Skip to contents

  1. Häusel, Hans-Georg [Author]

    Brain Script : warum Kunden kaufen

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Freiburg [im Breisgau]; Berlin; München; Zürich: Haufe, 2006

  2. Felser, Georg [Author]

    Werbe- und Konsumentenpsychologie - [2. Aufl.]

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Stuttgart [u.a.]: Schäffer-Poeschel [u.a.], 2001 ; Heidelberg; Berlin: Spektrum, Akad. Verl., 2001

  3. Erbil, Tayfun [Author] ; Steinbeis-Stiftung für Wirtschaftsförderung, Steinbeis-Hochschule Berlin, Center for Real Estate Studies, Center for Real Estate Studies

    Einflussfaktoren des Erwerbs einer selbstgenutzten Immobilie : eine empirische Studie für den deutschen Immobilienmarkt - [1. Auflage]

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Stuttgart: Steinbeis-Edition, (2016)

    Published in: Immobilienwirtschaftliche Schriftenreihe von CRES und DIA ; 2