• Medientyp: E-Book
  • Titel: Multinational enterprise management strategies in developing countries
  • Beteiligte: Khan, Mohammad Ayub [HerausgeberIn]
  • Erschienen: Hershey, PA, USA: Business Science Reference, [2016]
  • Erschienen in: Advances in logistics, operations, and management science (ALOMS) book series
    Premier reference source
  • Enthält:
  • Umfang: 1 Online-Ressource (490 Seiten)
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 9781522502777
  • DOI: 10.4018/978-1-5225-0276-0
  • Identifikator:
  • Reproduktionsnotiz: Also available in print
  • Entstehung:
  • Schlagwörter: Entwicklungsländer > Strategisches Management > Multinationales Unternehmen
  • Beschreibung: "This book has the latest scholarly research on diverse opportunities and obstacles facing multinational corporations in emerging economies, highlighting innovative perspectives and real-world examples"--Provided by publisher.
  • Anmerkungen: Includes bibliographical references and index
    Restricted to subscribers or individual electronic text purchasers
  • Zugangsstatus: Eingeschränkter Zugang