Zum Inhalt springen

  1. Cardoso, Antonio [VerfasserIn]; Paulauskaitçe, Augustçe [VerfasserIn]; Hachki, Hajar [VerfasserIn]; Figueiredo, Jorge [VerfasserIn]; Oliveira, Isabel [VerfasserIn]; Rêgo, Reiville [VerfasserIn]; Silva, Rui [VerfasserIn]; Meirinhos, Galvão [VerfasserIn]

    Analysis of the impact of Airbnb brand personality on consumer involvement and institutional trust

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Basel: MDPI, 2022

  2. Cardoso, Antonio [VerfasserIn]; Gabriel, Marx [VerfasserIn]; Figueiredo, Jorge [VerfasserIn]; Oliveira, Isabel [VerfasserIn]; Rêgo, Reiville [VerfasserIn]; Silva, Rui [VerfasserIn]; Oliveira, Márcio José Sol Pereira [VerfasserIn]; Meirinhos, Galvão [VerfasserIn]

    Trust and loyalty in building the brand relationship with the customer: Empirical analysis in a retail chain in northern Brazil

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Basel: MDPI, 2022

  3. Ledikwe, Aobakwe [VerfasserIn]

    Determinants of brand loyalty in the apparel industry : a developing country perspective

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Cogent business & management ; 7(2020), 1, Artikel-ID 1787736, Seite 1-18

  4. Althuwaini, Sulaiman [VerfasserIn]

    The effect of social media activities on brand loyalty for banks : the role of brand trust

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Administrative Sciences ; 12(2022), 4 vom: Dez., Artikel-ID 148, Seite 1-10

  5. Puspaningrum, Astrid [VerfasserIn]

    Social media marketing and brand loyalty : the role of brand trust

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Journal of Asian finance, economics and business ; 7(2020), 12, Seite 951-958

  6. Sarmad, Imran [VerfasserIn]; Imtiaz, Muhammad Ahsin [VerfasserIn]; Bukhari, Syed Muhammad Hassan [VerfasserIn]; Abbas, Ali [VerfasserIn]; Munir, Ismat [VerfasserIn]

    Brand experience and brand loyalty : the moderating role of brand trust and the mediating role of brand love in Pakistani smartphone users

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2024

    Erschienen in: Pakistan journal of commerce and social sciences ; 18(2024), 1, Seite 40-61

  7. Sarmad, Imran [VerfasserIn]; Imtiaz, Muhammad Ahsin [VerfasserIn]; Bukhari, Syed Muhammad Hassan [VerfasserIn]; Abbas, Ali [VerfasserIn]; Munir, Ismat [VerfasserIn]

    Brand experience and brand loyalty: The moderating role of brand trust and the mediating role of brand love in Pakistani smartphone users

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Lahore: Johar Education Society, Pakistan (JESPK), 2024

  8. Ridhwan, Ria Maharani [VerfasserIn]; Moko, Wahdiyat [VerfasserIn]; Hadiwidjojo, Djumilah [VerfasserIn]

    The impact of e-brand experience on e-brand loyalty mediated e-brand love and e-brand trust : a study on Go-Pay users in Go-Jek application in Malang City

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: International Journal of Research in Business and Social Science ; 10(2021), 3 vom: Apr., Seite 132-138

  9. ghiasvand, Behnaz [VerfasserIn]; Nourian, Atenaz [VerfasserIn]; Moghadam, Mahnaz [VerfasserIn]

    Case Study on the Relationship between the Legitimacy of a Brand and the Loyalty of Its Customers

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2023