Skip to contents

  1. Meer, Jan de [Editor] ; International Federation for Information Processing, International Workshop on Quality of Service 4 1996 Paris

    Quality of service - description modelling and management : proceedings of the 4. International IFIP Workshop on Quality of Service, Paris, March 6 - 8, 1996

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Sankt Augustin: GMD-Forschungszentrum Informationstechnik, 1996

    Published in: GMD-Forschungszentrum Informationstechnik: GMD-Studien ; 282

  2. Kobel, Sarah [Author]

    Humorvolle Kommunikation bei Serviceversagen : Eine empirische Analyse der Wirkung von Humor auf Konsumenten infolge aufgetretener Service-Fehler - [1st ed. 2020.]

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, 2020. ; Wiesbaden: Imprint: Springer Gabler, 2020.

    Published in: Forschungsgruppe Konsum und Verhalten- Springer eBook Collection

  3. Alt, Elisabeth [Author]; Gelbrich, Katja [Author]

    Beschwerdebehandlung und Nachbeschwerdeverhalten im interkulturellen Kontext

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Ilmenau: Verl. proWiWi, 2009 ; Ilmenau: Univ.-Bibliothek, 2009 ; 2011

    Published in: Ilmenauer Schriften zur Betriebswirtschaftslehre ; 2009,01