Zum Inhalt springen

  1. Durr, Pat [IllustratorIn]; Sinclair, Catherine [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Budney, Jen [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] ; Ottawa Art Gallery

    Pat Durr : persistence of chaos ; chaos persistant ; [catalogue of an exhibition held at the Ottawa Art Gallery, Ottawa, Ont., from Mar. 2 to June 3, 2012]

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Ottawa: Ottawa Art Gallery, 2012

  2. Goldberg, Patricia [VerfasserIn] ; Stürmer, Kathleen [AkademischeR BetreuerIn]

    In Search of New Insights into Teacher-Learner Interactions : The Potential of Students’ (Non)Attention-related Behavior During Instruction and Its Measurement

    Bücher

    Tübingen: Universitätsbibliothek Tübingen, 2021

  3. Goldberg, Patricia [VerfasserIn] ; Eberhard Karls Universität Tübingen

    In search of new insights into teacher-learner interactions : the potential of students’ (non)attention-related behavior during instruction and its measurement

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Tübingen, 2020

  4. Goldberg, Patricia [VerfasserIn]; Schwerter, Jakob [VerfasserIn]; Seidel, Tina [VerfasserIn]; Müller, Katharina [VerfasserIn]; Stürmer, Kathleen [VerfasserIn]

    How does learners’ behavior attract preservice teachers’ attention during teaching?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Hannover: Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover, 2021 ; Hannover: Technische Informationsbibliothek (TIB), 2021

    Erschienen in: Teaching and Teacher Education ; 97 (2021), 103213

  5. Goldberg, Patricia [VerfasserIn]; Schwerter, Jakob [VerfasserIn]; Seidel, Tina [VerfasserIn]; Müller, Katharina [VerfasserIn]; Stürmer, Kathleen [VerfasserIn]

    How does learners’ behavior attract preservice teachers’ attention during teaching? - [published Version]

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Amsterdam [u.a.] : Elsevier Science, 2021

    Erschienen in: Teaching and Teacher Education 97 (2021) ; Teaching and Teacher Education

  6. Goldberg, Patricia [VerfasserIn]; Schwerter, Jakob [VerfasserIn]; Seidel, Tina [VerfasserIn]; Müller, Katharina [VerfasserIn]; Stürmer, Kathleen [VerfasserIn]

    How does learners' behavior attract preservice teachers' attention during teaching?

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    17 October 2020

    Erschienen in: Teaching and teacher education ; 97(2021), Artikel-ID 103213, Seite 1-14

  7. Goldberg, Patricia [VerfasserIn]; Sümer, Ömer [VerfasserIn]; Stürmer, Kathleen [VerfasserIn]; Wagner, Wolfgang [VerfasserIn]; Göllner, Richard [VerfasserIn]; Gerjets, Peter [VerfasserIn]; Kasneci, Enkelejda [VerfasserIn]; Trautwein, Ulrich [VerfasserIn]

    Attentive or not? Toward a machine learning approach to assessing students' visible engagement in classroom instruction

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Augsburg University Publication Server (OPUS), 2021

  8. Goldberg, Patricia [VerfasserIn]; Sümer, Ömer [VerfasserIn]; Stürmer, Kathleen [VerfasserIn]; Wagner, Wolfgang [VerfasserIn]; Göllner, Richard [VerfasserIn]; Gerjets, Peter [VerfasserIn]; Kasneci, Enkelejda [VerfasserIn]; Trautwein, Ulrich [VerfasserIn]

    Attentive or not? : Toward a machine learning approach to assessing students' visible engagement in classroom instruction

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    18 December 2019

    Erschienen in: Educational psychology review ; 33(2021), 1, Seite 27-49

  9. Ducey, Ariel [MitwirkendeR]; Bianco, Jamie [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Clough, Patricia Ticineto [HerausgeberIn]; Willse, Craig [MitwirkendeR]; Staples, David [MitwirkendeR]; Gambs, Deborah [MitwirkendeR]; Wissinger, Elizabeth [MitwirkendeR]; Cho, Grace M [MitwirkendeR]; Goldberg, Greg [MitwirkendeR]; Halley, Jean [HerausgeberIn]; Kim, Hosu [MitwirkendeR]; ''Skye'' Bianco, Jamie [MitwirkendeR]; Halley, Jean [MitwirkendeR]; Wynn, Jonathan R [MitwirkendeR]; Gilbert, Karen Wendy [MitwirkendeR]; Kim, Hosu [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Ditmore, Melissa [MitwirkendeR]; Hardt, Michael [MitwirkendeR]; Ticineto Clough, Patricia [MitwirkendeR]

    The Affective Turn : Theorizing the Social

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Durham: Duke University Press, [2007] ; [Online-Ausgabe]