Zum Inhalt springen

  1. Pradhan, Menno [Verfasser:in]; Brinkman, Sally A. [Verfasser:in]; Beatty, Amanda [Verfasser:in]; Maika, Amelia [Verfasser:in]; Satriawan, Elan [Verfasser:in]; de Ree, Joppe [Verfasser:in]; Hasan, Amer [Verfasser:in]

    Evaluating a Community-Based Early Childhood Education and Development Program in Indonesia : Study Protocol for a Pragmatic Cluster Randomized Controlled Trial with Supplementary Matched Control Group

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    BioMed Central, 2013

  2. Collier, Luke R.; Gregory, Tess; Harman-Smith, Yasmin; Gialamas, Angela; Brinkman, Sally A.

    Inequalities in child development at school entry: A repeated cross-sectional analysis of the Australian Early Development Census 2009–2018

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Elsevier BV, 2020

    Erschienen in: The Lancet Regional Health - Western Pacific, 4 (2020), Seite 100057

  3. Sincovich, Alanna; Gregory, Tess; Zanon, Cristian; Santos, Daniel D.; Lynch, John; Brinkman, Sally A.

    Measuring early childhood development in multiple contexts: the internal factor structure and reliability of the early Human Capability Index in seven low and middle income countries

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2019

    Erschienen in: BMC Pediatrics, 19 (2019) 1

  4. Pradhan, Menno; Brinkman, Sally A; Beatty, Amanda; Maika, Amelia; Satriawan, Elan; de Ree, Joppe; Hasan, Amer

    Evaluating a community-based early childhood education and development program in Indonesia: study protocol for a pragmatic cluster randomized controlled trial with supplementary matched control group

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2013

    Erschienen in: Trials, 14 (2013) 1

  5. Brushe, Mary E.; Islam, Tamina; Monroy, Neida Sechague; Sincovich, Alanna; Gregory, Tess; Finlay‐Jones, Amy; Brinkman, Sally A.

    Prevalence of electronic device use before bed among Australian children and adolescents: a cross‐sectional population level study

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Elsevier BV, 2022

    Erschienen in: Australian and New Zealand Journal of Public Health, 46 (2022) 3, Seite 286-291

  6. Gregory, Tess; Sincovich, Alanna; Brushe, Mary; Finlay-Jones, Amy; Collier, Luke R.; Grace, Blair; Sechague Monroy, Neida; Brinkman, Sally A.

    Basic epidemiology of wellbeing among children and adolescents: A cross-sectional population level study

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Elsevier BV, 2021

    Erschienen in: SSM - Population Health, 15 (2021), Seite 100907

  7. Green, Melissa J; Tzoumakis, Stacy; Laurens, Kristin R; Dean, Kimberlie; Kariuki, Maina; Harris, Felicity; Brinkman, Sally A; Carr, Vaughan J

    Early developmental risk for subsequent childhood mental disorders in an Australian population cohort

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    SAGE Publications, 2019

    Erschienen in: Australian & New Zealand Journal of Psychiatry, 53 (2019) 4, Seite 304-315

  8. Moore, Elizabeth A; Harris, Felicity; Laurens, Kristin R; Green, Melissa J; Brinkman, Sally; Lenroot, Rhoshel K; Carr, Vaughan J

    Birth outcomes and academic achievement in childhood: A population record linkage study

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    SAGE Publications, 2014

    Erschienen in: Journal of Early Childhood Research, 12 (2014) 3, Seite 234-250