• Medientyp: Buch
  • Titel: Presidential campaigns and presidential accountability
  • Beteiligte: Claibourn, Michele P. [VerfasserIn]
  • Erschienen: Urbana, Ill. [u.a.]: University of Illinois Pressc 2011
  • Erschienen als:  Democracy, free enterprise, and the rule of law
  • Enthält: Campaigning for accountability -- The meaning of Presidential accountability -- Agenda accountability in action -- Campaigning on issues -- Hearing the campaign -- Candidate messages and citizen expectations -- Campaign connections and Presidential evaluations -- Beyond the voting booth : Clinton 1993 and Obama 2009 -- Campaign-driven accountability.

  • Umfang: X, 204 S.; ill; 24 cm
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 0252035925; 025207789X; 9780252035920; 9780252077890
  • RVK-Notation: MG 70470 : Wahlkampf
  • Schlagwörter: USA > Präsidentenwahl > Wahlkampf > Wahlversprechen > Realisierung > Geschichte 1992-2010
    Clinton, Bill > Bush, George W. > Obama, Barack > Wahlversprechen > Realisierung > Geschichte 1992-2010
  • Anmerkungen: Includes bibliographical references and index

Exemplare

(0)
  • Status: Ausleihbar