Zum Inhalt springen

  1. Matarazzo, Michela [Verfasser:in]; Diamantopoulos, Adamantios [Verfasser:in]

    Applying reactance theory to study consumer responses to COVID restrictions : a note on model specification

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: International marketing review ; 40(2023), 5, Seite 894-905

  2. Matarazzo, Michela [Verfasser:in]; Diamantopoulos, Adamantios [Verfasser:in]; Raff, Andreas [Verfasser:in]

    "Buy local" campaigns in times of crisis : insights from reactance theory

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: International marketing review ; 40(2023), 7, Seite 45-78

  3. Temme, Dirk [Verfasser:in]; Diamantopoulos, Adamantios [Verfasser:in]; Pfegfeidel, Vanessa [Verfasser:in]

    Specifying Formatively-Measured Constructs in Endogenous Positions in Structural Equation Models : Caveats and Guidelines for Researchers

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2014

  4. Temme, Dirk [Verfasser:in]; Diamantopoulos, Adamantios [Verfasser:in]; Pfegfeidel, Vanessa [Verfasser:in]

    Specifying formatively-measured constructs in endogenous positions in structural equation models: Caveats and guidelines for researchers

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Wuppertal: University of Wuppertal, Schumpeter School of Business and Economics, 2014

  5. Davvetas, Vasileios [Verfasser:in]; Sichtmann, Christina [Verfasser:in]; Saridakis, Charalampos [Verfasser:in]; Diamantopoulos, Adamantios [Verfasser:in]

    The global/local product attribute : decomposition, trivialization, and price trade-offs in emerging and developed markets

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Journal of international marketing ; 31(2023), 3 vom: Sept., Seite 19-40

  6. Halkias, Georgios [Verfasser:in]; Florack, Arnd [Verfasser:in]; Diamantopoulos, Adamantios [Verfasser:in]; Palcu, Johanna [Verfasser:in]

    Eyes wide shut? : understanding and managing consumers’ visual processing of country-of-origin cues

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: British journal of management ; 33(2022), 3 vom: Juli, Seite 1432-1446

  7. Gidaković, Petar [Verfasser:in]; Szőcs, Ilona [Verfasser:in]; Diamantopoulos, Adamantios [Verfasser:in]; Florack, Arnd [Verfasser:in]; Egger, Martin [Verfasser:in]; Žabkar, Vesna [Verfasser:in]

    The interplay of brand, brand origin and brand user stereotypes in forming value perceptions

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: British journal of management ; 33(2022), 4 vom: Okt., Seite 1924-1949

  8. Henseler, Jörg [Verfasser:in]; Dijkstra, Theo K. [Verfasser:in]; Sarstedt, Marko [Verfasser:in]; Ringle, Christian M. [Verfasser:in]; Diamantopoulos, Adamantios [Verfasser:in]; Straub, Detmar W. [Verfasser:in]; Ketchen, David [Verfasser:in]; Hair, Joseph F. [Verfasser:in]; Hult, G. Tomas M. [Verfasser:in]; Calantone, Roger J. [Verfasser:in] ; Technische Universität Hamburg-Harburg, Technische Universität Hamburg-Harburg, Technische Universität Hamburg-Harburg Institute of Human Resource Management and Organizations, Technische Universität Hamburg-Harburg Institute of Human Resource Management and Organizations

    Common beliefs and reality about PLS : comments on Rönkkö and Evermann (2013)

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2014

    Erschienen in: Organizational research methods ; 17(2014), 2, Seite 182-209