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  1. Leitfaden für die Durchführung von Kundenzufriedenheitsanalysen als Basis für ein internationales Benchmarking : Originalfassung = Guidelines for the execution of customer satisfaction analyses as a basis for international benchmarking = Guide pour la réalisation des études sur la satisfaction de la clientèle - Référentiel pour un benchmarking international - [1. Ausg., Oktober 2002]

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    Paris: UIC, 2002

    Erschienen in: International Union of Railways: UIC-Kodex ; 252,E

  2. Mar, Jeff [VerfasserIn] ; Armaly, Peter [MitwirkendeR]; Stouse, Mark [MitwirkendeR]

    Mastering Customer Success : Discover Tactics to Decrease Churn and Expand Revenue

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    Birmingham: Packt Publishing, Limited, 2024

  3. Farrell, Michael [VerfasserIn]; Murphy, Dermot [VerfasserIn]; Painter, Marcus [VerfasserIn]; Zhang, Guangli [VerfasserIn]

    The complexity yield puzzle : a textual analysis of municipal bond disclosures

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    Chicago, IL: Stigler Center for the Study of the Economy and the State, University of Chicago Booth School of Business, [2023]

    Erschienen in: New working paper series ; 338

  4. Cave, Joshua [VerfasserIn]; Lancheros Torres, Sandra [VerfasserIn]

    Local Peer Influence on Corporate Payout Decisions

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    [S.l.]: SSRN, [2022]

    Erschienen in: Leeds University Business School Working Paper ; No. 23-04