Skip to contents Leyh, Anja [Author] Neue Ansätze in der Marktforschung : Vergleich von klassischer Marktforschung und Marktforschung über Börsenspiele Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dresden: Techn. Univ., 2001 Published in: Technische Universität Dresden: Forschungsberichte ; 35 Freyer, Walter [Author]; Groß, Sven [Author] ; Hinkelmann, Karolin [Other] Gästebefragungen in der touristischen Marktforschung : Leitfaden für die Praxis Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dresden: FIT-Forschungsinst. für Tourismus, 2006 Published in: Schriftenreihe Tourismuswirtschaft Hafermalz, Otto [Author] Schriftliche Befragung - Möglichkeiten und Grenzen Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1976 Published in: Betrieb und Markt ; 21 Burda GmbH Offenburg Typologie der Wünsche : Bedürfnis-Strukturen von Leserschaften; eine Untersuchung der BURDA Kommunikationsforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Offenburg: Burda, [ca. 1974] Stroschein, Fritz-Reinhard [Author] Die Befragungstaktik in der Marktforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1965 Published in: Betrieb und Markt ; 2 Harder, Theodor [Author] Introduction to mathematical models in market and opinion research : with practical applications, computing procedures, and estimates of computing requirements Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dordrecht: Reidel, 1969 Harder, Theodor [Author] Elementare mathematische Modelle in der Markt- und Meinungsforschung : praktische Anwendung, Rechengang, Rechenaufwand Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München; Wien: Oldenburg, 1966 Behrens, Karl Christian [Author] Demoskopische Marktforschung - [2., überarb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1966 Published in: Betrieb und Markt ; 1.1966 Bauer, Adolf [Author] Der freie und unberechenbare Mensch : Kritik der Markt-, Meinungs- und Motivforschung Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Nürnberg: Glock und Lutz, 1961 Published in: Schriften aus dem Kreis der Besinnung Laufner, Wolfgang [Author]; Kortus-Schultes, Doris [Author] Frau und Auto : Ergebnisse empirischer Untersuchungen aus 2005 und 2010 - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Göttingen: Cuvillier, 2012 Published in: Kompetenzzentrum Frau und Auto: Schriftenreihe: Kompetenzzentrum Frau und Auto ; 9 Taddicken, Monika [Author] Methodeneffekte bei Web-Befragungen : Einschränkungen der Datengüte durch ein "reduziertes Kommunikationsmedium"? Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln: von Halem, 2008 Published in: Neue Schriften zur Online-Forschung ; 5 Müller, Stefan [Other]; Schwartz, Daniela [Other] Die Sparkasse im Image-Wettbewerb : e. empirische Analyse d. Einstellungen Dresdner Bürger Articles Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dresden, 1995 Published in: Marktforschung für Finanzdienstleistungen ; (1995), Seite 10 S. Saxon Bibliography (Sächsische Bibliografie) Gwartney, Patricia A. [Author] The telephone interviewer's handbook : how to conduct standardized conversations - [1. ed.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. San Francisco: Jossey-Bass, A Wiley Imprint, 2007 Kaiser, Mathias [Author] Shopping-Touren, Verkaufsreisen : ... Erlebnisreisen im 21. Jahrhundert ; der deutsche Vertriebshandel ; Reisen und Verkauf 2000 - 2005 ; BDV-Branchen-Dokumentation und Marktanalyse ; Shopping-Touren, Verkaufsreisen, Verkaufsfahrten, Kaffeefahrten 2000 ; eine Studie der GfK-Marktforschung ; repräsentative Untersuchung von Teilnehmern und Kunden an Shopping-Touren, Verkaufsreisen, Verkaufsfahrten und Kaffefahrten in Deutschland - [7., aktualisierte und erw. Aufl] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München / Germering: BDV, 2001 Meyer, Paul W. [Author] Materialien zu den Grundlagen des Marketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Augsburg: Lehr- u. Forschungsteam Marketing an d. Univ., 19XX- Published in: Schwerpunkt Marketing Meyer, Jörn-Axel [Author]; Imberg, Alan [Author] Kundenzufriedenheit in Technologiezentren Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Berlin-Verl. Spitz, 1999 Hoepner, Gert [Author] Computereinsatz bei Befragungen Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ. Verlag, 1994 Published in: DUV ; Wirtschaftswissenschaft Geschäftsreisen = Business travellers Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Spiegel-Verl. [u.a.], 1988 Published in: Spiegel-Dokumentation Allensbacher Werbeträgeranalyse : AWA Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Allensbach, 1968-1984 / Nachgewiesen 1968 - 1984 Noelle-Neumann, Elisabeth [Author] Eine demoskopische Deutschstunde Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Zürich: Ed. Interfrom [u.a.], 1983 Published in: Texte + Thesen ; 155
Leyh, Anja [Author] Neue Ansätze in der Marktforschung : Vergleich von klassischer Marktforschung und Marktforschung über Börsenspiele Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dresden: Techn. Univ., 2001 Published in: Technische Universität Dresden: Forschungsberichte ; 35
Freyer, Walter [Author]; Groß, Sven [Author] ; Hinkelmann, Karolin [Other] Gästebefragungen in der touristischen Marktforschung : Leitfaden für die Praxis Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dresden: FIT-Forschungsinst. für Tourismus, 2006 Published in: Schriftenreihe Tourismuswirtschaft
Hafermalz, Otto [Author] Schriftliche Befragung - Möglichkeiten und Grenzen Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1976 Published in: Betrieb und Markt ; 21
Burda GmbH Offenburg Typologie der Wünsche : Bedürfnis-Strukturen von Leserschaften; eine Untersuchung der BURDA Kommunikationsforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Offenburg: Burda, [ca. 1974]
Stroschein, Fritz-Reinhard [Author] Die Befragungstaktik in der Marktforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1965 Published in: Betrieb und Markt ; 2
Harder, Theodor [Author] Introduction to mathematical models in market and opinion research : with practical applications, computing procedures, and estimates of computing requirements Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dordrecht: Reidel, 1969
Harder, Theodor [Author] Elementare mathematische Modelle in der Markt- und Meinungsforschung : praktische Anwendung, Rechengang, Rechenaufwand Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München; Wien: Oldenburg, 1966
Behrens, Karl Christian [Author] Demoskopische Marktforschung - [2., überarb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1966 Published in: Betrieb und Markt ; 1.1966
Bauer, Adolf [Author] Der freie und unberechenbare Mensch : Kritik der Markt-, Meinungs- und Motivforschung Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Nürnberg: Glock und Lutz, 1961 Published in: Schriften aus dem Kreis der Besinnung
Laufner, Wolfgang [Author]; Kortus-Schultes, Doris [Author] Frau und Auto : Ergebnisse empirischer Untersuchungen aus 2005 und 2010 - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Göttingen: Cuvillier, 2012 Published in: Kompetenzzentrum Frau und Auto: Schriftenreihe: Kompetenzzentrum Frau und Auto ; 9
Taddicken, Monika [Author] Methodeneffekte bei Web-Befragungen : Einschränkungen der Datengüte durch ein "reduziertes Kommunikationsmedium"? Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln: von Halem, 2008 Published in: Neue Schriften zur Online-Forschung ; 5
Müller, Stefan [Other]; Schwartz, Daniela [Other] Die Sparkasse im Image-Wettbewerb : e. empirische Analyse d. Einstellungen Dresdner Bürger Articles Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dresden, 1995 Published in: Marktforschung für Finanzdienstleistungen ; (1995), Seite 10 S. Saxon Bibliography (Sächsische Bibliografie)
Gwartney, Patricia A. [Author] The telephone interviewer's handbook : how to conduct standardized conversations - [1. ed.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. San Francisco: Jossey-Bass, A Wiley Imprint, 2007
Kaiser, Mathias [Author] Shopping-Touren, Verkaufsreisen : ... Erlebnisreisen im 21. Jahrhundert ; der deutsche Vertriebshandel ; Reisen und Verkauf 2000 - 2005 ; BDV-Branchen-Dokumentation und Marktanalyse ; Shopping-Touren, Verkaufsreisen, Verkaufsfahrten, Kaffeefahrten 2000 ; eine Studie der GfK-Marktforschung ; repräsentative Untersuchung von Teilnehmern und Kunden an Shopping-Touren, Verkaufsreisen, Verkaufsfahrten und Kaffefahrten in Deutschland - [7., aktualisierte und erw. Aufl] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München / Germering: BDV, 2001
Meyer, Paul W. [Author] Materialien zu den Grundlagen des Marketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Augsburg: Lehr- u. Forschungsteam Marketing an d. Univ., 19XX- Published in: Schwerpunkt Marketing
Meyer, Jörn-Axel [Author]; Imberg, Alan [Author] Kundenzufriedenheit in Technologiezentren Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Berlin-Verl. Spitz, 1999
Hoepner, Gert [Author] Computereinsatz bei Befragungen Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ. Verlag, 1994 Published in: DUV ; Wirtschaftswissenschaft
Geschäftsreisen = Business travellers Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Spiegel-Verl. [u.a.], 1988 Published in: Spiegel-Dokumentation
Allensbacher Werbeträgeranalyse : AWA Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Allensbach, 1968-1984 / Nachgewiesen 1968 - 1984
Noelle-Neumann, Elisabeth [Author] Eine demoskopische Deutschstunde Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Zürich: Ed. Interfrom [u.a.], 1983 Published in: Texte + Thesen ; 155
> Media type Skip to next facet Books (98) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (9) Wert ausschließen Standards (2) Wert ausschließen Articles (1) Wert ausschließen Software (1) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (43) Wert ausschließen Stack Collection (33) Wert ausschließen Ask for availability (11) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Central Library (47) Wert ausschließen Departmental Library DrePunct (28) Wert ausschließen TU Dresden holdings (9) Wert ausschließen Branch Library of Educationen (5) Wert ausschließen Branch Library of Medicine (2) Wert ausschließen Branch Library of Law (1) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (1) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet In Copyright (4) Wert ausschließen Attribution - Share Alike (CC BY-SA) (2) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (19) Wert ausschließen Restricted Access (3) Wert ausschließen Without Specification (12) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (97) Wert ausschließen English (17) Wert ausschließen Not determined (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (76) Wert ausschließen Sociology (63) Wert ausschließen General (25) Wert ausschließen Political science (13) Wert ausschließen Geography (8) Wert ausschließen Psychology (8) Wert ausschließen Technology (6) Wert ausschließen History (5) Wert ausschließen Computer science (3) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (3) Wert ausschließen Jurisprudence (3) Wert ausschließen American studies (1) Wert ausschließen Ethnology and ethnography (1) Wert ausschließen Mathmatics (1) Wert ausschließen Pedagogy (1) Wert ausschließen Sports science (1) Wert ausschließen Theology and religious studies (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Institut für Demoskopie Allensbach (5) Wert ausschließen Häder, Michael (4) Wert ausschließen Engel, Uwe (3) Wert ausschließen Faulbaum, Frank (3) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden (3) Wert ausschließen Abberger, Klaus (2) Wert ausschließen Eifler, Stefanie (2) Wert ausschließen Forschungsinstitut für Ordnungspolitik (2) Wert ausschließen Haarland, Hans Peter (2) Wert ausschließen Harder, Theodor (2) Wert ausschließen Häder, Sabine (2) Wert ausschließen Jackob, Nikolaus (2) Wert ausschließen Mühlebach, Nina (2) Wert ausschließen Niessen, Hans-Joachim (2) Wert ausschließen Schiek, Daniela (2) Wert ausschließen Schoen, Harald (2) Wert ausschließen Seiler, Pascal (2) Wert ausschließen Siegrist, Stefanie (2) Wert ausschließen Theobald, Axel (2) Wert ausschließen Ullrich, Carsten G. (2) Wert ausschließen Warner, Uwe (2) Wert ausschließen ADM-Arbeitskreis Deutscher Markt- und Sozialforschungsinstitute (1) Wert ausschließen Althoff, Stefan (1) Wert ausschließen Arriagada, Céline (1) Wert ausschließen Atteslander, Peter (1) Wert ausschließen Bauer, Adolf (1) Wert ausschließen Bauer, Josef (1) Wert ausschließen Becher, Inna (1) Wert ausschließen Behrens, Karl Christian (1) Wert ausschließen Bischoff, Sonja (1) Wert ausschließen Borchert, Margret (1) Wert ausschließen Bošnjak, Michael (1) Wert ausschließen Burda GmbH Offenburg (1) Wert ausschließen Bänziger, Andreas (1) Wert ausschließen Bühl, Achim (1) Wert ausschließen Corell, Gerald (1) Wert ausschließen Cromm, Jürgen (1) Wert ausschließen DIN Deutsches Institut für Normung e. V. (1) Wert ausschließen DIN German Institute for Standardization (1) Wert ausschließen DIN SPEC (PAS, CWA) (1) Wert ausschließen Deutsche Gesellschaft für Soziologie Sektion Soziale Indikatoren (1) Wert ausschließen Deutschland Bundesministerium für Familie, Senioren, Frauen und Jugend (1) Wert ausschließen Deutschland Statistisches Bundesamt (1) Wert ausschließen Domsch, Michel E. (1) Wert ausschließen Dr. Jung Gesellschaft für Markt- und Sozialforschung Hamburg (1) Wert ausschließen Dziewięcki, Daniel Grzegorz (1) Wert ausschließen Décieux, Jean Philippe (1) Wert ausschließen Eckardt, Heinz (1) Wert ausschließen Edward Elgar Publishing (1) Wert ausschließen Ehling, Manfred (1) Wert ausschließen Europäische Kommission (1) Wert ausschließen Fantapié Altobelli, Claudia (1) Wert ausschließen Frank, Hermann (1) Wert ausschließen Freyer, Walter (1) Wert ausschließen Föhlinger, Werner (1) Wert ausschließen Gaugler, Eduard (1) Wert ausschließen Gehrmann, Friedhelm (1) Wert ausschließen Gemeinsame Tagung der Arbeitsgemeinschaft Sozialwissenschaftlicher Institute e.V. (ASI) und der Sektion Methoden der Deutschen Gesellschaft für Soziologie 2015 Köln (1) Wert ausschließen Goldrian, Georg (1) Wert ausschließen Goyder, John (1) Wert ausschließen Groß, Sven (1) Wert ausschließen Gutteck, Thomas (1) Wert ausschließen Gwartney, Patricia A. (1) Wert ausschließen Hafermalz, Otto (1) Wert ausschließen Hagen, Christine (1) Wert ausschließen Hameister, Nicole (1) Wert ausschließen Hausruckinger, Gerhard (1) Wert ausschließen Heinrich, Julian (1) Wert ausschließen Heinz, Andreas (1) Wert ausschließen Heller, Jochen (1) Wert ausschließen Hermelbracht, Antonia (1) Wert ausschließen Hinkelmann, Karolin (1) Wert ausschließen Hoepner, Gert (1) Wert ausschließen Hoffmeyer-Zlotnik, Jürgen H. P. (1) Wert ausschließen Hoops, Christian (1) Wert ausschließen Hubert Burda Media Holding Kommanditgesellschaft (1) Wert ausschließen Huck-Sandhu, Simone (1) Wert ausschließen Huxhold, Oliver (1) Wert ausschließen ISO International Organization for Standardization (1) Wert ausschließen ISO Internationale Organisation für Normung (1) Wert ausschließen ISO Organisation Internationale de Normalisation (1) Wert ausschließen ISO/TC 225 Market, opinion and social research (1) Wert ausschließen ISO/TC 225 Markt-, Meinungs- und Sozialforschung (1) Wert ausschließen ISO/TC 225 Études de marché, études d'opinion et recherches sociales (1) Wert ausschließen Imberg, Alan (1) Wert ausschließen Institut der Deutschen Wirtschaft Köln (1) Wert ausschließen Institut für Medien- und Konsumentenforschung Erding (1) Wert ausschließen Jacob, Rüdiger (1) Wert ausschließen Jansen, Bernhard (1) Wert ausschließen Jung, Helmut (1) Wert ausschließen Kaiser, Mathias (1) Wert ausschließen Karnick, Nora (1) Wert ausschließen Kausmann, Corinna (1) Wert ausschließen Kelle, Nadiya (1) Wert ausschließen Kirchgeorg, Manfred (1) Wert ausschließen Konegen-Grenier, Christiane (1) Wert ausschließen Konrad-Adenauer-Stiftung (1) Wert ausschließen Kortus-Schultes, Doris (1) Wert ausschließen Korunka, Christian (1) Wert ausschließen Kreller, Peggy (1) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (106) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (16) Wert ausschließen Sächsische Bibliografie (5) Wert ausschließen Diss online (2) Wert ausschließen BASE - Bielefeld Academic Search Engine (1) Wert ausschließen EconStor (German National Library of Economics, ZBW) (1) Wert ausschließen Nautos (DIN-Normen) (1) Wert ausschließen Nautos (ISO-Normen) (1) Wert ausschließen Qucosa (1) Wert ausschließen Show more show less