Zum Inhalt springen

  1. Huang, Wei [VerfasserIn]; Li, Teng [VerfasserIn]; Pan, Yinghao [VerfasserIn]; Ren, Jinyang [VerfasserIn]

    Teacher characteristics and student performance: evidence from random teacher-student assignments in China

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, March 2021

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 14184

  2. Hanushek, Eric A. [VerfasserIn]; Woessmann, Ludger [VerfasserIn]

    Chapter 2. The Economics of International Differences in Educational Achievement

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2011

    Erschienen in: Handbook of the economics of education ; (2011), Seite 89-200

  3. Weßling, Katarina [VerfasserIn]; Velden, Rolf van der [VerfasserIn]

    Flexibility in educational systems : concept, indicators, and directions for future research

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Maastricht: Graduate School of Business and Economics, [2021]

    Erschienen in: Graduate School of Business and Economics: GSBE research memoranda ; 2021,6

  4. Weßling, Katarina [VerfasserIn]; Velden, Rolf van der [VerfasserIn]

    Flexibility in educational systems : concept, indicators, and directions for future research

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Maastricht: Research Centre for Education and the Labour Market, [2021]

    Erschienen in: Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt: ROA research memorandum ; 2021,2

  5. Cloete, Nico [HerausgeberIn]; Maassen, Peter [HerausgeberIn]; Bailey, Tracy [HerausgeberIn]

    Knowledge Production and Contradictory Functions in African Higher Education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: African Minds, 2015

    Erschienen in: African Higher Education Dynamics Series

  6. Cloete, Nico [VerfasserIn] ; Maassen, Peter [HerausgeberIn]; Bailey, Tracy [HerausgeberIn]

    Knowledge Production and Contradictory Functions in African Higher Education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: African Minds, 2015

  7. Gershenson, Seth [VerfasserIn]; Lindsay, Constance A. [VerfasserIn]; Papageorge, Nicholas W. [VerfasserIn]; Campbell, Romaine [VerfasserIn]; Rendon, Jessica H. [VerfasserIn]

    Spillover effects of black teachers on white teachers' racial competency : mixed methods evidence from North Carolina

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, June 2023

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 16258

  8. Gershenson, Seth [VerfasserIn]; Lindsay, Constance [VerfasserIn]; Papageorge, Nicholas W. [VerfasserIn]; Campbell, Romaine [VerfasserIn]; Rendon, Jessica [VerfasserIn]

    Spillover Effects of Black Teachers on White Teachers' Racial Competency : Mixed Methods Evidence from North Carolina

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2023]

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 16258

  9. Sancassani, Pietro [VerfasserIn]

    The effect of teacher characteristics on students' science achievement

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich, Germany: ifo Institute - Leibniz Institute for Economic Research at the University of Munich, February 2021

    Erschienen in: Ifo Institut: Ifo working papers ; 348

  10. Wedel, Katharina [VerfasserIn]

    Instruction time and student achievement : the moderating role of teacher qualifications

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich, Germany: ifo Institute - Leibniz Institute for Economic Research at the University of Munich, January 2021

    Erschienen in: Ifo Institut: Ifo working papers ; 344