Zum Inhalt springen

  1. Maziriri, Eugine Tafadzwa [VerfasserIn]; Mashapa, Matilda Modjadji [VerfasserIn]; Nyagadza, Brighton [VerfasserIn]; Mabuyana, Brian [VerfasserIn]

    As far as my eyes can see : Generation Y consumers' use of virtual reality glasses to determine tourist destinations

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Cogent business & management ; 10(2023), 3, Artikel-ID 2246745, Seite 1-31

  2. Sari, Nadia Nila [VerfasserIn]

    The use of technology acceptance model to explain brand attitude and loyalty intention in e-commerce : the gamification case

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: ASEAN marketing journal ; 14(2022), 1 vom: Juni, Seite 72-96

  3. Tobias-Mamina, Rejoice Jealous [VerfasserIn]; Maziriri, Eugine Tafadzwa [VerfasserIn]; Kempen, Elizabeth [VerfasserIn]

    Determinants of consumer-generated-content usage for apparel shopping : he moderating effect of gender

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Cogent business & management ; 8(2021), 1, Artikel-ID 1969766, Seite 1-20

  4. Rouibah, Kamel [VerfasserIn]; Al-Qirim, Nabeel [VerfasserIn]; Hwang, Yujong [VerfasserIn]; Pouri, Sara Ghasem [VerfasserIn]

    The determinants of eWoM in social commerce : the role of perceived value, perceived enjoyment, trust, risks, and satisfaction

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Journal of global information management ; 29(2021), 3 vom: Mai/Juni, Artikel-ID 4, Seite 75-102

  5. Attiq, Saman [VerfasserIn]; Afzal, Hannan [VerfasserIn]; Rauf-I-Azam [VerfasserIn]; Shah, Hassan Jalil [VerfasserIn]

    Predictors of smartphone's gaming addiction among Generation Z consumers : an empirical investigation from Pakistan

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Pakistan journal of commerce and social sciences ; 17(2023), 4, Seite 700-728

  6. Adomaviciute, Karina [VerfasserIn]; Dikcius, Vytautas [VerfasserIn]; Zimaitis, Ignas [VerfasserIn]

    MOOCs : the factors impacting learners' continuance intention, the intention to complete or cancel a course

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Organizations and markets in emerging economies ; 14(2023), 2/28, Seite 412-435

  7. Gelbrich, Katja [VerfasserIn]; Kerath, Alina [VerfasserIn]; Chun, HaeEun Helen [VerfasserIn]

    Matching digital companions with customers : the role of perceived similarity

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Psychology & marketing ; 40(2023), 11 vom: Nov., Seite 2291-2305

  8. Lin, Hui Fei [VerfasserIn]

    Influence of virtual experience immersion, product control, and stimulation on advertising effects

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Journal of global information management ; 30(2022), 9, Artikel-ID 66, Seite 1-19

  9. Röglin, Lisa [VerfasserIn]; Stoll, Oliver [VerfasserIn]; Ketelhut, Kerstin [VerfasserIn]; Martin-Niedecken, Anna Lisa [VerfasserIn]; Ketelhut, Sascha [VerfasserIn]

    Evaluating changes in perceived enjoyment throughout a 12-week school-based exergaming intervention

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Children ; 10(2023), 1

  10. Cornet, Yannick [VerfasserIn]; Lugano, Giuseppe [VerfasserIn]; Georgouli, Christina [VerfasserIn]; Milakis, Dimitris [VerfasserIn]

    Worthwhile travel time : a conceptual framework of the perceived value of enjoyment, productivity and fitness while travelling

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Transport reviews ; 42(2022), 5, Seite 580-603

  11. Rouibah, Kamel [VerfasserIn] ; Lowry, Paul Benjamin [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Hwang, Yujong [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    The Effects of Perceived Enjoyment and Perceived Risks on Trust Formation and Intentions to Use Online Payment Systems : New Perspectives from an Arab Country

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2016]

    Erschienen in: Electronic Commerce Research and Applications (ECRA) ; vol. 19(3), pp. 33–43

  12. Kim, Wonkyung [VerfasserIn]; Oh, Hyun Jung [VerfasserIn]

    Digital Fandom Engagement Through Virtual Live-Streaming Concert During Covid-19 : The Effect of Perceived Interactivity on Presence, Enjoyment, Fan-Artist Relationship, and Ewom

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2021]

  13. Gumulya, Devanny [VerfasserIn]

    The role of perceived enjoyment in people’s attitude to accept toy and equipment renting for children : a comparative study between people who have been using the service versus those who have never used the rental service

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Management science letters ; 10(2020), 9, Seite 2119-2130