Skip to contents Goris, Eva [Author]; Hutter, Claus-Peter [Author] Der Duft-Code : wie die Industrie unsere Sinne manipuliert Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Heyne HC, 2011 Rempel, Jan Eric [Author] Olfaktorische Reize in der Markenkommunikation : theoretische Grundlagen und empirische Erkenntnisse zum Einsatz von Düften - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2006 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Marken- und Produktmanagement
Goris, Eva [Author]; Hutter, Claus-Peter [Author] Der Duft-Code : wie die Industrie unsere Sinne manipuliert Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Heyne HC, 2011
Rempel, Jan Eric [Author] Olfaktorische Reize in der Markenkommunikation : theoretische Grundlagen und empirische Erkenntnisse zum Einsatz von Düften - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2006 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Marken- und Produktmanagement
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> Subject Skip to next facet Economics (2) Wert ausschließen Psychology (1) Wert ausschließen Sociology (1) Wert ausschließen Show more show less
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