Zum Inhalt springen

  1. Kapoor, Anuj [Verfasser:in]

    Value of Notifications & Information Obfuscation : Experimental Evidence from a Hyper-local News Platform

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2022

  2. Kapoor, Anuj [Verfasser:in] ; Tucker, Catherine E. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    How Do Platform Participants Respond to an Unfair Rating? An Analysis of a Ride-Sharing Platform Using a Quasi-Experiment

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2020]

  3. Kapoor, Anuj [Verfasser:in]

    Service Quality, Ratings and Digital Platforms : An Analysis of a Medicine Delivery Platform Using a Quasi-Experiment

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2019

  4. Kapoor, Anuj [Verfasser:in] ; Tucker, Catherine E. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    How Do Platform Participants Respond to an Unfair Rating? An Analysis of a Ride-Sharing Platform Using a Quasi-Experiment

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2017]

    Erschienen in: NET Institute Working Paper ; No. 17-19

  5. Kapoor, Anuj [Verfasser:in] ; Tucker, Catherine E. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Income Inequality and Digital Advertising Strategies : Evidence from a Field Experiment

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2018]

  6. Rafieian, Omid [Verfasser:in]; Kapoor, Anuj [Verfasser:in]; Sharma, Amitt [Verfasser:in]

    Multi-Objective Personalization of the Length and Skippability of Video Advertisements

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2023]

  7. Kapoor, Anuj [Verfasser:in]; Narayanan, Sridhar [Verfasser:in]; Sharma, Amitt [Verfasser:in]

    Does Emotional Matching Between Video Ads and Content Lead to Better Engagement : Evidence from a Large-Scale Field Experiment

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2022

    Erschienen in: Stanford University Graduate School of Business Research Paper ; No. 4185197

  8. Malik, Sakshi [Verfasser:in]; Kaur, Muskan [Verfasser:in]; Kapoor, Anuj Pal [Verfasser:in]

    Purchase Now and Pay Later : Consumer Preferences Towards No Cost EMI’s in India

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2021]

  9. Malik, Sakshi [Verfasser:in]; Kaur, Muskan [Verfasser:in]; Kapoor, Anuj Pal [Verfasser:in]

    Purchase Now and Pay Later : Consumer Preferences Towards No Cost EMI’s in India

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2020

  10. Gupta, Sharad [Verfasser:in]; Kapoor, Anuj Pal [Verfasser:in]; Verma, Harsh [Verfasser:in]; Vij, Madhu [Verfasser:in]

    Why Do Shoppers Stop at Shoppers Stop?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2021