Zum Inhalt springen

  1. Ceballos-Zapata, Abraham [Mitwirkende:r]; Choi, Woongsik [Mitwirkende:r]; Fallas-Escobar, Christian [Mitwirkende:r]; Hadjioannou, Xenia [Mitwirkende:r]; Henderson, Kathryn I. [Mitwirkende:r]; Khote, Nihal [Mitwirkende:r]; Kim, Sharon [Mitwirkende:r]; King, Nicole [Mitwirkende:r]; King, Nicole [Herausgeber:in]; Li, Haiyan [Mitwirkende:r]; Lindahl, Kristen [Mitwirkende:r]; Morita-Mullaney, Trish [Mitwirkende:r]; Musanti, Sandra I. [Mitwirkende:r]; Pontier, Ryan W. [Mitwirkende:r]; Sayer, Peter [Mitwirkende:r]; Tian, Zhongfeng [Mitwirkende:r]; Tian, Zhongfeng [Herausgeber:in]; Wright, Wayne E. [Mitwirkende:r]

    Developing Translanguaging Repertoires in Critical Teacher Education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Berlin; Boston: De Gruyter Mouton, 2023

    Erschienen in: Critical Approaches in Applied Linguistics [CRITAL] ; 1

  2. Fallas Escobar, Christian

    Transforming Schooling for Second Language Learners: Theoretical Insights, Policies, Pedagogies and Practices, edited by Pacheco, M., Morales, Z., & Hamilton, C : (2019). Charlotte, North Carolina, Information Age Publisher, 286 pp.

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2019

    Erschienen in: Bilingual Research Journal, 42 (2019) 4, Seite 510-512

  3. Fallas Escobar, Christian; Martinez-Cortes, Janeth

    Action Research in STEM and English Language Learning: An Integrated Approach for Developing Teacher Researchers : by Razfar, A. & Troiano, B, New York: Taylor and Francis, 2022, 204 pp., $ 52.95 (paperback), ISBN:978-1-138-54925-8

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2023

    Erschienen in: Mind, Culture, and Activity, 30 (2023) 3-4, Seite 298-301