Zum Inhalt springen

  1. Rathmann, Katharina [VerfasserIn]; Vockert, Theres [VerfasserIn]; Herke, Max [VerfasserIn]; Jochmaring, Jan [VerfasserIn]; Hurrelmann, Klaus [VerfasserIn]; Richter, Matthias [VerfasserIn]

    Lebenszufriedenheit von Schülerinnen und Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf: Gibt es Unterschiede zwischen der Beschulungsart?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2018

  2. Almeida, Rita [VerfasserIn]; Borges, Bruna [VerfasserIn]; Bresolin, Antonio [VerfasserIn]; Mendes, Karen [VerfasserIn]; Menezes-Filho, Naercio [VerfasserIn]

    Assessing the Impacts of Mais Educacao on Educational Outcomes : Evidence between 2007 and 2011

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2016

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 7644

  3. Baum, Donald [VerfasserIn]; Lewis, Laura [VerfasserIn]; Lusk-Stover, Oni [VerfasserIn]; Patrinos, Harry [VerfasserIn]

    What Matters Most for Engaging the Private Sector in Education : A Framework Paper

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2014

    Erschienen in: Systems Approach for Better Education Results (SABER) working paper ; no. 8

  4. World Bank

    The Education Resilience of Out-of-school Children in Bhutan : A Methodology and Pilot Study

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC, 2014

    Erschienen in: Education Resilience Approaches (ERA) programSystems Approach for Better Education Results (SABER) program

  5. Brinkman, Sally Anne [VerfasserIn]; Hasan, Amer [VerfasserIn]; Jung, Haeil [VerfasserIn]; Kinnell, Angela [VerfasserIn]; Nakajima, Nozomi [VerfasserIn]; Pradhan, Menno [VerfasserIn]

    The Role of Preschool Quality in Promoting Child Development : Evidence from Rural Indonesia

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2016

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 7529

  6. Keane, Elaine [HerausgeberIn]; Heinz, Manuela [HerausgeberIn]; Mc Daid, Rory [HerausgeberIn]

    Diversifying the Teaching Profession : Dimensions, Dilemmas and Directions for the Future

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Oxford: Taylor & Francis, 2023

    Erschienen in: Routledge Research in Educational Equality and Diversity

  7. de Oliveira, Raquel Batista; Bidarra, Graça; Rebelo, Piedade Vaz; Alferes, Valentim

    Attitudes and perceptions of teacher self-efficacy and collaborative practices in the context of inclusive education for students with special educational needs in Portuguese schools

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2023

    Erschienen in: European Journal of Special Needs Education

  8. Pei, Hong; Sonoyama, Shigeki

    Skill Building for Teachers at a Chinese Special Needs School through International Videophone Teleconsultation: Helping Teachers Develop and Improve Choice-making in Students with Intellectual Disabilities

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2022

    Erschienen in: International Journal of Disability, Development and Education