Skip to contents

  1. Altmeppen, Klaus-Dieter [Author]; Nölleke-Przybylski, Pamela [Author]; Klinghardt, Korbinian [Author]; Zimmermann, Anna [Author] ; Nomos Verlagsgesellschaft

    Digitale Medienökonomie - [1. Auflage]

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Baden-Baden: Nomos, 2023

    Published in: Studienkurs Medien & Kommunikation

  2. Nölleke-Przybylski, Pamela [Author]; Evers, Tanja [Author]; Altmeppen, Klaus-Dieter [Author] ; Schützeneder, Jonas [Editor]; Meier, Klaus [Editor]; Springer, Nina [Editor] Deutsche Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft e.V

    Catch me, if you can - eine Kompetenzperspektive auf Journalismus als Berufsfeld und Forschungsgegenstand

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Eichstätt, 2020

    Published in: Neujustierung der Journalistik/Journalismusforschung in der digitalen Gesellschaft: Proceedings zur Jahrestagung der Fachgruppe Journalistik/Journalismusforschung der Deutschen Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft 2019, Eichstätt- Kommunikatorforschung, Journalismus

  3. Voci, Denise [Author]; Karmasin, Matthias [Author]; Nölleke-Przybylski, Pamela [Author]; Altmeppen, Klaus-Dieter [Author]; Möller, Johanna [Author]; Rimscha, M. Bjørn von [Author]

    What is a media company today? : rethinking theoretical and empirical definitions = Was ist heutzutage ein Medienunternehmen? : theoretische und empirische Definitionen neu denken

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Baden Baden, 2019

  4. von Rimscha, M Bjørn; Möller, Johanna; Voci, Denise; Nölleke-Przybylski, Pamela; Altmeppen, Klaus-Dieter; Karmasin, Matthias

    Can digitisation help overcome linguistic and strategic disadvantages in international media markets? Exploring cross-border business opportunities for German-language media companies

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    SAGE Publications, 2019

    Published in: Media, Culture & Society