Skip to contents Langner, Sascha [Author] Viral Marketing : wie Sie Mundpropaganda gezielt auslösen und Gewinn bringend nutzen - [3., erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Stenger, Daniel [Author] Virale Markenkommunikation : Einstellungs- und Verhaltenswirkungen viraler Videos Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2012 Published in: Marken- und Produktmanagement Walter, Ekaterina [Author]; Gioglio, Jessica [Author] The power of visual storytelling : how to use visuals, videos, and social media to market your brand - [1. ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York [u.a]: McGraw-Hill Education, 2014 Papen, Marie-Christin [Author] ; Technische Universität Dresden Negative Emotionen: Neue Konzeptionen, empirische Studien und Implikationen für das Marketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dresden, 2017 Röthlingshöfer, Bernd [Author] Marketeasing : Werbung total anders - [2., neu bearb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Schmidt, Erich, 2010 Published in: Business & Success Schüller, Anne M. [Author] Das neue Empfehlungsmarketing : durch Mundpropaganda und Weiterempfehlungen neue Kunden gewinnen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Göttingen: BusinessVillage, 2015 Haydon, John [Author] Facebook marketing for dummies : a Wiley Brand; [Lear to: Create, administer, and customize your timeline; build an engaged fan base with Likes, Shares, and Comments; ...] - [4. ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2013 Schüller, Anne M. [Other]; Schwarz, Torsten [Other] Leitfaden WOM Marketing : die neue Empfehlungsgesellschaft ; online und offline neue Kunden gewinnen durch Social Media Marketing, Viral Marketing, Advocating und Buzz Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Waghäusel: marketing-Börse GmbH, 2010 Anton, Tobias [Author] Mundpropaganda als Marketingmacht : die Kraft der Empfehlung am Industriegütermarkt Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Marburg: Tectum-Verl., 2010 Langner, Sascha [Author] Viral Marketing : wie Sie Mundpropaganda gezielt auslösen und Gewinn bringend nutzen - [2., aktualisierte und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2007 Renker, Laura-Christiane [Author] Virales Marketing im Web 2.0 : innovative Ansätze einer interaktiven Kommunikation mit dem Konsumenten Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: IFME-Ed., 2008 Oetting, Martin [Author]; Jacob, Frank [Author] Empowered involvement and word of mouth : an agenda for academic inquiry Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: ESCP-EAP, Europ. School of Management, 2007 Published in: ESCP-EAP European School of Management: ESCP-EAP working paper ; 28 Bartschat, Maria [Author] ; Hennig-Thurau, Thorsten [Author of introduction, etc.] Westfälische Wilhelms-Universität Münster Der Wert verschiedener Word of Mouth-Arten für die Informationssuche von Konsumenten - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Lohmar; Köln: Eul Verlag, Juli 2017 Published in: Reihe: Marketing und Medien ; 9 Deutscher Dialogmarketing Verband, Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing 6 2011 Frankfurt am Main Dialogmarketing-Perspektiven 2011/2012 : Tagungsband ; 6. Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer-Gabler, 2012 Published in: Springer-Gabler Research Weimar, Daniel [Author] Facebook-Fans und Konsumkapital in der Unterhaltungsbranche Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Duisburg; Essen: Univ., 2012 Published in: Universität Duisburg-Essen: Diskussionsbeiträge der Mercator School of Management der Universität Duisburg-Essen, Campus Duisburg ; 381 Riekhof, Hans-Christian [Editor] Customer Insights : wissen wie der Kunde tickt ; mehr Erfolg durch Markt-Wirkungsmodelle - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010 Deutscher Dialogmarketing Verband, Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing 5 2010 Offenburg Dialogmarketing Perspektiven 2010/2011 : Tagungsband 5. wissenschaftlicher interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Published in: Gabler Research Huber, Melanie [Author] Kommunikation im Web 2.0 : Twitter, Facebook & Co - [2., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Konstanz: UVK Verl.-Ges., 2010 Published in: PR-Praxis ; 13.2010 Möller, Michael [Author] Online-Kommunikationsverhalten von Multiplikatoren : persönlichkeitsspezifische Analyse und Steigerung des Innovationsinput über User Generated Content - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Published in: Gabler Research Fink, Klaus-J [Author] Empfehlungsmarketing : Königsweg der Neukundengewinnung - [4., erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008
Langner, Sascha [Author] Viral Marketing : wie Sie Mundpropaganda gezielt auslösen und Gewinn bringend nutzen - [3., erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009
Stenger, Daniel [Author] Virale Markenkommunikation : Einstellungs- und Verhaltenswirkungen viraler Videos Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2012 Published in: Marken- und Produktmanagement
Walter, Ekaterina [Author]; Gioglio, Jessica [Author] The power of visual storytelling : how to use visuals, videos, and social media to market your brand - [1. ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York [u.a]: McGraw-Hill Education, 2014
Papen, Marie-Christin [Author] ; Technische Universität Dresden Negative Emotionen: Neue Konzeptionen, empirische Studien und Implikationen für das Marketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dresden, 2017
Röthlingshöfer, Bernd [Author] Marketeasing : Werbung total anders - [2., neu bearb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Schmidt, Erich, 2010 Published in: Business & Success
Schüller, Anne M. [Author] Das neue Empfehlungsmarketing : durch Mundpropaganda und Weiterempfehlungen neue Kunden gewinnen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Göttingen: BusinessVillage, 2015
Haydon, John [Author] Facebook marketing for dummies : a Wiley Brand; [Lear to: Create, administer, and customize your timeline; build an engaged fan base with Likes, Shares, and Comments; ...] - [4. ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2013
Schüller, Anne M. [Other]; Schwarz, Torsten [Other] Leitfaden WOM Marketing : die neue Empfehlungsgesellschaft ; online und offline neue Kunden gewinnen durch Social Media Marketing, Viral Marketing, Advocating und Buzz Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Waghäusel: marketing-Börse GmbH, 2010
Anton, Tobias [Author] Mundpropaganda als Marketingmacht : die Kraft der Empfehlung am Industriegütermarkt Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Marburg: Tectum-Verl., 2010
Langner, Sascha [Author] Viral Marketing : wie Sie Mundpropaganda gezielt auslösen und Gewinn bringend nutzen - [2., aktualisierte und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2007
Renker, Laura-Christiane [Author] Virales Marketing im Web 2.0 : innovative Ansätze einer interaktiven Kommunikation mit dem Konsumenten Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: IFME-Ed., 2008
Oetting, Martin [Author]; Jacob, Frank [Author] Empowered involvement and word of mouth : an agenda for academic inquiry Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: ESCP-EAP, Europ. School of Management, 2007 Published in: ESCP-EAP European School of Management: ESCP-EAP working paper ; 28
Bartschat, Maria [Author] ; Hennig-Thurau, Thorsten [Author of introduction, etc.] Westfälische Wilhelms-Universität Münster Der Wert verschiedener Word of Mouth-Arten für die Informationssuche von Konsumenten - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Lohmar; Köln: Eul Verlag, Juli 2017 Published in: Reihe: Marketing und Medien ; 9
Deutscher Dialogmarketing Verband, Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing 6 2011 Frankfurt am Main Dialogmarketing-Perspektiven 2011/2012 : Tagungsband ; 6. Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer-Gabler, 2012 Published in: Springer-Gabler Research
Weimar, Daniel [Author] Facebook-Fans und Konsumkapital in der Unterhaltungsbranche Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Duisburg; Essen: Univ., 2012 Published in: Universität Duisburg-Essen: Diskussionsbeiträge der Mercator School of Management der Universität Duisburg-Essen, Campus Duisburg ; 381
Riekhof, Hans-Christian [Editor] Customer Insights : wissen wie der Kunde tickt ; mehr Erfolg durch Markt-Wirkungsmodelle - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010
Deutscher Dialogmarketing Verband, Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing 5 2010 Offenburg Dialogmarketing Perspektiven 2010/2011 : Tagungsband 5. wissenschaftlicher interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Published in: Gabler Research
Huber, Melanie [Author] Kommunikation im Web 2.0 : Twitter, Facebook & Co - [2., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Konstanz: UVK Verl.-Ges., 2010 Published in: PR-Praxis ; 13.2010
Möller, Michael [Author] Online-Kommunikationsverhalten von Multiplikatoren : persönlichkeitsspezifische Analyse und Steigerung des Innovationsinput über User Generated Content - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Published in: Gabler Research
Fink, Klaus-J [Author] Empfehlungsmarketing : Königsweg der Neukundengewinnung - [4., erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008
> Media type Skip to next facet Books (674) Wert ausschließen Articles (275) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (15) Wert ausschließen Thesis (5) Wert ausschließen Electronic Resources (3) Wert ausschließen Conference Proceedings (2) Wert ausschließen Videos (1) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (230) Wert ausschließen Stack Collection (22) Wert ausschließen Ask for availability (16) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (213) Wert ausschließen Central Library (73) Wert ausschließen TU Dresden holdings (9) Wert ausschließen Branch Library of Law (7) Wert ausschließen Branch Library of Medicine (2) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (1) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet Attribution (CC BY) (6) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (5) Wert ausschließen Attribution - No Derivs (CC BY-ND) (4) Wert ausschließen In Copyright (3) Wert ausschließen In Copyright - Non-commercial Use Permitted (1) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - Share Alike (CC BY-NC-SA) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (308) Wert ausschließen Restricted Access (22) Wert ausschließen Without Specification (396) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (476) Wert ausschließen English (399) Wert ausschließen Not determined (99) Wert ausschließen Indonesian (13) Wert ausschließen Persian (7) Wert ausschließen Ndonga (2) Wert ausschließen Polish (2) Wert ausschließen Russian (2) Wert ausschließen Arabic (1) Wert ausschließen Croatian (1) Wert ausschließen Italian (1) Wert ausschließen Serbian (1) Wert ausschließen Spanish (1) Wert ausschließen Swedish (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (386) Wert ausschließen Computer science (105) Wert ausschließen General (89) Wert ausschließen Sociology (42) Wert ausschließen Technology (40) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (19) Wert ausschließen Jurisprudence (15) Wert ausschließen Mathmatics (14) Wert ausschließen Psychology (14) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (11) Wert ausschließen Medicine (11) Wert ausschließen Sports science (9) Wert ausschließen Philosophy (8) Wert ausschließen Geography (6) Wert ausschließen Physics (5) Wert ausschließen Pedagogy (5) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (4) Wert ausschließen History (4) Wert ausschließen Art and art history (4) Wert ausschließen Political science (4) Wert ausschließen Ethnology and ethnography (3) Wert ausschließen Biology (2) Wert ausschließen Theology and religious studies (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet National Bureau of Economic Research (14) Wert ausschließen Kreutzer, Ralf T. (13) Wert ausschließen Scott, David Meerman (10) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden (10) Wert ausschließen Kollmann, Tobias (8) Wert ausschließen Nufer, Gerd (8) Wert ausschließen Lammenett, Erwin (7) Wert ausschließen Schüller, Anne M. (6) Wert ausschließen Burmann, Christoph (5) Wert ausschließen Engel, Reinhard (5) Wert ausschließen Haufe-Lexware GmbH & Co. KG (5) Wert ausschließen Roschk, Holger (5) Wert ausschließen Schwarz, Torsten (5) Wert ausschließen Baaken, Thomas (4) Wert ausschließen Bannour, Karim-Patrick (4) Wert ausschließen Budzinski, Oliver (4) Wert ausschließen Evans, Dave (4) Wert ausschließen Fachhochschule Reutlingen European School of Business (4) Wert ausschließen Grabs, Anne (4) Wert ausschließen Hinterhuber, Hans H. (4) Wert ausschließen Kotler, Philip (4) Wert ausschließen Nguyen, Cuong (4) Wert ausschließen Stauss, Bernd (4) Wert ausschließen Thai, My T. (4) Wert ausschließen Theobald, Elke (4) Wert ausschließen Töpfer, Armin (4) Wert ausschließen Wirtz, Bernd W. (4) Wert ausschließen Almeida, Christian (3) Wert ausschließen Bauer, Hans H. (3) Wert ausschließen Beilharz, Felix (3) Wert ausschließen Bowen, Gordon (3) Wert ausschließen Brynjolfsson, Erik (3) Wert ausschließen Campus Verlag (3) Wert ausschließen Cong, Lin William (3) Wert ausschließen Deutscher Dialogmarketing Verband (3) Wert ausschließen Farronato, Chiara (3) Wert ausschließen Fink, Klaus-J (3) Wert ausschließen Friedrich-Schiller-Universität Jena (3) Wert ausschließen Fuchs, Gerhard (3) Wert ausschließen Gelbrich, Katja (3) Wert ausschließen Getoor, Lise (3) Wert ausschließen Haydon, John (3) Wert ausschließen Hebbel-Seeger, Andreas (3) Wert ausschließen Holland, Heinrich (3) Wert ausschließen Homburg, Christian (3) Wert ausschließen Jankowski, Jarosław (3) Wert ausschließen Karczmarczyk, Artur (3) Wert ausschließen Keßler, Esther (3) Wert ausschließen Langner, Sascha (3) Wert ausschließen Li, Siguang (3) Wert ausschließen Nomos Verlagsgesellschaft (3) Wert ausschließen OECD (3) Wert ausschließen Rabsch, Stefan (3) Wert ausschließen Rand, William (3) Wert ausschließen Ruisinger, Dominik (3) Wert ausschließen Seidel, Wolfgang (3) Wert ausschließen Sharara, Hossam (3) Wert ausschließen Smith, Chris (3) Wert ausschließen Springer Gabler Firma (3) Wert ausschließen Weinberg, Tamar (3) Wert ausschließen Wątróbski, Jarosław (3) Wert ausschließen Aden, Timo (2) Wert ausschließen Al Shobaki, Mazen J. (2) Wert ausschließen Alby, Tom (2) Wert ausschließen Awadallah, Razan Ibrahim (2) Wert ausschließen Bar-Gill, Sagit (2) Wert ausschließen Bargfrede, Jan (2) Wert ausschließen Bauer, Christoph (2) Wert ausschließen Bausch, Thomas (2) Wert ausschließen Becker, Tilman (2) Wert ausschließen Bednarek, Marei (2) Wert ausschließen Breuer, Markus (2) Wert ausschließen Broschart, Steven (2) Wert ausschließen Brusch, Ines (2) Wert ausschließen Carja, Dan (2) Wert ausschließen Ceyp, Michael H. (2) Wert ausschließen Chaffey, Dave (2) Wert ausschließen Cheng, Jiesi (2) Wert ausschließen Deges, Frank (2) Wert ausschließen Dinh, Thang N. (2) Wert ausschließen Drevs, Florian (2) Wert ausschließen Edward Elgar Publishing (2) Wert ausschließen Ellis-Chadwick, Fiona (2) Wert ausschließen Elsayeh, Yasmine (2) Wert ausschließen Europäisches Parlament Policy Department for Economic, Scientific and Quality of Life Policies (2) Wert ausschließen Ewing, Michael T. (2) Wert ausschließen Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer Stuttgart (2) Wert ausschließen Ferdinand, Hans-Michael (2) Wert ausschließen Fiege, Roland (2) Wert ausschließen Fischer, Dietmar (2) Wert ausschließen Fischer, Mario (2) Wert ausschließen Gille, Claudia (2) Wert ausschließen Gioglio, Jessica (2) Wert ausschließen Grave, Klaus-Peter (2) Wert ausschließen Greve, Goetz (2) Wert ausschließen Grubenmann, Stephanie (2) Wert ausschließen Gänßle, Sophia (2) Wert ausschließen Görlich, Daniel (2) Wert ausschließen Haberich, Ralf (2) Wert ausschließen Hak, Nir (2) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (708) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (178) Wert ausschließen DOAJ Directory of Open Access Journals (33) Wert ausschließen Elsevier BV (CrossRef) (30) Wert ausschließen BASE - Bielefeld Academic Search Engine (18) Wert ausschließen SAGE Publications (CrossRef) (13) Wert ausschließen EconStor (German National Library of Economics, ZBW) (12) Wert ausschließen Emerald (CrossRef) (12) Wert ausschließen Springer Science and Business Media LLC (CrossRef) (12) Wert ausschließen Informa UK Limited (CrossRef) (10) Wert ausschließen Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (CrossRef) (10) Wert ausschließen Springer International Publishing (CrossRef) (8) Wert ausschließen Growing Science (CrossRef) (7) Wert ausschließen Diss online (6) Wert ausschließen Wiley (CrossRef) (6) Wert ausschließen Association for Computing Machinery (ACM) (CrossRef) (5) Wert ausschließen Canadian Center of Science and Education (CrossRef) (5) Wert ausschließen Springer Berlin Heidelberg (CrossRef) (4) Wert ausschließen Centre for Evaluation in Education and Science (CEON/CEES) (CrossRef) (3) Wert ausschließen IOP Publishing (CrossRef) (3) Wert ausschließen Public Library of Science (PLoS) (CrossRef) (3) Wert ausschließen theses.fr (3) Wert ausschließen CSRC Publishing, Center for Sustainability Research and Consultancy (CrossRef) (2) Wert ausschließen Edupedia Publications (CrossRef) (2) Wert ausschließen IGI Global (CrossRef) (2) Wert ausschließen Knowledge E (CrossRef) (2) Wert ausschließen MDPI AG (CrossRef) (2) Wert ausschließen MOnAMi - Publication Server of the University of Applied Sciences Mittweida (2) Wert ausschließen Richtmann Publishing (CrossRef) (2) Wert ausschließen Sciedu Press (CrossRef) (2) Wert ausschließen The Global Journals (CrossRef) (2) Wert ausschließen The Science and Information Organization (CrossRef) (2) Wert ausschließen Universitas Bina Nusantara (CrossRef) (2) Wert ausschließen Universitas Udayana (CrossRef) (2) Wert ausschließen University of Szczecin (CrossRef) (2) Wert ausschließen Verlag C.H.Beck oHG (CrossRef) (2) Wert ausschließen WARC Limited (CrossRef) (2) Wert ausschließen AOSIS (CrossRef) (1) Wert ausschließen ARC Publications Pvt Ltd. (CrossRef) (1) Wert ausschließen Academic Star Publishing Company (CrossRef) (1) Wert ausschließen Association for the Advancement of Artificial Intelligence (AAAI) (CrossRef) (1) Wert ausschließen Author(s) (CrossRef) (1) Wert ausschließen BMJ (CrossRef) (1) Wert ausschließen Bastas Publications (CrossRef) (1) Wert ausschließen Capital University of Science and Technology Islamabad (CrossRef) (1) Wert ausschließen Clute Institute (CrossRef) (1) Wert ausschließen Deanship of Scientific Research (CrossRef) (1) Wert ausschließen EDP Sciences (CrossRef) (1) Wert ausschließen EJournal Publishing (CrossRef) (1) Wert ausschließen ETH Zürich Research Collection (1) Wert ausschließen EUROKD Egitm Danismanlik Group (CrossRef) (1) Wert ausschließen Engineering and Technology Publishing (CrossRef) (1) Wert ausschließen Enpresa Institutua - Instituto de Economia Aplicada a la Empresa (CrossRef) (1) Wert ausschließen FECAP Fundacao Escola de Comercio Alvares (CrossRef) (1) Wert ausschließen Galore Knowledge Publication Pvt. Ltd. (CrossRef) (1) Wert ausschließen Human Resources Management Academic Research Society (HRMARS) (CrossRef) (1) Wert ausschließen IEEE (CrossRef) (1) Wert ausschließen IJRSSH Publication (CrossRef) (1) Wert ausschließen Institut Bisnis dan Informatika Kwik Kian Gie (CrossRef) (1) Wert ausschließen Institute for Operations Research and the Management Sciences (INFORMS) (CrossRef) (1) Wert ausschließen International Academic Press (CrossRef) (1) Wert ausschließen Ital Publication (CrossRef) (1) Wert ausschließen JMIR Publications Inc. (CrossRef) (1) Wert ausschließen JSTOR Arts & Sciences III Archive (1) Wert ausschließen JSTOR Health & General Sciences (1) Wert ausschließen JSTOR Life Sciences Archive (1) Wert ausschließen Macrothink Institute, Inc. (CrossRef) (1) Wert ausschließen Pontifical Catholic University of Sao Paulo (PUC-SP) (CrossRef) (1) Wert ausschließen Project MUSE (CrossRef) (1) Wert ausschließen SASPR Edu International Pvt. Ltd (CrossRef) (1) Wert ausschließen Scientific Research Publishing, Inc. (CrossRef) (1) Wert ausschließen Sächsische Bibliografie (1) Wert ausschließen TR1010 Dergiler Birligi (CrossRef) (1) Wert ausschließen The Costume Culture Association (CrossRef) (1) Wert ausschließen The Research Journal of the Costume Culture (CrossRef) (1) Wert ausschließen The Research Publication (CrossRef) (1) Wert ausschließen Trans Tech Publications, Ltd. (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universidad de la Sabana (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universitas Gadjah Mada (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universitas Islam Bandung (Unisba) (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universitas Muhammadiyah Ponorogo (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universitas Mulawarman (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universitas Yudharta Pasuruan (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universitat Autonoma de Barcelona (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universitatea 1 Decembrie 1918 din Alba Iulia / 1 Decembrie 1918 University of Alba Iulia (CrossRef) (1) Wert ausschließen University of Rzeszow (CrossRef) (1) Wert ausschließen University of South Florida Libraries (CrossRef) (1) Wert ausschließen University of Warsaw (CrossRef) (1) Wert ausschließen Uniwersytet Mikolaja Kopernika/Nicolaus Copernicus University (CrossRef) (1) Wert ausschließen Valley International (CrossRef) (1) Wert ausschließen Walter de Gruyter GmbH (CrossRef) (1) Wert ausschließen Show more show less