Zum Inhalt springen

  1. Tindall-Ford, Sharon [HerausgeberIn]; Agostinho, Shirley [HerausgeberIn]; Sweller, John [HerausgeberIn]

    Advances in cognitive load theory : rethinking teaching

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    London; New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2020

    Erschienen in: Local/global issues in education

  2. Agostinho, Shirley; Lockyer, Lori; Bennett, Sue

    Identifying the characteristics of support Australian university teachers use in their design work: Implications for the learning design field

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Australasian Society for Computers in Learning in Tertiary Education, 2018

    Erschienen in: Australasian Journal of Educational Technology

  3. Agostinho, Shirley; Bennett, Sue; Lockyer, Lori; Harper, Barry

    The future of learning design

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2011

    Erschienen in: Learning, Media and Technology

  4. Agostinho, Shirley; Bennett, Sue; Lockyer, Lori; Harper, Barry

    Developing a learning object metadata application profile based on LOM suitable for the Australian higher education context

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Australasian Society for Computers in Learning in Tertiary Education, 2004

    Erschienen in: Australasian Journal of Educational Technology