Zum Inhalt springen

  1. Baker, Hunter [VerfasserIn]

    Baptists and Secularism : Forthcoming Challenges for Christian Higher Education

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [2020]

    Erschienen in: Southwestern journal of theology ; 62(2020), 2, Seite 93-101

  2. Handa, Carolyn [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; McGee, Sharon James [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Discord and direction : the postmodern writing program administrator

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Logan: Utah State University Press, 2005 ; [S.l.]: HathiTrust Digital Library, 2010

  3. Hashim, Mohamed Ashmel Mohamed [VerfasserIn]; Tlemsani, Issam [VerfasserIn]; Matthews, Robin [VerfasserIn]; Mason-Jones, Rachel [VerfasserIn]; Ndrecaj, Vera [VerfasserIn]

    Emergent strategy in higher education : postmodern digital and the future?

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Administrative Sciences ; 12(2022), 4 vom: Dez., Artikel-ID 196, Seite 1-24

  4. Canning, Roy; Findsen, Brian; Catts, Ralph; Steele, Tom; Cloonan, Martin; Hammond, Keith

    Reviews: Teaching and Learning in Further Education, Adult Learning Pathways: Through-Routes or Cul-De-Sacs?, What is the Difference? A New Critique of Adult Learning and Teaching, Adult Learning and Social Division: A Persistent Pattern, Vol. 2 Issues Arising from the NIACE Survey on Adult Participation in Learning 2002, Heart, Mind and Soul: Learning from Song, for a Radical Higher Education – After Postmodernism

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    SAGE Publications, 2003

    Erschienen in: Journal of Adult and Continuing Education