Zum Inhalt springen

  1. Wiemeyer, Leonie [VerfasserIn] ; Iezzi, Casey [AkademischeR BetreuerIn]; Callies, Marcus [AkademischeR BetreuerIn]; Pecorari, Diane [AkademischeR BetreuerIn] Universität Bremen

    Intertextuality in foreign-language academic writing in English : A mixed-methods study of university students’ writing products and processes in source-based disciplinary assignments

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bremen, [2021]

  2. Weston-Sementelli, Jennifer L.; Allen, Laura K.; McNamara, Danielle S.

    Comprehension and Writing Strategy Training Improves Performance on Content-Specific Source-Based Writing Tasks

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2018

    Erschienen in: International Journal of Artificial Intelligence in Education, 28 (2018) 1, Seite 106-137

  3. Gao, Yanjun; Passonneau, Rebecca J.

    Lecture Notes in Computer Science: Automated Assessment of Quality and Coverage of Ideas in Students’ Source-Based Writing

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer International Publishing, 2021

    Erschienen in: Lecture Notes in Computer Science (2021), Seite 465-470