Skip to contents Kellner, Klaus [Author] Die räumliche Gliederung der Bundesrepublik Deutschland nach marketing-strategischen Grundsätzen : eine wirtschaftsgeographische Studie am Beispiel der deutschen Konsumgüterindustrie Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Nürnberg: Selbstverl. der Wirtschafts- und Sozialgeographischen Inst. der Univ. Nürnberg, 1990 Published in: Nürnberger wirtschafts- und sozialgeographische Arbeiten ; 4200 Stahr, Gunter R. [Author] ; Stahr, Gunter R. [Other] Der Nischendetektor : das Finden von Wachstumsmärkten in Europa Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Beck, 1995 Codita, Roxana [Author] Contingency factors of marketing-mix standardization : German consumer goods companies in Central and Eastern Europe - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Published in: Gabler research ; applied marketing science/Angewandte Marketingforschung- Applied Marketing Science /Angewandte Marketingforschung Stevens, Martha Sarah [Author] Strategisches Design der Zukunft : Erfolgsfaktoren der Kommunikation von Konsumgüterherstellern mit Digital Natives Books View online Schließen > Access Full access (via DOI) Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2015 Published in: SpringerLink ; Bücher
Kellner, Klaus [Author] Die räumliche Gliederung der Bundesrepublik Deutschland nach marketing-strategischen Grundsätzen : eine wirtschaftsgeographische Studie am Beispiel der deutschen Konsumgüterindustrie Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Nürnberg: Selbstverl. der Wirtschafts- und Sozialgeographischen Inst. der Univ. Nürnberg, 1990 Published in: Nürnberger wirtschafts- und sozialgeographische Arbeiten ; 4200
Stahr, Gunter R. [Author] ; Stahr, Gunter R. [Other] Der Nischendetektor : das Finden von Wachstumsmärkten in Europa Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Beck, 1995
Codita, Roxana [Author] Contingency factors of marketing-mix standardization : German consumer goods companies in Central and Eastern Europe - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Published in: Gabler research ; applied marketing science/Angewandte Marketingforschung- Applied Marketing Science /Angewandte Marketingforschung
Stevens, Martha Sarah [Author] Strategisches Design der Zukunft : Erfolgsfaktoren der Kommunikation von Konsumgüterherstellern mit Digital Natives Books View online Schließen > Access Full access (via DOI) Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2015 Published in: SpringerLink ; Bücher
> Availability Skip to next facet Open Shelves (3) Wert ausschließen Stack Collection (2) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (3) Wert ausschließen Central Library (1) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (3) Wert ausschließen English (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (3) Wert ausschließen Geography (1) Wert ausschließen History (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Codita, Roxana (1) Wert ausschließen Kellner, Klaus (1) Wert ausschließen Stahr, Gunter R. (1) Wert ausschließen Stevens, Martha Sarah (1) Wert ausschließen Show more show less