite 227-250
-
Florescu, Simin; Stanciu, Delia; Zaharia, Mihaela; Kosa, Alma; Codreanu, Daniel; Fareed, Komal; Kidwai, Aneela; Kaye, Callum; Coutts, Amanda; MacKay, Lynn; Summers, Charlotte; Polgarova, Petra; Farahi, Neda; Fox, Eleonore; Sapsford, David; Bongaerts, Katherine; Featherstone, Peter; Ng, Anthony; McWilliam, Stephen; Hawcutt, Daniel; Rad, Laura; O’Malley, Laura; Whitbread, Jennifer; Jones, Dawn; [...]Effect of Angiotensin-Converting Enzyme Inhibitor and Angiotensin Receptor Blocker Initiation on Organ Support–Free Days in Patients Hospitalized With COVID-19 : A Randomized Clinical Trial : A Randomized Clinical TrialView onlineSchließen
> Access
Close> Bookmarks
You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.American Medical Association (AMA), 2023
Published in: JAMA, 329 (2023) 14, Seite 1183
-
Florescu, Simin; Stanciu, Delia; Zaharia, Mihaela; Kosa, Alma; Codreanu, Daniel; Fareed, Komal; Kidwai, Aneela; Kaye, Callum; Coutts, Amanda; MacKay, Lynn; Summers, Charlotte; Polgarova, Petra; Farahi, Neda; Fox, Eleonore; Sapsford, David; Bongaerts, Katherine; Featherstone, Peter; Ng, Anthony; McWilliam, Stephen; Hawcutt, Daniel; Rad, Laura; O’Malley, Laura; Whitbread, Jennifer; Jones, Dawn; [...]Intravenous Vitamin C for Patients Hospitalized With COVID-19 : Two Harmonized Randomized Clinical Trials : Two Harmonized Randomized Clinical TrialsView onlineSchließen
> Access
Close> Bookmarks
You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.American Medical Association (AMA), 2023
Published in: JAMA, 330 (2023) 18, Seite 1745