Zum Inhalt springen

  1. Berkes, Jan [Verfasser:in]; Bouguen, Adrien [Verfasser:in]; Filmer, Deon [Verfasser:in]; Fukao, Tsuyoshi [Verfasser:in]

    Improving Preschool Provision and Encouraging Demand : Heterogeneous Impacts of a Large-Scale Program

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2019

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 9070

  2. Dang, Hai-Anh H. [Verfasser:in]; Glewwe, Paul W. [Verfasser:in]

    Well Begun, but Aiming Higher : A Review of Vietnam's Education Trends in the Past 20 Years and Emerging Challenges

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2017

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 8112

  3. Sartain, Lauren [Verfasser:in]; Lewers, Riley [Verfasser:in]; Barrow, Lisa [Verfasser:in]

    Universal student enrollment systems : the more policies change, the more enrollment patterns stay the same

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Chicago, Illinois]: Federal Reserve Bank of Chicago, [2022]

    Erschienen in: Federal Reserve Bank of Chicago: Working papers ; 2022,25

  4. Adegboye, Alex [Verfasser:in]; Asongu, Simplice [Verfasser:in]; Tchamyou, Vanessa [Verfasser:in]; Osinubi, Tolulope Temilola [Verfasser:in]; Adeyanju, Ibukunoluwa [Verfasser:in]

    Educational quality, social media and public accountability: A global perspective

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Yaoundé: African Governance and Development Institute (AGDI), 2021

  5. Bertoni, Eleonora [Verfasser:in]; Di Maio, Michele [Verfasser:in]; Molini, Vasco [Verfasser:in]; Nistico, Roberto [Verfasser:in]

    Education is Forbidden : The Effect of the Boko Haram Conflict on Education in North-East Nigeria

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Elsevier, 2019

  6. Chellaraj, Gnanaraj [Verfasser:in]; Hoo, Yi Rong [Verfasser:in]; Joseph, George [Verfasser:in]; Moqueet, Nazia Sultana [Verfasser:in]

    Impact of Early Life Exposure to Environments with Unimproved Sanitation on Education Outcomes : Evidence from Bangladesh

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2019

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 9059

  7. Fafchamps, Marcel [Verfasser:in] ; Minten, Bart [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Insecurity and welfare: evidence from country data

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2009

    Erschienen in: Journal of Development Studies ; 45(2009), 6, Seite 831-863

  8. Greuel, Lauren [Verfasser:in]; Kohm, Lynne Marie [Verfasser:in]

    Has State Legal Handling of Covid-19 Affected Traditional School Enrollment Numbers? An Examination of Student Enrollment, State Legislation, and Parents' Perspectives

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2023]

  9. Zhang, Jie [Verfasser:in]; Liu, Haoming [Verfasser:in]

    Differential fertility, school enrollment, and development

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Journal of population economics ; 36(2023), 4 vom: Okt., Seite 2205-2240

  10. Adegboye, Alex [Verfasser:in]; Asongu, Simplice [Verfasser:in]; Tchamyou, Vanessa [Verfasser:in]; Osinubi, Tolulope Temilola [Verfasser:in]; Adeyanju, Ibukunoluwa [Verfasser:in]

    Educational quality, social media and public accountability : a global perspective

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Yaoundé]: African Governance and Development Institute, [2021]

    Erschienen in: African Governance and Development Institute: AGDI working paper ; 2021,86

  11. Hagiwara, Risa [Verfasser:in]; Liu, Yang [Verfasser:in]

    Disparity in high school enrollment between native and immigrant children in Japan - [Revised: July 2022]

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Tokyo, Japan]: RIETI, [2020]

    Erschienen in: RIETI discussion paper series ; 2020,16