Zum Inhalt springen

  1. Staller, Naomi [Verfasser:in]; Großmann, Nadine [Verfasser:in]; Eckes, Alexander [Verfasser:in]; Wilde, Matthias [Verfasser:in]; Müller, Florian H. [Verfasser:in]; Randler, Christoph [Verfasser:in]

    Academic self-regulation, chronotype and personality in university students during the remote learning phase due to COVID-19

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Frontiers in education ; 6(2021), Artikel-ID 681840, Seite 1-13

  2. Filter, Elin [Verfasser:in]; Eckes, Alexander [Verfasser:in]; Fiebelkorn, Florian [Verfasser:in]; Büssing, Alexander Georg [Verfasser:in]

    Virtual reality nature experiences involving wolves on youtube: Presence, emotions, and attitudes in immersive and nonimmersive settings

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Hannover: Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover, 2020 ; Hannover: Technische Informationsbibliothek (TIB), 2020

    Erschienen in: Sustainability (Switzerland) ; 12 (2020), Nr. 9, 3823

  3. Filter, Elin [Verfasser:in]; Eckes, Alexander [Verfasser:in]; Fiebelkorn, Florian [Verfasser:in]; Büssing, Alexander Georg [Verfasser:in]

    Virtual reality nature experiences involving wolves on youtube: Presence, emotions, and attitudes in immersive and nonimmersive settings - [published Version]

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Basel : MDPI AG, 2020

    Erschienen in: Sustainability (Switzerland) 12 (2020), Nr. 9

  4. Martinek, Daniela; Carmignola, Matteo; Müller, Florian H.; Bieg, Sonja; Thomas, Almut; Eckes, Alexander; Großmann, Nadine; Dittrich, Ann-Kathrin; Wilde, Matthias

    How Can Students Feel More Vital Amidst Severe Restrictions? Psychological Needs Satisfaction, Motivational Regulation and Vitality of Students during the Coronavirus Pandemic Restrictions

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    MDPI AG, 2021

    Erschienen in: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, 11 (2021) 2, Seite 405-422

  5. Müller, Florian H.; Thomas, Almut E.; Carmignola, Matteo; Dittrich, Ann-Kathrin; Eckes, Alexander; Großmann, Nadine; Martinek, Daniela; Wilde, Matthias; Bieg, Sonja

    University Students’ Basic Psychological Needs, Motivation, and Vitality Before and During COVID-19: A Self-Determination Theory Approach

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Frontiers Media SA, 2021

    Erschienen in: Frontiers in Psychology, 12 (2021)

  6. Trinh-Minh, Thuong; Chen, Chih-Wei; Tran Manh, Cuong; Li, Yi-Nan; Zhu, Honglin; Zhou, Xiang; Chakraborty, Debomita; Zhang, Yun; Rauber, Simon; Dees, Clara; Lin, Neng-Yu; Kah, Delf; Gerum, Richard; Bergmann, Christina; Kreuter, Alexander; Reuter, Christiane; Groeber-Becker, Florian; Eckes, Beate; Distler, Oliver; Fabry, Ben; Ramming, Andreas; Schambony, Alexandra; Schett, Georg; Distler, Jörg H.W.

    Noncanonical WNT5A controls the activation of latent TGF-β to drive fibroblast activation and tissue fibrosis

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    American Society for Clinical Investigation, 2024

    Erschienen in: Journal of Clinical Investigation, 134 (2024) 10