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  1. Still, Richard R. [Verfasser:in]; Cundiff, Edward W. [Verfasser:in]

    Essentials of marketing

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    Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall, 1966

  2. Cundiff, Edward W. [Verfasser:in]; Still, Richard R. [Verfasser:in]; Govoni, Norman A. [Verfasser:in] ; Cundiff, Edward William [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Still, Richard Ralph [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Govoni, Norman Alceo Paul [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Fundamentals of modern marketing - [2. ed.]

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    Englewood Cliffs (N. J.): Prentice-Hall, 1976

  3. Cundiff, Edward W.

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    SAGE Publications, 1975

    Erschienen in: Journal of Marketing, 39 (1975) 3, Seite 1-1

  4. Cundiff, Edward W.

    From the Editor

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    SAGE Publications, 1976

    Erschienen in: Journal of Marketing, 40 (1976) 2, Seite 1-1

  5. White, Phillip D.; Cundiff, Edward W.

    Assessing the Quality of Industrial Products : What is the psychological impact of price and country of manufacture on professional purchasing managers? : What is the psychological impact of price and country of manufacture on professional purchasing managers?

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    SAGE Publications, 1978

    Erschienen in: Journal of Marketing, 42 (1978) 1, Seite 80-86