Zum Inhalt springen

  1. Placklé, Ingeborg [VerfasserIn]; Könings, Karen D. [VerfasserIn]; Jacquet, Wolfgang [VerfasserIn]; Struyven, Katrien [VerfasserIn]; Libotton, Arno [VerfasserIn]; van Merriënboer, Jeroen J. G. [VerfasserIn]; Engels, Nadine [VerfasserIn]

    Students’ Preferred Characteristics of Learning Environments in Vocational Secondary Education

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bremen: European Research Network in Vocational Education and Training (VETNET), European Educational Research Association, 2014

  2. Placklé, Ingeborg [VerfasserIn]; Könings, Karen D. [VerfasserIn]; Jacquet, Wolfgang [VerfasserIn]; Struyven, Katrien [VerfasserIn]; Libotton, Arno [VerfasserIn]; Merriënboer, Jeroen J. G. van [VerfasserIn]; Engels, Nadine [VerfasserIn]

    Students' Preferred Characteristics of Learning Environments in Vocational Secondary Education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2014

  3. Roos, Liana; Trasberg, Karmen; Kõiv, Kristi; Säre, Egle

    Characteristics of powerful learning environments in VET transition program for at-risk students: qualitative insights from teachers and support specialists implementing the program

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2021

    Erschienen in: Empirical Research in Vocational Education and Training

  4. Biemans, Harm J.A.; de Bruijn, Elly; den Boer, Peter R.; Teurlings, Christa C.J.

    Differences in design format and powerful learning environment characteristics of continuing pathways in vocational education as related to student performance and satisfaction

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2013

    Erschienen in: Journal of Vocational Education & Training