Zum Inhalt springen

  1. Hartner-Tiefenthaler, Martina [Verfasser:in]; Nienaber, Ann-Marie [Verfasser:in]; Yanagida, Takuya [Verfasser:in]

    Occupation matters! : a multilevel analysis of organizational trust in professional bureaucracies in the healthcare sector

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Public performance & management review ; 46(2023), 3, Seite 512-535

  2. Bieleke, Maik [Verfasser:in]; Götz, Thomas [Verfasser:in]; Yanagida, Takuya [Verfasser:in]; Botes, Elouise [Verfasser:in]; Frenzel, Anne C. [Verfasser:in]; Pekrun, Reinhard [Verfasser:in]

    Measuring emotions in mathematics : the Achievement Emotions Questionnaire-Mathematics (AEQ-M)

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Konstanz: KOPS Universität Konstanz, 2023

  3. Strohmeier, Dagmar; Stefanek, Elisabeth; Yanagida, Takuya

    What Works for Whom? Evaluating Patterns and Mechanisms of Change Among Bullies, Victims, and Bully-Victims Participating in a School-Based Prevention Program

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2023

    Erschienen in: International Journal of Bullying Prevention (2023)

  4. Bardach, Lisa; Yanagida, Takuya; Lüftenegger, Marko

    Studying classroom climate effects in the context of multi-level structural equation modelling: an application-focused theoretical discussion and empirical demonstration

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2020

    Erschienen in: International Journal of Research & Method in Education, 43 (2020) 4, Seite 348-363