Skip to contents

  1. Heck, Tamara [Author]

    Open practices of early career researchers: A qualitative study on research and teaching behavior

    Videos
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: Hochschulverband Informationswissenschaft, 2021

    Published in: 16th International Symposium for Information Science ; (Jan. 2021)

  2. Sparmann, Gisela [Contributor]; Heck, Peter [Contributor]; Klos, Eva [Contributor]; Breitbach, Tamara [Contributor]; Eisner, Verena [Contributor]; Erbach, Stefanie [Contributor] ; Hochschule Trier Umwelt-Campus Birkenfeld

    START - Student activating and revolving funds at Trier University of Applied Sciences : Schlussbericht : Laufzeit des Vorhabens: 15.12.2014-30.09.2020 : Berichtszeitraum: 15.12.2014-30.09.2020

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Birkenfeld: Hochschule Trier, 24. März 2021

  3. Heck, Tamara [Author]; Hiebl, Johannes [Author]; Ahmad, Atezaz [Author]; Kullmann, Sylvia [Author] ; Rittberger, Marc [Contributor]; Drachsler, Hendrik [Contributor] DIPF - Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation Informationszentrum Bildung

    "Digitale Bildungsarchitekturen. Offene Lernressourcen in verteilten Lerninfrastrukturen - EduArc, Teilprojekt 2: Edu-Arc Metadaten & Learning Analytics des DIPF" : Schlussbericht : Projekt im Rahmen des BMBF-Förderschwerpunkts "Digitale Hochschulbildung" - Förderung Innovationspotenziale Digitaler Hochschulbildung : Projektlaufzeit: 01.10.2018 bis 31.03.2022

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Frankfurt am Main: DIPF Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, [2022?]

  4. Weimer, Verena [Author]; Tunger, Dirk [Author]; Heck, Tamara [Author]; Rittberger, Marc [Author]

    Eine bibliometrische Analyse

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Hogrefe, 2021

    Published in: Frühe Bildung 10(4), 241 - 247 (2021). doi:10.1026/2191-9186/a000543

  5. Weimer, Verena [Author]; Tunger, Dirk [Author]; Heck, Tamara [Author]; Rittberger, Marc [Author]

    Eine bibliometrische Analyse : 10 Jahre Frühe Bildung = A bibliometric analysis : “10 Years of Frühe Bildung”

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    2021

    Published in: Frühe Bildung ; 10(2021), 4, Seite 241-247

  6. Simon, Adriano Luís Heck [Author]; Felipim, Tamara [Author]; Lopes, Ândrea Lenise de Oliveira [Author]

    Arroio Chasqueiro Hydrographic Basin (RS): Morphohydrographic Changes Caused by Land Use and Land Cover Dynamics = Bacia do Arroio Chasqueiro (RS): Alterações Morfohidrográficas Vinculadas à Dinâmica de Cobertura e Uso da Terra

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    s.l.: Universidade de São Paulo. Faculdade de Filosofia, Letras e Ciências Humanas, 2017-06-27

    Published in: https://www.revistas.usp.br/rdg/article/view/132730/129862

  7. Lasser, Jana [Author]; Schneider, Jürgen [Author]; Lösch, Thomas [Author]; Röwert, Ronny [Author]; Heck, Tamara [Author]; Bluemel, Clemens [Author]; Neufend, Maike [Author]; Steinhardt, Isabel [Author]; Skupien, Stefan [Author] ; Technische Universität Hamburg, Technische Universität Hamburg Institut für Technische Bildung & Hochschuldidaktik

    MapOSR : a mapping review dataset of empirical studies on Open Science

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    2022

    Published in: F1000Research ; (2022), Artikel-ID 11:535, Seite 1-17

  8. Fiedler, Daniela [Author]; Lösch, Thomas [Author]; Heinz, Gitta [Author]; Heck, Tamara [Author]; Díez Díaz, Verónica [Author]; Repke, Lydia [Author]; Williams, Harry [Author]; Breuer, Johannes [Author]; Zoch, Gundula [Author]

    Who are Leibniz PostDocs and what is it like to work at a Leibniz institute? : Report of the first Leibniz PostDoc Survey 2020

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    2022

    Published in: Social science open access repository ; (2022), Seite 1-68

  9. Attallah, Martin [Author]; Bornschein, Mathias [Author]; Curdt, Constanze [Author]; Erlacher, Christian [Author]; Happe, Kathrin [Author]; Meyer, Thorsten [Author]; Neuroth, Heike [Author]; Schachtner, Joachim [Author]; Tappenbeck, Inka [Author]; Trinitz, Susan [Author]; Ulrich, Iris [Author]; Vierzigmann, Gabriele [Author]; Witt, Andreas [Author]; Deimann, Markus [Author]; Franke, Fabian [Author]; Haufe-Wadle, Katrin [Author]; Heck, Tamara [Author]; Lorf, Annegret [Author]; Persike, Malte [Author]; Rademacher, Martin [Author]; Sollmann, Anett [Author]; Tangen, Diana M. [Author]; Thillosen, Anne Maria [Author]; Neumayer, Clara [Author]; ; Schultz, Elmar [Other]; Witt, Elke [Other] Allianz der Deutschen Wissenschaftsorganisationen Schwerpunktinitiative Digitale Information

    Schwerpunktinitiative "Digitale Information" der Allianz der deutschen Wissenschaftsorganisationen "Wege zur digitalen Qualifikation" : ein Diskussionspapier der Arbeitsgruppe „Digital qualifiziertes Personal“ (AG 6) in Kooperation mit der Arbeitsgruppe "Digitales Lernen, Lehren und Vernetzen" (AG 5)

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Karlsruhe, 2020