Skip to contents

  1. Tina Seidel [Author]; Dennis Hauk [Author]; Maximilian Knogler [Author]; Alexander Gröschner [Author]; Ricardo Böheim [Author]; Ann-Kathrin Schindler [Author]; Maralena Weil [Author]; Martina Alles [Author]; Richard Klöden [Author]

    Dialogische Gesprächsführung im Unterricht

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: Waxmann Verlag, 2020

  2. Seidel, Tina; Mok, Sog Yee; Hetmanek, Andreas; Knogler, Maximilian

    Meta-Analysen zur Unterrichtsforschung und ihr Beitrag für die Realisierung eines Clearing House Unterricht für die Lehrerbildung Meta-analyses on teaching effectiveness and their contribution to the realization of a Clearing House Unterricht for teacher education

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Springer Science and Business Media LLC, 2017

    Published in: Zeitschrift für Bildungsforschung, 7 (2017) 3, Seite 311-325

  3. Seidel, Tina; Reiss, Kristina; Bauer, Johannes; Bannert, Maria; Blasini, Bettina; Hubwieser, Peter; Jurik, Verena; Knogler, Maximilian; Lewalter, Doris; Nerdel, Claudia; Riedl, Alfred; Schindler, Christoph

    Kompetenzorientierte und evidenzbasierte Lehrerinnen- und Lehrerbildung: Didaktische Weiterentwicklungen im Projekt Teach@TUM

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    University of Bern, 2016

    Published in: BzL - Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung, 34 (2016) 2, Seite 230-242

  4. Seidel, Tina; Reiss, Kristina; Bauer, Johannes; Bannert, Maria; Blasini, Bettina; Hubwieser, Peter; Jurik, Verena; Knogler, Maximilian; Lewalter, Doris; Nerdel, Claudia; Riedl, Alfred; Schindler, Christoph

    Kompetenzorientierte und evidenzbasierte Lehrerinnen- und Lehrerbildung: Didaktische Weiterentwicklungen im Projekt Teach@TUM

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    University of Bern, 2016

    Published in: BzL - Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung, 34 (2016) 2, Seite 230-242