Skip to contents Zeller, Markus [Author] Die Relevanz der Gastronomie als Instrument der Markenkommunikation - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Innovatives Markenmanagement Hartmann, Kathrin [Author] Ende der Märchenstunde : wie die Industrie die LOHAS und Lifestyle-Ökos vereinnahmt - [2. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Blessing, 2009 Kuhn, Markus [Author] Event-Marketing in der Politik : Medieninszenierungen in Deutschland, Frankreich und der Schweiz Books View online Schließen > Access Full access (via DOI) Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2009 Published in: SpringerLink ; Bücher Kuhn, Markus [Author] Event-Marketing in der Politik : Medieninszenierungen in Deutschland, Frankreich und der Schweiz Books View online Schließen > Access https://d-nb.info/986912700/34 kostenfrei http://www.freidok.uni-freiburg.de/volltexte/3733/ Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.
Zeller, Markus [Author] Die Relevanz der Gastronomie als Instrument der Markenkommunikation - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Innovatives Markenmanagement
Hartmann, Kathrin [Author] Ende der Märchenstunde : wie die Industrie die LOHAS und Lifestyle-Ökos vereinnahmt - [2. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Blessing, 2009
Kuhn, Markus [Author] Event-Marketing in der Politik : Medieninszenierungen in Deutschland, Frankreich und der Schweiz Books View online Schließen > Access Full access (via DOI) Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2009 Published in: SpringerLink ; Bücher
Kuhn, Markus [Author] Event-Marketing in der Politik : Medieninszenierungen in Deutschland, Frankreich und der Schweiz Books View online Schließen > Access https://d-nb.info/986912700/34 kostenfrei http://www.freidok.uni-freiburg.de/volltexte/3733/ Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.
> Access https://d-nb.info/986912700/34 kostenfrei http://www.freidok.uni-freiburg.de/volltexte/3733/ Show more show less
> Location Skip to next facet Branch Library of Forestry (1) Wert ausschließen Departmental Library DrePunct (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (1) Wert ausschließen Without Specification (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (3) Wert ausschließen Sociology (2) Wert ausschließen General (1) Wert ausschließen Political science (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Kuhn, Markus (2) Wert ausschließen Hartmann, Kathrin (1) Wert ausschließen Zeller, Markus (1) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (3) Wert ausschließen Diss online (1) Wert ausschließen Show more show less