Zum Inhalt springen

  1. Schraw, Gregory [Herausgeber:in]

    Learning through visual displays

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Charlotte: Information Age Publ., 2013

    Erschienen in: Current perspectives on cognition, learning & instruction

  2. Schraw, Gregory [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Schraw, Gregory J. [Herausgeber:in]

    Assessment of higher order thinking skills

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Charlotte, NC: Information Age Publ., 2011

    Erschienen in: Current perspectives on cognition, learning, and instruction

  3. Mayrath, Michael C. [Herausgeber:in]; Clarke-Midura, Jody [Herausgeber:in]; Robinson, Daniel H. [Herausgeber:in]; Schraw, Gregory [Herausgeber:in]

    Technology-based assessments for 21st century skills : theoretical and practical implications from modern research

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Charlotte, NC: Information Age Publ., c 2012

    Erschienen in: Current perspectives on cognition, learning, and instruction

  4. SCHRAW, GREGORY

    No School Left Behind

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2010

    Erschienen in: Educational Psychologist, 45 (2010) 2, Seite 71-75

  5. Schraw, Gregory

    A matter of interest. The role of interest in learning and development. K. A. Renninger, S. Hidi and A. Krapp (Eds). Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum, 1992. No. of pages 461. ISBN 0‐8058‐0718‐7. Price US $59.95 (Hard cover)

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Wiley, 1994

    Erschienen in: Applied Cognitive Psychology, 8 (1994) 5, Seite 526-528