Zum Inhalt springen

  1. Chellappa, Ramnath K [Verfasser:in]; Mukherjee, Rajiv [Verfasser:in]

    Platform Preannouncement Strategies : The Strategic Role of Information in Two-Sided Markets Competition

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2019

  2. Chellappa, Ramnath K [Verfasser:in]; Shivendu, Shivendu [Verfasser:in]

    An Economic Model of Privacy : a Property Rights Approach to Regulatory Choices for Online Personalization

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2015

  3. Chellappa, Ramnath K [Verfasser:in]; Shivendu, Shivendu [Verfasser:in]

    Managing Piracy : Pricing and Sampling Strategies for Digital Experience Goods in Vertically Segmented Markets

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2007

  4. Chellappa, Ramnath K [Verfasser:in]; Shivendu, Shivendu [Verfasser:in]

    Mechanism Design for 'Free' But 'No Free Disposal' Services : The Economics of Personalization under Privacy Concerns

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2009

  5. Sheehan, Daniel [Verfasser:in]; Hamilton, Ryan [Verfasser:in]; Chellappa, Ramnath K. [Verfasser:in]

    When is HILO low? : price image formation based on frequency versus depth pricing strategies

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Journal of consumer research ; 49(2022), 4 vom: Dez., Seite 543-560

  6. Chellappa, Ramnath K [Verfasser:in]; Sin, Raymond G. [Verfasser:in]

    Competing in the Presence of Privacy Concerns : A Model of the Market for Customer Information

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2008

  7. Chellappa, Ramnath K [Verfasser:in]; Sin, Raymond G. [Verfasser:in]; Sambamurthy, Vallabh [Verfasser:in]

    Has the 'Golden Rule' Lost its Aura? Revisiting Multimarket Contact in the U.S. Domestic Airline Industry

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2012

  8. Chellappa, Ramnath K [Verfasser:in]; Sin, Raymond G. [Verfasser:in]; Siddarth, Sivaramakrishnan [Verfasser:in]

    Price-Formats as a Source of Price Dispersion : A Study of Online and Offline Prices in the Domestic US Airline Markets

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2012