• Medientyp: E-Book; Konferenzbericht
  • Titel: STELLA 2020: Harnessing the Potentials of Technology to Support Self-Directed Language Learning in Online Learning Settings : proceedings of the 2020 STELLA Symposium : Stockholm, Sweden, October 15th to 16th, 2020
  • Weitere Titel: Abweichender Titel: Harnessing the Potentials of Technology to Support Self-Directed Language Learning in Online Learning Settings, October 15-16, 2020, Stockholm, Sweden and Chiba, Japan
  • Beteiligte: Viberg, Olga [HerausgeberIn]; Mynard, Jo [HerausgeberIn]; Peeters, Ward [HerausgeberIn]; Saqr, Mohammed [HerausgeberIn]
  • Erschienen: [Aachen, Germany]: [RWTH Aachen], 2021-03-20
  • Erschienen in: CEUR workshop proceedings ; 2828
  • Umfang: 1 Online-Ressource; Illustrationen
  • Sprache: Englisch
  • Identifikator:
  • Schlagwörter: Konferenzschrift
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: "Research partners KTH Royal Institute of Technology (Stockholm, Sweden) and the Research Institute for Learner Autonomy Education (RILAE) at Kanda University of International Studies (Chiba, Japan) held a joint online symposium from 15-16 October 2020." - RILAE-Homepage
    Literaturangaben
  • Zugangsstatus: Freier Zugang
  • Rechte-/Nutzungshinweise: Namensnennung (CC BY)