Zum Inhalt springen

  1. Carlana, Michela [Verfasser:in] ; Tabellini, Marco [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Happily Ever after : Immigration, Natives' Marriage, and Fertility

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2018]

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 11467

  2. Carlana, Michela [Verfasser:in]

    Implicit Stereotypes : Evidence from Teachers’ Gender Bias

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2018

    Erschienen in: HKS Working Paper ; No. RWP18-034

  3. Carlana, Michela [Verfasser:in]

    Implicit stereotypes : evidence from teachers' gender bias

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Cambridge, MA]: Harvard Kennedy School, John F. Kennedy School of Government, July 12, 2018

    Erschienen in: John F. Kennedy School of Government: Faculty research working paper series ; 2018,034

  4. Carlana, Michela [Verfasser:in]

    Implicit Stereotypes : Evidence from Teachers' Gender Bias

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2018]

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 11659

  5. Carlana, Michela [Verfasser:in]; Corno, Lucia [Verfasser:in]

    Thinking about parents : gender and field of study

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Cambridge, MA]: [Harvard Kennedy School, John F. Kennedy School of Government], [2024]

    Erschienen in: John F. Kennedy School of Government: Faculty research working paper series ; 2024,6

  6. Carlana, Michela [Verfasser:in]; Corno, Lucia [Verfasser:in]

    Shaping gender-stereotypical beliefs : the roleof parents and peers

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [London]: Institute for Fiscal Studies, [2022]

    Erschienen in: Working paper ; 2022,52

  7. Carlana, Michela [Verfasser:in]; Tabellini, Marco [Verfasser:in]

    Happily ever after : immigration, natives' marriage, and fertility - [This Version: March 2019]

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Boston, MA]: Harvard Business School, [2019]

    Erschienen in: Harvard Graduate School of Business Administration: Working papers ; 2019,004

  8. Carlana, Michela [Verfasser:in]; Tabellini, Marco [Verfasser:in]

    Happily Ever After : Immigration, Natives’ Marriage, and Fertility

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2018

    Erschienen in: HKS Working Paper ; No. RWP18-035

  9. Carlana, Michela [Verfasser:in]; Tabellini, Marco [Verfasser:in]

    Happily ever after : immigration, natives' marriage, and fertility

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA, April 2018

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 11467000

  10. Carlana, Michela [Verfasser:in]; Tabellini, Marco [Verfasser:in]

    Happily ever after : immigration, natives' marriage, and fertility - [This version: July 2018]

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Cambridge, MA]: Harvard Kennedy School, John F. Kennedy School of Government, July 2018

    Erschienen in: John F. Kennedy School of Government: Faculty research working paper series ; 2018,035

  11. Alesina, Alberto [Verfasser:in] ; Carlana, Michela [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Ferrara, Eliana La [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Pinotti, Paolo [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    Revealing Stereotypes : Evidence from Immigrants in Schools

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, 2018

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w25333

  12. Alesina, Alberto F. [Verfasser:in] ; Carlana, Michela [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; La Ferrara, Eliana [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Pinotti, Paolo [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Revealing Stereotypes : Evidence from Immigrants in Schools

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2018]

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 11981

  13. Alesina, Alberto F. [Verfasser:in] ; Carlana, Michela [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; La Ferrara, Eliana [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Pinotti, Paolo [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Revealing Stereotypes : Evidence from Immigrants in Schools

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2018]

    Erschienen in: NBER Working Paper ; No. w25333

  14. Carlana, Michela [Verfasser:in]; La Ferrara, Eliana [Verfasser:in] ; National Bureau of Economic Research

    Apart but Connected : Online Tutoring, Cognitive Outcomes, and Soft Skills

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, March 2024

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w32272

  15. Carlana, Michela [Verfasser:in]; La Ferrara, Eliana [Verfasser:in]

    Apart but connected: online tutoring and student outcomes during the COVID-19 pandemic

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, February 2021

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 14094

  16. Carlana, Michela [Verfasser:in]; La Ferrara, Eliana [Verfasser:in]

    Apart but connected: online tutoring and student outcomes during the COVID-19 pandemic - [This version: February 2021]

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Cambridge, MA]: Harvard Kennedy School, John F. Kennedy School of Government, 2021

    Erschienen in: John F. Kennedy School of Government: Faculty research working paper series ; 2021,1