Zum Inhalt springen

  1. Hargis, David [RegisseurIn]; Cornwell, Ken [ProduzentIn]; Cornwell, Ken [DrehbuchautorIn] ; Association for Supervision and Curriculum Development

    Conducting an effective IEP meeting connecting to the Common Core

    Videos
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Alexandria, VA: Association for Supervision and Curriculum Development, 2013

    Erschienen in: Education in Video: Volumes I + II

  2. Steele, Jennifer L. [VerfasserIn]; Stecher, Brian M. [VerfasserIn]; Santibañez, Lucrecia [VerfasserIn]; Hamilton, Laura S. [VerfasserIn]; Lewis, Matthew W. [VerfasserIn]; Rudnick, Mollie [VerfasserIn]; Faxon-Mills, Susannah [VerfasserIn] ; Bill & Melinda Gates Foundation, Rand Education (Institute), Rand Corporation

    Competency-based education in three pilot programs : examining implementation and outcomes

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Santa Monica, CA: RAND, 2014

  3. Kanno, Yasuko [VerfasserIn] ; Kubota, Ryuko [MitwirkendeR]; Morgan, Brian [MitwirkendeR]; Pennycook, Alastair [MitwirkendeR]

    English Learners’ Access to Postsecondary Education : Neither College nor Career Ready

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Blue Ridge Summit, PA: Multilingual Matters, [2021] ; [Online-Ausgabe]

    Erschienen in: Critical Language and Literacy Studies ; 27

  4. Stecher, Brian M. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Briggs, Mary [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] ; Policy Analysis for California Education (Organization), Rand Education (Institute)

    Deregulating school aid in California : : How districts responded to flexibility in Tier 3 categorical funds in 2010-2011

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Santa Monica, Calif: Rand Corporation, 2012

    Erschienen in: RAND Corporation report series ; TR-1229-WFHF/DCKF/STF

  5. Imazeki, Jennifer [VerfasserIn] ; Policy Analysis for California Education (Organization), Rand Education (Institute)

    Deregulating school aid in California : revenues and expenditures in the second year of categorical flexibility

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Santa Monica, CA: Rand Corporation, 2012

    Erschienen in: RAND Corporation report series ; TR-1229/1-WFHF/DCKF/STF

  6. Galvis Solano, Luissa Marlen [VerfasserIn] ; Sancho Larrañaga, Roberto, https://scienti.minciencias.gov.co/cvlac/visualizador/generarCurriculoCv.do?cod_rh=0000483141, https://scholar.google.es/citations?hl=es#user=5mpQxrAAAAAJ, Grupo de Investigación en Transdisciplinariedad, Cultura y Política - TCP, Grupo de Investigación Preservación e Intercambio Digital de Información y Conocimiento - Prisma

    Elementos de la evaluación que posibiliten la autorregulación del aprendizaje en estudiantes con déficit de atención del grado séptimo de la básica secundaria

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    s.l.: Universidad Autónoma de Bucaramanga UNAB, 2015

    Erschienen in: Galvis Solano, Luissa Marlen (2015). Elementos de la evaluación que posibiliten la autorregulación del aprendizaje en estudiantes con déficit de atención del grado séptimo de la básica secundaria. Bucaramanga (Colombia) : Universidad Autónoma de Bucaramanga UNAB ; Álvarez Valdivia, I. M. (2009). Evaluar para contribuir a la autorregulación del aprendizaje. Electronic Journal of Research in Educational Psychology, 7(19), 1007-1030

  7. Böhm, Katharina [VerfasserIn]

    Evaluation einer Professionalisierungsmaßnahme für inklusiven Englischunterricht. Unterrichtsplanung und -durchführung vor dem Hintergrund des Universal Design for Learning

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Frankfurt: DIPF Leibniz Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, 2023

    Erschienen in: Interdisziplinäre Arbeiten zur Lehrer:innenbildung ; 2

  8. Big Heart Media

    Pupil voice in special schools

    Videos
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [London]: Teachers TV/UK Department of Education, 2008 ; Alexandria, VA: Alexander Street Press, 2012

    Erschienen in: Inspirations ; 1- Education in Video: Volumes I + II

  9. Arcia, Gustavo [VerfasserIn]; Macdonald, Kevin [VerfasserIn]; Patrinos, Harry [VerfasserIn]; Porta, Emilio [VerfasserIn]

    School Autonomy and Accountability in Context : Application of Benchmarking Indicators in Selected European Countries

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2010

  10. Hodek, Jan-Marc [VerfasserIn]; Schulenburg, Johann-Matthias Graf von der [VerfasserIn]; Mittendorf, Thomas [VerfasserIn]

    Measuring economic consequences of preterm birth - methodological recommendations for the evaluation of personal burden on children and their caregivers - [published Version]

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Heidelberg : Springer Verlag, 2011

    Erschienen in: Health Economics Review 1 (2011), Nr. 1

  11. Ramírez, María-José [VerfasserIn]

    Disseminating and Using Student Assessment Information in Chile

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2012

    Erschienen in: Systems Approach for Better Education Results (SABER) student assessment working paper ; no. 3