Skip to contents Newman, Joseph W. [Author] ; Gurland, Arcadius Rudolf Lang [Other] Motivforschung und Absatzlenkung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. (Frankfurt a.M.: ) Europäische Verl. Anst., 1960 Vershofen, Wilhelm [Author] Die Marktentnahme als Kernstück der Wirtschaftsforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Köln: Heymann, 1959 Burda GmbH Offenburg Typologie der Wünsche : Bedürfnis-Strukturen von Leserschaften; eine Untersuchung der BURDA Kommunikationsforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Offenburg: Burda, [ca. 1974] Schreiber, Klaus [Author] Kaufverhalten der Verbraucher Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1965 Published in: Betrieb und Markt ; 5 Meyer, Günter [Author] König Kunde : von der Freiheit des Verbrauchers ; mit 24 Tabellen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin [u.a.]: Ullstein, 1966 Schneider, Willy [Author] Marketing-Forschung und Käuferverhalten : effiziente Beschaffung und Analyse von Markt- und Kundeninformationen Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Oldenbourg, 2013 Scherhorn, Gerhard [Author] Information und Kauf : empirische Analyse der "Markttransparenz" Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln; Opladen: Westdt. Verl., 1964 Published in: Nordrhein-Westfalen: Forschungsberichte des Landes Nordrhein-Westfalen ; 1358 Koschnick, Wolfgang J. [Author] Standard-Lexikon für Markt- und Konsumforschung Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München [u.a.]: Saur, 1995- Kaufmann, Peter [Author] Der Schlüssel zum Verbraucher Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wien; Düsseldorf: Econ Verl., 1969 Reeb, Marianne [Author] Lebensstilanalysen in der strategischen Marktforschung Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl. [u.a.], 1998 ; Wiesbaden: Gabler, 1998 Published in: Gabler-Edition Wissenschaft ; Forschungsgruppe Konsum und Verhalten Robertson, Thomas S. [Editor]; Kassarjian, Harold H. [Other] Handbook of consumer behavior Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall, 1991 Spiegel-Verlag Rudolf Augstein Hamburg Soll & Haben = Debit and credit = Doit et avoir Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Spiegel-Verl. Rudolf Augstein, 1980-2004 / [1.]1980; 2.1985 - 6.2004; damit Ersch. eingest. Published in: Spiegel-Dokumentation GfK-Nürnberg e.V, GfK Nürnberg, Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung GfK marketing intelligence review : Marketingforschung für die Praxis / [Englische Ausgabe] Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Nürnberg: GfK, 2009-[2018] / [1.]2009; 2.2010-vol. 10, no. 2 (Oct 2018) Blümelhuber, Christian [Author] Ausweitung der Konsumzone : wie Marketing unser Leben bestimmt Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt [u.a.]: Campus-Verl., c 2011 Staiger, Janet [Author] Media reception studies Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York [u.a.]: New York University Press, c 2005 Balderjahn, Ingo [Editor] New developments and approaches in consumer behaviour research Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart [u.a.]: Schäffer-Poeschel [u.a.], 1998 Published in: Macmillan Business Meffert, Heribert [Author] Marketingforschung und Käuferverhalten Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1992- Published in: Meffert-Marketing-Edition Pollak, Helga [Author] Wachstumsbedingte Verbrauchsstrukturänderungen und einige ihrer Konsequenzen für die Verbrauchsbesteuerung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Duncker & Humblot, 1966 Published in: Frankfurter wirtschafts- und sozialwissenschaftliche Studien ; 15 Wildt, Michael [Author] Vom kleinen Wohlstand : eine Konsumgeschichte der fünfziger Jahre - [Überarb. Ausg.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main: Fischer-Taschenbuch-Verl., 1996 Published in: Fischer-Taschenbücher ; 13133 ; Geschichte Wabia, Carolin [Author] ; Pfau, Wolfgang [Degree supervisor]; Schenk-Mathes, Heike Yasmin [Degree supervisor] Springer Fachmedien Wiesbaden, Technische Universität Clausthal The cultural influence on mass customization Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden; [Heidelberg]: Springer Gabler, [2020] Published in: Research
Newman, Joseph W. [Author] ; Gurland, Arcadius Rudolf Lang [Other] Motivforschung und Absatzlenkung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. (Frankfurt a.M.: ) Europäische Verl. Anst., 1960
Vershofen, Wilhelm [Author] Die Marktentnahme als Kernstück der Wirtschaftsforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Köln: Heymann, 1959
Burda GmbH Offenburg Typologie der Wünsche : Bedürfnis-Strukturen von Leserschaften; eine Untersuchung der BURDA Kommunikationsforschung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Offenburg: Burda, [ca. 1974]
Schreiber, Klaus [Author] Kaufverhalten der Verbraucher Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1965 Published in: Betrieb und Markt ; 5
Meyer, Günter [Author] König Kunde : von der Freiheit des Verbrauchers ; mit 24 Tabellen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin [u.a.]: Ullstein, 1966
Schneider, Willy [Author] Marketing-Forschung und Käuferverhalten : effiziente Beschaffung und Analyse von Markt- und Kundeninformationen Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Oldenbourg, 2013
Scherhorn, Gerhard [Author] Information und Kauf : empirische Analyse der "Markttransparenz" Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln; Opladen: Westdt. Verl., 1964 Published in: Nordrhein-Westfalen: Forschungsberichte des Landes Nordrhein-Westfalen ; 1358
Koschnick, Wolfgang J. [Author] Standard-Lexikon für Markt- und Konsumforschung Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München [u.a.]: Saur, 1995-
Kaufmann, Peter [Author] Der Schlüssel zum Verbraucher Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wien; Düsseldorf: Econ Verl., 1969
Reeb, Marianne [Author] Lebensstilanalysen in der strategischen Marktforschung Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl. [u.a.], 1998 ; Wiesbaden: Gabler, 1998 Published in: Gabler-Edition Wissenschaft ; Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
Robertson, Thomas S. [Editor]; Kassarjian, Harold H. [Other] Handbook of consumer behavior Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall, 1991
Spiegel-Verlag Rudolf Augstein Hamburg Soll & Haben = Debit and credit = Doit et avoir Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Spiegel-Verl. Rudolf Augstein, 1980-2004 / [1.]1980; 2.1985 - 6.2004; damit Ersch. eingest. Published in: Spiegel-Dokumentation
GfK-Nürnberg e.V, GfK Nürnberg, Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung GfK marketing intelligence review : Marketingforschung für die Praxis / [Englische Ausgabe] Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Nürnberg: GfK, 2009-[2018] / [1.]2009; 2.2010-vol. 10, no. 2 (Oct 2018)
Blümelhuber, Christian [Author] Ausweitung der Konsumzone : wie Marketing unser Leben bestimmt Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt [u.a.]: Campus-Verl., c 2011
Staiger, Janet [Author] Media reception studies Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York [u.a.]: New York University Press, c 2005
Balderjahn, Ingo [Editor] New developments and approaches in consumer behaviour research Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart [u.a.]: Schäffer-Poeschel [u.a.], 1998 Published in: Macmillan Business
Meffert, Heribert [Author] Marketingforschung und Käuferverhalten Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1992- Published in: Meffert-Marketing-Edition
Pollak, Helga [Author] Wachstumsbedingte Verbrauchsstrukturänderungen und einige ihrer Konsequenzen für die Verbrauchsbesteuerung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Duncker & Humblot, 1966 Published in: Frankfurter wirtschafts- und sozialwissenschaftliche Studien ; 15
Wildt, Michael [Author] Vom kleinen Wohlstand : eine Konsumgeschichte der fünfziger Jahre - [Überarb. Ausg.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main: Fischer-Taschenbuch-Verl., 1996 Published in: Fischer-Taschenbücher ; 13133 ; Geschichte
Wabia, Carolin [Author] ; Pfau, Wolfgang [Degree supervisor]; Schenk-Mathes, Heike Yasmin [Degree supervisor] Springer Fachmedien Wiesbaden, Technische Universität Clausthal The cultural influence on mass customization Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden; [Heidelberg]: Springer Gabler, [2020] Published in: Research
> Media type Skip to next facet Books (302) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (20) Wert ausschließen Articles (2) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (158) Wert ausschließen Stack Collection (38) Wert ausschließen Ask for availability (14) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (134) Wert ausschließen Central Library (76) Wert ausschließen Branch Library of Educationen (6) Wert ausschließen TU Dresden holdings (4) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (2) Wert ausschließen Branch Library of Medicine (1) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (3) Wert ausschließen In Copyright (2) Wert ausschließen Attribution - Share Alike (CC BY-SA) (2) Wert ausschließen Attribution (CC BY) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (48) Wert ausschließen Restricted Access (9) Wert ausschließen Without Specification (73) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (230) Wert ausschließen English (97) Wert ausschließen French (3) Wert ausschließen Polish (2) Wert ausschließen Not determined (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (292) Wert ausschließen Sociology (56) Wert ausschließen Psychology (41) Wert ausschließen General (21) Wert ausschließen Geography (17) Wert ausschließen Technology (14) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (12) Wert ausschließen History (11) Wert ausschließen Ethnology and ethnography (8) Wert ausschließen Computer science (7) Wert ausschließen Medicine (5) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (4) Wert ausschließen Jurisprudence (4) Wert ausschließen Sports science (4) Wert ausschließen Political science (3) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (2) Wert ausschließen Art and art history (2) Wert ausschließen Musicology (2) Wert ausschließen Pedagogy (2) Wert ausschließen American studies (1) Wert ausschließen Germanic and Scandinavian studies (1) Wert ausschließen Mathmatics (1) Wert ausschließen Philosophy (1) Wert ausschließen Theology and religious studies (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Gröppel-Klein, Andrea (7) Wert ausschließen Kroeber-Riel, Werner (6) Wert ausschließen Schneider, Willy (5) Wert ausschließen Edward Elgar Publishing (4) Wert ausschließen Balderjahn, Ingo (3) Wert ausschließen Bauer, Hans H. (3) Wert ausschließen Bearden, William O. (3) Wert ausschließen Belk, Russell W. (3) Wert ausschließen Herrmann, Andreas (3) Wert ausschließen Kreutzer, Ralf T. (3) Wert ausschließen Lamla, Jörn (3) Wert ausschließen Netemeyer, Richard G. (3) Wert ausschließen Röthlingshöfer, Bernd (3) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden (3) Wert ausschließen Tropp, Jörg (3) Wert ausschließen Weinberg, Peter (3) Wert ausschließen Zurstiege, Guido (3) Wert ausschließen Akbar, Payam (2) Wert ausschließen Foxall, Gordon R. (2) Wert ausschließen Fridrich, Christian (2) Wert ausschließen Gasteiger, Nepomuk (2) Wert ausschließen Gbadamosi, Ayantunji (2) Wert ausschließen Gbakou, Monnet Benoit Patrick (2) Wert ausschließen GfK-Nürnberg e.V (2) Wert ausschließen Goffin, Keith (2) Wert ausschließen Haas, Rainer (2) Wert ausschließen Hackett, Paul M. W. (2) Wert ausschließen Haugtvedt, Curtis P. (2) Wert ausschließen Helmig, Bernd (2) Wert ausschließen Herr, Paul M. (2) Wert ausschließen Hill, Ronald Paul (2) Wert ausschließen Hoffmann, Stefan (2) Wert ausschließen Hohnsträter, Dirk (2) Wert ausschließen Häusel, Hans-Georg (2) Wert ausschließen Hübner, Renate (2) Wert ausschließen Jürgens, Uta Maria (2) Wert ausschließen Kardes, Frank R. (2) Wert ausschließen Keil, Tobias (2) Wert ausschließen Koners, Ursula (2) Wert ausschließen Kortus-Schultes, Doris (2) Wert ausschließen Krankenhagen, Stefan (2) Wert ausschließen Kuß, Alfred (2) Wert ausschließen König, Wolfgang (2) Wert ausschließen Land, Karl-Heinz (2) Wert ausschließen Laufner, Wolfgang (2) Wert ausschließen Michelis, Daniel (2) Wert ausschließen Neumann, Peter (2) Wert ausschließen Schmid, Heiko (2) Wert ausschließen Schwarzenbach, Jessica B. (2) Wert ausschließen Sousa-Poza, Alfonso (2) Wert ausschließen Strebinger, Andreas (2) Wert ausschließen Taylor, Charles Raymond (2) Wert ausschließen Technische Universität Braunschweig (2) Wert ausschließen Tomczak, Torsten (2) Wert ausschließen Tröger, Nina (2) Wert ausschließen Tscheulin, Dieter K. (2) Wert ausschließen Umiker-Sebeok, Jean (2) Wert ausschließen Weber, Ralf L. (2) Wert ausschließen Wenzel, Eike (2) Wert ausschließen Wildt, Michael (2) Wert ausschließen A.C. Nielsen Company (1) Wert ausschließen Abberger, Klaus (1) Wert ausschließen Adam, Richard (1) Wert ausschließen Advertising and Consumer Psychology Conference 23 2004 Montréal (1) Wert ausschließen Ahlheim, Michael (1) Wert ausschließen Albuquerque, Paulo (1) Wert ausschließen Alcantara-Pilar, Juan Miguel (1) Wert ausschließen Alexa, Melpomeni (1) Wert ausschließen Alexander, Julia (1) Wert ausschließen Andersen, Henrik (1) Wert ausschließen Armstrong, J. Scott (1) Wert ausschließen Arz, Stefanie (1) Wert ausschließen Axel Springer AG (1) Wert ausschließen Aygün, Tanju (1) Wert ausschließen Backeberg, Cord (1) Wert ausschließen Bajde, Domen (1) Wert ausschließen Balan, Claudia (1) Wert ausschließen Banning, Thomas E. (1) Wert ausschließen Barrio-García, Salvador del (1) Wert ausschließen Batat, Wided (1) Wert ausschließen Batyk, Iwona (1) Wert ausschließen Baule, Bernward (1) Wert ausschließen Bayer, Otto (1) Wert ausschließen Becker, Kurt E. (1) Wert ausschließen Benartzi, Shlomo (1) Wert ausschließen Benkenstein, Martin (1) Wert ausschließen Berg, Klaus (1) Wert ausschließen Bergen, Hans von (1) Wert ausschließen Bertelsmann Stiftung (1) Wert ausschließen Biedermann, Annette (1) Wert ausschließen Bijapurkar, Rama (1) Wert ausschließen Bittner, Johannes (1) Wert ausschließen Bitzer, Susanne (1) Wert ausschließen Blümelhuber, Christian (1) Wert ausschließen Boltz, Dirk-Mario (1) Wert ausschließen Books on Demand GmbH Norderstedt (1) Wert ausschließen Borchers, Nils S. (1) Wert ausschließen Borgmann, Kristin (1) Wert ausschließen Bozkurt, Bilgehan (1) Wert ausschließen Breitling, Thomas (1) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (320) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (43) Wert ausschließen Fachkatalog Technikgeschichte (6) Wert ausschließen Diss online (4) Wert ausschließen Sächsische Bibliografie (4) Wert ausschließen Abschlussarbeiten der TU Dresden (2) Wert ausschließen Qucosa (1) Wert ausschließen Show more show less