Zum Inhalt springen

  1. Middleton, Karen [Verfasser:in]; Turnbull, Sarah [Verfasser:in]

    How advertising got "woke" : the institutional role of advertising in the emergence of gender progressive market logics and practices

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Marketing theory ; 21(2021), 4 vom: Dez., Seite 561-578

  2. Middleton, Sarah Lee [Verfasser:in] ; Pearce, Thomas D. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Buist, Michael D. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    The Rights and Interests of Doctors and Patients : Does the New Victorian Health Professions Registration Act 2005 Strike a Fair Balance?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2009]

  3. Middleton, Alexandra [Mitwirkende:r]; Middleton, Allie [Mitwirkende:r]; Ramsey, Benjamin [Mitwirkende:r]; Moyles, Caitlin [Mitwirkende:r]; Piot, Charles [Mitwirkende:r]; Allenby, Cheyenne [Mitwirkende:r]; Cotton, Connor [Mitwirkende:r]; Smith, Emma [Mitwirkende:r]; Andrejko, Kelly [Mitwirkende:r]; Romano, Maria Cecilia [Mitwirkende:r]; Piot, Charles [Herausgeber:in]; Zimmermann, Sarah [Mitwirkende:r]; Rotolo, Stephanie [Mitwirkende:r]

    Doing Development in West Africa : A Reader by and for Undergraduates

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Durham: Duke University Press, [2016] ; [Online-Ausgabe]

  4. Fletcher-Brown, Judith [Verfasser:in]; Middleton, Karen [Verfasser:in]; Thompson-Whiteside, Helen [Verfasser:in]; Turnbull, Sarah [Verfasser:in]; Tuan, Annamaria [Verfasser:in]; Hollebeek, Linda D. [Verfasser:in]

    The role of consumer speech acts in brand activism : a transformative advertising perspective

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2024

    Erschienen in: Journal of advertising ; 53(2024), 4, Seite 491-510

  5. Goodman, Patrick [Verfasser:in]; Fitzpatrick, Martin [Verfasser:in]; Foley, Barry [Verfasser:in]; McNally, Michelle [Verfasser:in]; Healy, Tracey [Verfasser:in]; Middleton, Sarah [Verfasser:in]; Brien, Peter [Verfasser:in]; Dockery, Doug [Verfasser:in] ; Environmental Protection Agency Irland, EPA Research Programme Irland : 2014-2020

    Assessment of particulate air pollution and polycyclic aromatic hydrocarbons associated with solid fuel usage in four towns in Ireland : (2010-AQ-MS-1) - [Online version]

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Johnstown Castle, Co. Wexford, Ireland: Environmental Protection Agency, October 2015

    Erschienen in: EPA Research report ; 158

  6. Todd, Robert E. [Verfasser:in]; Nagai, Takeyoshi [Verfasser:in]; Arístegui, Javier [Verfasser:in]; Archer, Matthew [Verfasser:in]; Beal, Lisa M. [Verfasser:in]; Plas, Anja K. van der [Verfasser:in]; Volkov, Denis [Verfasser:in]; Muglia, Mike [Verfasser:in]; Phillips, Helen E [Verfasser:in]; Dengler, Marcus [Verfasser:in]; Rodrigues, Regina R. [Verfasser:in]; Shannon, Lynne [Verfasser:in]; Campos, Edmo [Verfasser:in]; Lin, Xiaopei [Verfasser:in]; Escribano, Ruben [Verfasser:in]; Rudnick, Daniel L. [Verfasser:in]; Rykaczewski, Ryan R. [Verfasser:in]; Davis, Russ E. [Verfasser:in]; Brandt, Peter [Verfasser:in]; Goes, Marlos [Verfasser:in]; Dong, Shenfu [Verfasser:in]; Graco, Michelle [Verfasser:in]; Krug, Marjorlaine [Verfasser:in]; Lacan, François [Verfasser:in]; [...]

    Global Perspectives on Observing Ocean Boundary Current Systems

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Lausanne: Frontiers, 08 August 2019

    Erschienen in: Frontiers in Marine Science ; 6 (2019), 423

  7. Todd, Robert E. [Verfasser:in]; Chavez, Francisco P. [Verfasser:in]; Clayton, Sophie [Verfasser:in]; Cravatte, Sophie [Verfasser:in]; Goes, Marlos [Verfasser:in]; Graco, Michelle [Verfasser:in]; Lin, Xiaopei [Verfasser:in]; Sprintall, Janet [Verfasser:in]; Zilberman, Nathalie V. [Verfasser:in]; Archer, Matthew [Verfasser:in]; Arístegui, Javier [Verfasser:in]; Balmaseda, Magdalena [Verfasser:in]; Bane, John M. [Verfasser:in]; Baringer, Molly O. [Verfasser:in]; Barth, John A. [Verfasser:in]; Beal, Lisa M. [Verfasser:in]; Brandt, Peter [Verfasser:in]; Calil, Paulo H. R. [Verfasser:in]; Campos, Edmo [Verfasser:in]; Centurioni, Luca R. [Verfasser:in]; Chidichimo, Maria Paz [Verfasser:in]; Cirano, Mauro [Verfasser:in]; Cronin, Meghan F. [Verfasser:in]; Curchitser, Enrique N. [Verfasser:in]; [...]

    Global Perspectives on Observing Ocean Boundary Current Systems

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Frontiers, 2019-08-08

  8. Middleton, Sarah

    The Verdict on Kennon : Failings of a Contribution-Based Approach to Domestic Violence in Family Court Property Proceedings : Failings of a Contribution-Based Approach to Domestic Violence in Family Court Property Proceedings

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    SAGE Publications, 2005

    Erschienen in: Alternative Law Journal, 30 (2005) 5, Seite 237-241

  9. Middleton, Sarah Wilson

    The Teacher

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    SAGE Publications, 1927

    Erschienen in: Journal of Education, 105 (1927) 12, Seite 310-310