Skip to contents

  1. Stopfner, Maria [Author] ; Bedijs, Kristina; Heyer [Other] Institut für Übersetzungswissenschaft und Fachkommunikation (Uni Hildesheim)

    PS: keine "ausländerfeindin", nur eine patriotin - Konstruktion politischer Identität in LeseInnen-Postings

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Hildesheim: Universitätsbibliothek Hildesheim, 2014

    Published in: Bedijs, Kristina: Sprache und Personen im Web 2.0 - Linguistische Perspektiven auf YouTube, SchülerVZ & Co. ; (2012), Seite 111-129

  2. Bedijs, Kristina [Author]; Heyder, Karoline Henriette [Author]; Gysin, Daniel [Author] ; Kallweit, Daniel [Other]; Lucke, Renate [Other]; Maaß, Christiane [Other]; Marx, Konstanze [Other]; Stopfner, Maria [Other]; Thaler, Verena [Other]; Wenz, Kathrin [Other] Institut für Übersetzungswissenschaft und Fachkommunikation (Uni Hildesheim)

    Sprache und Personen im Web 2.0 - Linguistische Perspektiven auf YouTube, SchülerVZ & Co

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Hildesheim: Universitätsbibliothek Hildesheim, 2014

  3. Stopfner, Maria

    Rezension

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Walter de Gruyter GmbH, 2014

    Published in: Zeitschrift für Angewandte Linguistik, 2014 (2014) 60, Seite 148-153

  4. Glaznieks, Aivars; Frey, Jennifer-Carmen; Stopfner, Maria; Zanasi, Lorenzo; Nicolas, Lionel

    Leonide : A longitudinal trilingual corpus of young learners of Italian, German and English : A longitudinal trilingual corpus of young learners of Italian, German and English

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    John Benjamins Publishing Company, 2022

    Published in: International Journal of Learner Corpus Research, 8 (2022) 1, Seite 97-120