Zum Inhalt springen

  1. Kovas, Yulia [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Weinberg, Richard A. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Dale, Philip S. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Plomin, Robert [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Haworth, Claire M. A. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    The genetic and environmental origins of learning abilities and disabilities in the early school years

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Boston, Mass. [u.a.]: Blackwell, 2007

    Erschienen in: Society for Research in Child Development: Monographs of the Society for Research in Child Development ; 72,3

  2. Robinson, Christine [VerfasserIn]

    But First, Spirituality: Spirituality and Religious Education in Western Australian Catholic Early Learning Contexts

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Religions ; 14(2023), 2, Artikel-ID 269

  3. Fredriksen, Birger [VerfasserIn]; Brar, Sukhdeep [VerfasserIn]; Trucano, Michael [VerfasserIn] ; Weltbank

    Getting textbooks to every child in Sub-Saharan Africa : strategies for addressing the high cost and low availability problem

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: World Bank Group, 2015

    Erschienen in: Directions in Development

  4. Brar, Sukhdeep [VerfasserIn]; Fredriksen, Birger [VerfasserIn]; Trucano, Michael [VerfasserIn]

    Getting Textbooks to Every Child in Sub-Saharan Africa : Strategies for Addressing the High Cost and Low Availability Problem

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: World Bank, 2015

    Erschienen in: Directions in Development--Human Development

  5. Almeida, Rita [VerfasserIn]; Borges, Bruna [VerfasserIn]; Bresolin, Antonio [VerfasserIn]; Mendes, Karen [VerfasserIn]; Menezes-Filho, Naercio [VerfasserIn]

    Assessing the Impacts of Mais Educacao on Educational Outcomes : Evidence between 2007 and 2011

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2016

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 7644

  6. Akmal, Maryam [VerfasserIn]; Azevedo, João Pedro [VerfasserIn]; Cloutier, Marie-Helene [VerfasserIn]; Rogers, Halsey [VerfasserIn]; Wong, Yi Ning [VerfasserIn]

    Learning Losses during COVID-19 : Global Estimates of an Invisible and Unequal Crisis

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2022

    Erschienen in: Policy Research Working Papers ; 10218

  7. Das, Jishnu [VerfasserIn]; Holla, Alaka [VerfasserIn]; Mohpal, Aakash [VerfasserIn]; Muralidharan, Karthik [VerfasserIn]

    The Fiscal Cost of Weak Governance : Evidence from Teacher Absence in India

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2016

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 7579

  8. Alfaro, Pablo [VerfasserIn]; Evans, David K. [VerfasserIn]; Holland, Peter [VerfasserIn]

    Extending the School Day in Latin America and the Caribbean

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2015

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 7309

  9. Linden, Toby [VerfasserIn]; Sankar, Deepa [VerfasserIn]

    How Much and What Kind of Teaching Is There in Elementary Education in India? Evidence from Three States

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2014

    Erschienen in: South Asia: Human Development Sector ; no. 67