Skip to contents Holzapfel, Felix [Author]; Holzapfel, Klaus [Author]; Petitfourt, Sarah [Author]; Dörfler, Patrick [Author] Digitale Marketing-Evolution : wer klassisch wirbt, stirbt Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Göttingen: BusinessVillage, 2015 Elmiger, Thomas [Author] Online-Marketing : die Grundlagen im Griff Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Zürich: Versus, [2015] Fischler, Joe [Author]; Fischler, Johannes [Author] Erfolgsrezept Internet : einfach zu mehr Umsatz, Zeit und Freiheit - [2. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg; München; Landsberg; Frechen; Hamburg: bhv, 2014 Published in: bhv ; 7638- Das bhv-Taschenbuch Alpar, Andre [Author]; Wojcik, Dominik [Author] Das große Online-Marketing-Praxisbuch : [alle wichtigen Aspekte & die besten Erfolgsstrategien] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf: Data Becker, [2012] Published in: Webselling. Geld verdienen mit dem Internet Conrady, Roland [Editor]; Jaspersen, Thomas [Other]; Pepels, Werner [Other] Online-Marketing-Instrumente : Angebot, Kommunikation, Distribution, Praxisbeispiele Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Neuwied; Kriftel: Luchterhand, 2002 Werner, Andreas [Author]; Stephan, Ronald [Author] Marketing-Instrument Internet - [2., aktualisierte Aufl] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: dpunkt-Verl. für digitale Technologie, 1998 Barowski, Mike [Author]; Müller, Achim [Author] Online-Marketing - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Cornelsen, 2000 Published in: Das professionelle 1x1 Leverenz, Thomas [Author] Ihre Firma im Internet : [World Wide Web als Werbeplattform; Internationales Produkt- und Firmenmarketing online; HTML und Java optimal einsetzen] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Haar bei München: Markt und Technik, Buch- und Software-Verl., 1996 Published in: Solutions - professionelle Lösungen mit PC-Standardsoftware Wallbrecht, Dirk [Author]; Clasen, Ralf [Author] ; Wallbrecht, Dirk U. [Other] Internet für Marketing, Vertrieb, Kommunikation : [Anbieter und Nutzer im Netz der Netze] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Neuwied; Kriftel; Berlin: Luchterhand, 1997 Werner, Andreas [Author]; Stephan, Ronald [Author] Marketing-Instrument Internet - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: dpunkt, Verl. für Digitale Technologie, 1997 Resch, Jörg [Author] Marktplatz Internet : das Internet als strategisches Instrument für Marketing und Werbung; von der Konzeption bis zur Erfolgskontrolle Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Unterschleißheim: Microsoft Press, 1996 Published in: Internet-Series ; 384 Delpy, René [Author] ; Rheinisch-Westfälische Technische Hochschule Aachen Adoption von Onlinemarketingmaßnahmen im inhabergeführten Einzelhandel Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Aachen, [2020?] Kingsnorth, Simon [Author] Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing - [Second edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London: KoganPage, 2019 Janssen, Michael [Author] ; Galileo Press Google Tag Manager : das umfassende Handbuch - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bonn: Rheinwerk Verlag, [2019] Published in: Rheinwerk Computing Mohamad, Samer [Author] ; Redline Verlag Like! : wie man mit Social Media Geld verdient und sich ein Online-Imperium aufbaut - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: REDLINE Verlag, 2019 Cerenak, Markus [Author] Erfolgsfaktor Bloggen : Mehr Bekanntheit. Mehr Kunden. Mehr Umsatz. - [2. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Offenbach: GABAL, 2017 Published in: Whitebooks Schneider, Thorsten [Author] Das SEO-Praxisbuch 2016 : Version 5.0.1 vom 20.01.2016 ; autorisiertes Curriculum für das Webmasters Europe Ausbildungs- und Zertifizierungsprogramm Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Nürnberg: Webmasters Press, [2016] Published in: Ein Webmasters Press Lernbuch Minazzi, Roberta [Author] Social media marketing in tourism and hospitality Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Cham; Heidelberg; New York; Dordrecht; London: Springer, 2015 Published in: Management/business for professionals Czysch, Stephan [Author]; Illner, Benedikt [Author]; Wojcik, Dominik [Author] Technisches SEO : [mit nachhaltiger Suchmaschinenoptimierung zum Erfolg ; Expertenwissen für Website- und Shopbetreiber, SEO- und Marketingprofis, Webentwickler] - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Beijing; Köln [u.a.]: O'Reilly, 2015 Published in: O'Reillys Basics Funke, Sven-Oliver [Author] Video ist King! : Erfolgreiches Online-Marketing mit YouTube - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bonn: Rheinwerk Verlag GmbH, 2016 Published in: Rheinwerk Computing
Holzapfel, Felix [Author]; Holzapfel, Klaus [Author]; Petitfourt, Sarah [Author]; Dörfler, Patrick [Author] Digitale Marketing-Evolution : wer klassisch wirbt, stirbt Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Göttingen: BusinessVillage, 2015
Elmiger, Thomas [Author] Online-Marketing : die Grundlagen im Griff Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Zürich: Versus, [2015]
Fischler, Joe [Author]; Fischler, Johannes [Author] Erfolgsrezept Internet : einfach zu mehr Umsatz, Zeit und Freiheit - [2. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg; München; Landsberg; Frechen; Hamburg: bhv, 2014 Published in: bhv ; 7638- Das bhv-Taschenbuch
Alpar, Andre [Author]; Wojcik, Dominik [Author] Das große Online-Marketing-Praxisbuch : [alle wichtigen Aspekte & die besten Erfolgsstrategien] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf: Data Becker, [2012] Published in: Webselling. Geld verdienen mit dem Internet
Conrady, Roland [Editor]; Jaspersen, Thomas [Other]; Pepels, Werner [Other] Online-Marketing-Instrumente : Angebot, Kommunikation, Distribution, Praxisbeispiele Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Neuwied; Kriftel: Luchterhand, 2002
Werner, Andreas [Author]; Stephan, Ronald [Author] Marketing-Instrument Internet - [2., aktualisierte Aufl] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: dpunkt-Verl. für digitale Technologie, 1998
Barowski, Mike [Author]; Müller, Achim [Author] Online-Marketing - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Cornelsen, 2000 Published in: Das professionelle 1x1
Leverenz, Thomas [Author] Ihre Firma im Internet : [World Wide Web als Werbeplattform; Internationales Produkt- und Firmenmarketing online; HTML und Java optimal einsetzen] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Haar bei München: Markt und Technik, Buch- und Software-Verl., 1996 Published in: Solutions - professionelle Lösungen mit PC-Standardsoftware
Wallbrecht, Dirk [Author]; Clasen, Ralf [Author] ; Wallbrecht, Dirk U. [Other] Internet für Marketing, Vertrieb, Kommunikation : [Anbieter und Nutzer im Netz der Netze] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Neuwied; Kriftel; Berlin: Luchterhand, 1997
Werner, Andreas [Author]; Stephan, Ronald [Author] Marketing-Instrument Internet - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: dpunkt, Verl. für Digitale Technologie, 1997
Resch, Jörg [Author] Marktplatz Internet : das Internet als strategisches Instrument für Marketing und Werbung; von der Konzeption bis zur Erfolgskontrolle Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Unterschleißheim: Microsoft Press, 1996 Published in: Internet-Series ; 384
Delpy, René [Author] ; Rheinisch-Westfälische Technische Hochschule Aachen Adoption von Onlinemarketingmaßnahmen im inhabergeführten Einzelhandel Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Aachen, [2020?]
Kingsnorth, Simon [Author] Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing - [Second edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London: KoganPage, 2019
Janssen, Michael [Author] ; Galileo Press Google Tag Manager : das umfassende Handbuch - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bonn: Rheinwerk Verlag, [2019] Published in: Rheinwerk Computing
Mohamad, Samer [Author] ; Redline Verlag Like! : wie man mit Social Media Geld verdient und sich ein Online-Imperium aufbaut - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: REDLINE Verlag, 2019
Cerenak, Markus [Author] Erfolgsfaktor Bloggen : Mehr Bekanntheit. Mehr Kunden. Mehr Umsatz. - [2. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Offenbach: GABAL, 2017 Published in: Whitebooks
Schneider, Thorsten [Author] Das SEO-Praxisbuch 2016 : Version 5.0.1 vom 20.01.2016 ; autorisiertes Curriculum für das Webmasters Europe Ausbildungs- und Zertifizierungsprogramm Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Nürnberg: Webmasters Press, [2016] Published in: Ein Webmasters Press Lernbuch
Minazzi, Roberta [Author] Social media marketing in tourism and hospitality Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Cham; Heidelberg; New York; Dordrecht; London: Springer, 2015 Published in: Management/business for professionals
Czysch, Stephan [Author]; Illner, Benedikt [Author]; Wojcik, Dominik [Author] Technisches SEO : [mit nachhaltiger Suchmaschinenoptimierung zum Erfolg ; Expertenwissen für Website- und Shopbetreiber, SEO- und Marketingprofis, Webentwickler] - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Beijing; Köln [u.a.]: O'Reilly, 2015 Published in: O'Reillys Basics
Funke, Sven-Oliver [Author] Video ist King! : Erfolgreiches Online-Marketing mit YouTube - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bonn: Rheinwerk Verlag GmbH, 2016 Published in: Rheinwerk Computing
> Media type Skip to next facet Books (2.055) Wert ausschließen Articles (402) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (129) Wert ausschließen Videos (16) Wert ausschließen Thesis (12) Wert ausschließen Conference Proceedings (6) Wert ausschließen Electronic Resources (1) Wert ausschließen Software (1) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (956) Wert ausschließen Stack Collection (244) Wert ausschließen Ask for availability (55) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (942) Wert ausschließen Central Library (332) Wert ausschließen TU Dresden holdings (30) Wert ausschließen Branch Library of Law (21) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (14) Wert ausschließen Branch Library of Educationen (7) Wert ausschließen Branch Library of Medicine (3) Wert ausschließen in transfer (2) Wert ausschließen Multimedia Language Center (1) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet Attribution (CC BY) (24) Wert ausschließen In Copyright (12) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (12) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial (CC BY-NC) (4) Wert ausschließen Attribution - No Derivs (CC BY-ND) (4) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - Share Alike (CC BY-NC-SA) (3) Wert ausschließen Attribution - Share Alike (CC BY-SA) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (600) Wert ausschließen Restricted Access (46) Wert ausschließen Without Specification (846) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (1.703) Wert ausschließen English (819) Wert ausschließen Not determined (140) Wert ausschließen French (11) Wert ausschließen Indonesian (11) Wert ausschließen Spanish (9) Wert ausschließen Italian (7) Wert ausschließen Ndonga (7) Wert ausschließen Polish (4) Wert ausschließen Slovak (4) Wert ausschließen Russian (3) Wert ausschließen Czech (2) Wert ausschließen Persian (2) Wert ausschließen Portuguese (2) Wert ausschließen Romanian (2) Wert ausschließen Croatian (1) Wert ausschließen Dutch (1) Wert ausschließen Swedish (1) Wert ausschließen Turkish (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (1.480) Wert ausschließen Computer science (347) Wert ausschließen General (286) Wert ausschließen Technology (140) Wert ausschließen Sociology (123) Wert ausschließen Jurisprudence (53) Wert ausschließen Medicine (43) Wert ausschließen Geography (37) Wert ausschließen Pedagogy (34) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (33) Wert ausschließen Psychology (26) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (25) Wert ausschließen Sports science (20) Wert ausschließen History (16) Wert ausschließen Mathmatics (16) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (15) Wert ausschließen Art and art history (15) Wert ausschließen Philosophy (14) Wert ausschließen Musicology (12) Wert ausschließen Political science (12) Wert ausschließen Physics (10) Wert ausschließen Biology (7) Wert ausschließen Ethnology and ethnography (7) Wert ausschließen General sciences (5) Wert ausschließen American studies (5) Wert ausschließen Germanic and Scandinavian studies (3) Wert ausschließen Geology and paleontology (2) Wert ausschließen Military science (2) Wert ausschließen Romance studies (1) Wert ausschließen Slavic studies (1) Wert ausschließen Theology and religious studies (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Bruhn, Manfred (29) Wert ausschließen Kreutzer, Ralf T. (28) Wert ausschließen Meffert, Heribert (24) Wert ausschließen Kotler, Philip (18) Wert ausschließen National Bureau of Economic Research (18) Wert ausschließen Fritz, Wolfgang (16) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden (16) Wert ausschließen Pepels, Werner (15) Wert ausschließen Edward Elgar Publishing (13) Wert ausschließen Kollmann, Tobias (12) Wert ausschließen Armstrong, Gary (11) Wert ausschließen Erlhofer, Sebastian (11) Wert ausschließen International Academy, Research, and Industry Association (11) Wert ausschließen Lammenett, Erwin (11) Wert ausschließen Winkelmann, Peter (11) Wert ausschließen Bauer, Hans H. (10) Wert ausschließen Beilharz, Felix (10) Wert ausschließen Esch, Franz-Rudolf (10) Wert ausschließen Köhler, Alexandra (10) Wert ausschließen Herrmann, Andreas (9) Wert ausschließen Schwarz, Torsten (9) Wert ausschließen Zerres, Christopher (9) Wert ausschließen Backhaus, Klaus (8) Wert ausschließen Grabs, Anne (8) Wert ausschließen Hermanns, Arnold (8) Wert ausschließen Michelis, Daniel (8) Wert ausschließen OECD (8) Wert ausschließen Runia, Peter (8) Wert ausschließen Sattler, Henrik (8) Wert ausschließen UVK Verlagsgesellschaft mbH (8) Wert ausschließen Ahlert, Dieter (7) Wert ausschließen Homburg, Christian (7) Wert ausschließen Kirchgeorg, Manfred (7) Wert ausschließen Link, Jörg (7) Wert ausschließen Ruisinger, Dominik (7) Wert ausschließen Unger, Fritz (7) Wert ausschließen Uni-Taschenbücher GmbH (7) Wert ausschließen Wirtz, Bernd W. (7) Wert ausschließen Bannour, Karim-Patrick (6) Wert ausschließen Burmann, Christoph (6) Wert ausschließen Haufe-Lexware GmbH & Co. KG (6) Wert ausschließen Hennig, Alexander (6) Wert ausschließen Nomos Verlagsgesellschaft (6) Wert ausschließen Nufer, Gerd (6) Wert ausschließen Renker, Clemens (6) Wert ausschließen Rheinwerk Verlag (6) Wert ausschließen Schildhauer, Thomas (6) Wert ausschließen Schneider, Willy (6) Wert ausschließen Zerres, Michael P. (6) Wert ausschließen Bliemel, Friedhelm (5) Wert ausschließen Breyer-Mayländer, Thomas (5) Wert ausschließen Diller, Hermann (5) Wert ausschließen Engel, Reinhard (5) Wert ausschließen GATE Germany, Konsortium Internationales Hochschulmarketing (5) Wert ausschließen Galileo Press (5) Wert ausschließen Gründer, Mirko (5) Wert ausschließen Harris, Lloyd C. (5) Wert ausschließen Holland, Heinrich (5) Wert ausschließen Kerner, Martin (5) Wert ausschließen Keßler, Esther (5) Wert ausschließen Rabsch, Stefan (5) Wert ausschließen Scott, David Meerman (5) Wert ausschließen Seeger, Christof (5) Wert ausschließen Sens, Bastian (5) Wert ausschließen Springer Gabler Firma (5) Wert ausschließen Theobald, Elke (5) Wert ausschließen Trommsdorff, Volker (5) Wert ausschließen W. Kohlhammer GmbH (5) Wert ausschließen Wahl, Frank (5) Wert ausschließen Weinberg, Tamar (5) Wert ausschließen Werner, Andreas (5) Wert ausschließen American Marketing Association (4) Wert ausschließen Barth, Günter (4) Wert ausschließen Brynjolfsson, Erik (4) Wert ausschließen Budzinski, Oliver (4) Wert ausschließen Campus Verlag (4) Wert ausschließen Emrich, Christin (4) Wert ausschließen Evans, Dave (4) Wert ausschließen Fachhochschule Reutlingen European School of Business (4) Wert ausschließen Fink, Klaus-J (4) Wert ausschließen Firnkes, Michael (4) Wert ausschließen Geisbüsch, Hans-Georg (4) Wert ausschließen Geml, Richard (4) Wert ausschließen Geyer, Olaf (4) Wert ausschließen GfK GeoMarketing GmbH (4) Wert ausschließen Greve, Goetz (4) Wert ausschließen Haucap, Justus (4) Wert ausschließen Hausotter, Andreas (4) Wert ausschließen Hippner, Hajo (4) Wert ausschließen Hörschgen, Hans (4) Wert ausschließen Kohlert, Helmut (4) Wert ausschließen Koschnick, Wolfgang J. (4) Wert ausschließen Kuß, Alfred (4) Wert ausschließen Lauer, Hermann (4) Wert ausschließen Lewandowski, Dirk (4) Wert ausschließen Murphy, Jamie (4) Wert ausschließen Olbrich, Rainer (4) Wert ausschließen Poth, Ludwig G. (4) Wert ausschließen Rumler, Andrea (4) Wert ausschließen Schiff, Dirk (4) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (2.180) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (323) Wert ausschließen BASE - Bielefeld Academic Search Engine (57) Wert ausschließen DOAJ Directory of Open Access Journals (43) Wert ausschließen EconStor (German National Library of Economics, ZBW) (43) Wert ausschließen Informa UK Limited (CrossRef) (33) Wert ausschließen Diss online (30) Wert ausschließen Elsevier BV (CrossRef) (22) Wert ausschließen SAGE Publications (CrossRef) (20) Wert ausschließen Emerald (CrossRef) (17) Wert ausschließen Springer Science and Business Media LLC (CrossRef) (16) Wert ausschließen Walter de Gruyter GmbH (CrossRef) (12) Wert ausschließen Sächsische Bibliografie (11) Wert ausschließen EDP Sciences (CrossRef) (8) Wert ausschließen IGI Global (CrossRef) (8) Wert ausschließen Hindawi Limited (CrossRef) (7) Wert ausschließen MOnAMi - Publication Server of the University of Applied Sciences Mittweida (7) Wert ausschließen BMJ (CrossRef) (6) Wert ausschließen IOP Publishing (CrossRef) (6) Wert ausschließen Wiley (CrossRef) (6) Wert ausschließen EBSCOhost eBook Collection (5) Wert ausschließen Fachkatalog Technikgeschichte (5) Wert ausschließen Blue Eyes Intelligence Engineering and Sciences Engineering and Sciences Publication - BEIESP (CrossRef) (4) Wert ausschließen International Journal for Research in Applied Science and Engineering Technology (IJRASET) (CrossRef) (4) Wert ausschließen MDPI AG (CrossRef) (4) Wert ausschließen Trans Tech Publications, Ltd. (CrossRef) (4) Wert ausschließen Verlag C.H.Beck oHG (CrossRef) (4) Wert ausschließen Brawijaya University (CrossRef) (3) Wert ausschließen Canadian Center of Science and Education (CrossRef) (3) Wert ausschließen Carol I National Defence University Publishing House (CrossRef) (3) Wert ausschließen JSTOR Health & General Sciences (3) Wert ausschließen JSTOR Life Sciences Archive (3) Wert ausschließen Agricultural Economics and Social Science Research Association (AESSRA) (CrossRef) (2) Wert ausschließen Asia University (CrossRef) (2) Wert ausschließen Centre for Evaluation in Education and Science (CEON/CEES) (CrossRef) (2) Wert ausschließen Editorial Universidad de Sevilla (CrossRef) (2) Wert ausschließen Excellent Publishers (CrossRef) (2) Wert ausschließen Frontiers Media SA (CrossRef) (2) Wert ausschließen Graduate Program of Management and Business, Bogor Agricultural University (CrossRef) (2) Wert ausschließen Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (CrossRef) (2) Wert ausschließen JMIR Publications Inc. (CrossRef) (2) Wert ausschließen Origins Journal Publication [OJP] (CrossRef) (2) Wert ausschließen Ovid Technologies (Wolters Kluwer Health) (CrossRef) (2) Wert ausschließen PT Formosa Cendekia Global (CrossRef) (2) Wert ausschließen Prague University of Economics and Business (CrossRef) (2) Wert ausschließen Publication Server of CAMPUS 02 University of Applied Sciences (2) Wert ausschließen Publishing House Baltija Publishing (CrossRef) (2) Wert ausschließen Qucosa (2) Wert ausschließen Sciencedomain International (CrossRef) (2) Wert ausschließen Siree Journals (CrossRef) (2) Wert ausschließen Springer International Publishing (CrossRef) (2) Wert ausschließen A and V Publications (CrossRef) (1) Wert ausschließen ABC Journals (CrossRef) (1) Wert ausschließen AMH International Conferences and Seminars Organizing LLC (CrossRef) (1) Wert ausschließen Asian Economic and Social Society (CrossRef) (1) Wert ausschließen Asociatia LUMEN (CrossRef) (1) Wert ausschließen Asociatia de Geografie (CrossRef) (1) Wert ausschließen Auricle Technologies, Pvt., Ltd. (CrossRef) (1) Wert ausschließen Bangladesh Journals Online (JOL) (CrossRef) (1) Wert ausschließen Bucharest University of Economic Studies (CrossRef) (1) Wert ausschließen CIRWOLRD (CrossRef) (1) Wert ausschließen Centivens Institute of Innovative Research (CrossRef) (1) Wert ausschließen Consortia Academia Publishing (CrossRef) (1) Wert ausschließen Cosmos Scholars Publishing House (CrossRef) (1) Wert ausschließen David Publishing Company (CrossRef) (1) Wert ausschließen Deanship of Scientific Research (CrossRef) (1) Wert ausschließen Department of Communication and Community Development Sciences (CrossRef) (1) Wert ausschließen Dewspublication (CrossRef) (1) Wert ausschließen Doctoral Program in Tourism (CrossRef) (1) Wert ausschließen EJournal Publishing (CrossRef) (1) Wert ausschließen Edupedia Publications (CrossRef) (1) Wert ausschließen Ekonomicka univerzita v Bratislave (CrossRef) (1) Wert ausschließen Eleyon Publishers (CrossRef) (1) Wert ausschließen F1000 Research Ltd (CrossRef) (1) Wert ausschließen Foundation of Computer Science (CrossRef) (1) Wert ausschließen Galore Knowledge Publication Pvt. Ltd. (CrossRef) (1) Wert ausschließen Georg Thieme Verlag KG (CrossRef) (1) Wert ausschließen Global Vision Press (CrossRef) (1) Wert ausschließen Growing Science (CrossRef) (1) Wert ausschließen Hampstead Psychological Associates (CrossRef) (1) Wert ausschließen Human Resources Management Academic Research Society (HRMARS) (CrossRef) (1) Wert ausschließen IBIMA Publishing (CrossRef) (1) Wert ausschließen ICT Academy (CrossRef) (1) Wert ausschließen ISMA SYC INT (CrossRef) (1) Wert ausschließen Indian Society for Education and Environment (CrossRef) (1) Wert ausschließen Indira Institute of Management, Pune (CrossRef) (1) Wert ausschließen Instytut Badan Gospodarczych / Institute of Economic Research (CrossRef) (1) Wert ausschließen International Association of Online Engineering (IAOE) (CrossRef) (1) Wert ausschließen International Journal Of Advanced Research (CrossRef) (1) Wert ausschließen Journal of Eastern European and Central Asian Research (CrossRef) (1) Wert ausschließen KOPS - The Institutional Repository of the University of Konstanz (1) Wert ausschließen KY Publications (CrossRef) (1) Wert ausschließen Knowledge E (CrossRef) (1) Wert ausschließen Lembaga Penelitian dan Pengabdian kepada Masyarakat ITS (CrossRef) (1) Wert ausschließen Macrothink Institute, Inc. (CrossRef) (1) Wert ausschließen Maney Publishing (CrossRef) (1) Wert ausschließen Mary Ann Liebert Inc (CrossRef) (1) Wert ausschließen Mircea cel Batran Naval Academy (CrossRef) (1) Wert ausschließen Nepal Journals Online (JOL) (CrossRef) (1) Wert ausschließen New Prairie Press (CrossRef) (1) Wert ausschließen Show more show less