Zum Inhalt springen

  1. Glynn, Marc S. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Woodside, Arch G. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Glynn, Mark S. [Herausgeber:in]

    Business-to-business brand management : theory, research and executive case study exercises - [1st ed.]

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bingley [u.a.]: Emerald, 2009

    Erschienen in: Advances in business marketing and purchasing ; 1500

  2. Fisher, Joshua B. [Verfasser:in]; Lee, Brian [Verfasser:in]; Baldocchi, Dennis D. [Verfasser:in]; Baker, John M. [Verfasser:in]; Barral, Hélène [Verfasser:in]; Bernacchi, Carl J. [Verfasser:in]; Bernhofer, Christian [Verfasser:in]; Biraud, Sébastien C. [Verfasser:in]; Bohrer, Gil [Verfasser:in]; Brunsell, Nathaniel [Verfasser:in]; Cappelaere, Bernard [Verfasser:in]; Castro‐Contreras, Saulo [Verfasser:in]; Purdy, Adam J. [Verfasser:in]; Chun, Junghwa [Verfasser:in]; Conrad, Bryan J. [Verfasser:in]; Cremonese, Edoardo [Verfasser:in]; Demarty, Jérôme [Verfasser:in]; Desai, Ankur R. [Verfasser:in]; De Ligne, Anne [Verfasser:in]; Foltýnová, Lenka [Verfasser:in]; Goulden, Michael L. [Verfasser:in]; Griffis, Timothy J. [Verfasser:in]; Grünwald, Thomas [Verfasser:in]; Halverson, Gregory H. [Verfasser:in]; [...]

    ECOSTRESS: NASA's Next Generation Mission to Measure Evapotranspiration From the International Space Station

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Wiley, 2020

    Erschienen in: Water resources research 56(4), e2019WR026058 (2020). doi:10.1029/2019WR026058

  3. Glynn, Mark S.

    Business-To-Business Brand Management: Theory, Research and Executivecase Study Exercises: Chapter 3 Manufacturer brand benefits: mixed methods scaling

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Emerald Group Publishing Limited, 2009

    Erschienen in: Business-To-Business Brand Management: Theory, Research and Executivecase Study Exercises (2009), Seite 33-114

  4. Glynn, Mark S.; Woodside, Arch G.

    Business-to-Business Marketing Management: Strategies, Cases, and Solutions: Chapter 1 Introduction to Business-to-Business Marketing Management: Strategies, Cases, and Solutions

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Emerald Group Publishing Limited, 2012

    Erschienen in: Business-to-Business Marketing Management: Strategies, Cases, and Solutions (2012), Seite 1-9

  5. Glynn, Mark S.; Woodside, Arch G.

    Business-To-Business Brand Management: Theory, Research and Executivecase Study Exercises: Chapter 1 Effective business-to-business brand strategies: introduction to business-to-business brand management

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Emerald Group Publishing Limited, 2009

    Erschienen in: Business-To-Business Brand Management: Theory, Research and Executivecase Study Exercises (2009), Seite 1-10