Zum Inhalt springen

  1. Chang, Maiga [HerausgeberIn] ; International Conference on E-Learning and Games 6 2011 Taipei

    Edutainment technologies : educational games and virtual reality/augmented reality applications ; 6th International Conference on E-Learning and Games, Edutainment 2011, Taipei, Taiwan, September 7-9, 2011 ; proceedings

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Berlin; Heidelberg [u.a.]: Springer, 2011

    Erschienen in: Lecture notes in computer science ; 6872

  2. LaPoutré, Han [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Sadeh, Norman M. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Janson, Sverker [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; LaPoutré, Han [HerausgeberIn] ; AMEC 7 2005 Utrecht, TADA 3 2005 Edinburgh

    Agent-mediated electronic commerce : designing trading agents and mechanisms ; AAMAS 2005 workshop, AMEC 2005, Utrecht, Netherlands, July 25, 2005 and IJCAI 2005 workshop, TADA 2005, Edinburgh, UK, August 1, 2005 ; selected and revised papers

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Berlin; Heidelberg [u.a.]: Springer, 2006

    Erschienen in: Lecture notes in computer science ; 3937: Lecture notes in artificial intelligence

  3. Chang, Maiga [HerausgeberIn]; Kuo, Rita [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Kinshuk [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Chen, Gwo-Dong [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Hirose, Michitaka [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] ; International Conference on E-Learning and Games 4 2009 Banff, Alberta

    Learning by playing : game-based education system design and development ; 4th International Conference on E-Learning and Games, Edutainment 2009, Banff, Canada, August 9-11, 2009 ; proceedings

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Berlin; Heidelberg [u.a.]: Springer, 2009

    Erschienen in: Lecture notes in computer science ; 5670

  4. Kaminski, Winfred [HerausgeberIn]; Lorber, Martin [HerausgeberIn]; Kaminski, Winfried [HerausgeberIn] ; International Computer Game Conference 4 2012 Köln

    Gamebased learning : clash of realities 2012 ; [the 4th international computer game conference "Clash of Realitites" took place from May 23rd to May 25th 2012 at the Cologne University of Applied Sciences]

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    München: kopaed, 2012

  5. Plass, Jan L. [VerfasserIn]; Mayer, Richard E. [VerfasserIn]; Homer, Bruce D. [VerfasserIn] ; Plass, Jan L. [HerausgeberIn]; Mayer, Richard E. [HerausgeberIn]; Homer, Bruce D. [HerausgeberIn]

    Handbook of game-based learning

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Massachusetts; London, England: The MIT Press, [2019]

  6. Druin, Allison [HerausgeberIn]

    Mobile technology for children : designing for interaction and learning ; [mobile phones, netbooks, GPS, pen-based computing, e-book readers, MP3 players, handheld games, digital toys, mobile Internet devices, digital libraries]

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Amsterdam [u.a.]: Morgan Kaufmann/Elsevier, 2009

    Erschienen in: The Morgan Kaufmann series in interactive technologies

  7. Stöcklin, Nando [VerfasserIn] ; Spannagel, Christian [AkademischeR BetreuerIn]; Zitzler, Eckart [AkademischeR BetreuerIn]; Spannagel, Christian [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Zitzler, Eckart [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Computerunterstützte Gamifizierung in der Sekundarstufe I. Konzeption und Erforschung von Maßnahmen zur Einbindung spielerischer Elemente in Lernsettings

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Heidelberg: Pädagogische Hochschule Heidelberg, 2018

  8. Staaby, Tobias [VerfasserIn]

    Still in Another Castle : Asking New Questions about Games, Teaching and Learning

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Gamevironments ; 15(2021), Seite 102-129

  9. Baalsrud Hauge, Jannicke Madeleine [VerfasserIn] ; Thoben, Klaus-Dieter [AkademischeR BetreuerIn]; Pawar, Kulwant Singh [AkademischeR BetreuerIn]

    Mediating skills on risk management for improving the resilience of Supply Networks by developing and using a serious game

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bremen: Staats- und Universitätsbibliothek Bremen, 2014

  10. Backlund, Per [InterviewteR]; Holloway-Attaway, Lissa [InterviewerIn]

    Interview with Per Backlund, Professor of Informatics, in the Division of Game Development at the University of Skövde, Sweden

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Gamevironments ; 18(2023), Seite 92-109