Zum Inhalt springen

  1. Kreisman, Daniel [Verfasser:in] ; Stange, Kevin [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    Vocational and Career Tech Education in American High Schools : The Value of Depth Over Breadth

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, September 2017

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w23851

  2. Kreisman, Daniel [Verfasser:in] ; Stange, Kevin [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Vocational and Career Tech Education in American High Schools : The Value of Depth over Breadth

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2017]

    Erschienen in: Andrew Young School of Policy Studies Research Paper Series ; No. 17-12

  3. Kreisman, Daniel [Verfasser:in] ; Stange, Kevin [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Vocational and Career Tech Education in American High Schools : The Value of Depth Over Breadth

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2017]

    Erschienen in: NBER Working Paper ; No. w23851

  4. Austin, Wes [Verfasser:in] ; Heutel, Garth [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Kreisman, Daniel [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    School Bus Emissions, Student Health, and Academic Performance

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, 2019

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w25641

  5. Austin, Wes [Verfasser:in] ; Heutel, Garth [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Kreisman, Daniel [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    School Bus Emissions, Student Health, and Academic Performance

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2019]

    Erschienen in: NBER Working Paper ; No. w25641

  6. Cox, James C. [Verfasser:in] ; Kreisman, Daniel [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Dynarski, Susan [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    Designed to Fail : Effects of the Default Option and Information Complexity on Student Loan Repayment

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, 2018

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w25258

  7. Cox, James C. [Verfasser:in] ; Kreisman, Daniel [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Dynarski, Susan M. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Designed to Fail : Effects of the Default Option and Information Complexity on Student Loan Repayment

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2018]

    Erschienen in: NBER Working Paper ; No. w25258

  8. Dynarski, Susan M. [Verfasser:in] ; Jacob, Brian A. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Kreisman, Daniel [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    How Important are Fixed Effects and Time Trends in Estimating Returns to Schooling? Evidence from a Replication of Jacobson, Lalonde and Sullivan, 2005

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2018]

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 11935

  9. Dynarski, Susan M. [Verfasser:in] ; Jacob, Brian A. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Kreisman, Daniel [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    How Important are Fixed Effects and Time Trends in Estimating Returns to Schooling? Evidence Froma Replication of Jacobson, Lalonde and Sullivan, 2005

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2018]

    Erschienen in: Andrew Young School of Policy Studies Research Paper Series ; No. 18-04

  10. Davis, Will [Verfasser:in]; Kreisman, Daniel [Verfasser:in]; Musaddiq, Tareena [Verfasser:in]

    The effect of universal free school meals on child BMI

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, August 2023

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 16387

  11. Kreisman, Daniel [Verfasser:in]; Smith, Jonathan [Verfasser:in]; Arifin, Bondi [Verfasser:in]

    Labor market signaling and the value of college: evidence from resumes and the truth

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, June 2021

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 14483

  12. Goldring, Thomas [Verfasser:in]; Jacob, Brian Aaron [Verfasser:in]; Kreisman, Daniel [Verfasser:in]; Ricks, Michael D. [Verfasser:in]

    Loopholes and the incidence of public services : evidence from funding career & technical education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, April 2024

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 16943

  13. Goldring, Thomas [Verfasser:in]; Jacob, Brian Aaron [Verfasser:in]; Kreisman, Daniel [Verfasser:in]; Ricks, Michael D. [Verfasser:in] ; National Bureau of Economic Research

    Loopholes and the Incidence of Public Services : Evidence from Funding Career & Technical Education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, April 2024

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w32390

  14. Dynarski, Susan M. [Verfasser:in]; Jacob, Brian Aaron [Verfasser:in]; Kreisman, Daniel [Verfasser:in]

    How important are fixed effects and time trends in estimating returns to schooling? : evidence from a replication of Jacobson, Lalonde and Sullivan, 2005

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA, November 2018

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 11935000

  15. Jones, Todd R. [Verfasser:in]; Kreisman, Daniel [Verfasser:in]; Rubenstein, Ross [Verfasser:in]; Searcy, Cynthia [Verfasser:in]; Bhatt, Rachana [Verfasser:in]

    The Effects of Financial Aid Loss on Persistence and Graduation : A Multi-Dimensional Regression Discontinuity Approach

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2021]

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 13849

  16. Jones, Todd R. [Verfasser:in]; Kreisman, Daniel [Verfasser:in]; Rubenstein, Ross [Verfasser:in]; Searcy, Cynthia [Verfasser:in]; Bhatt, Rachana [Verfasser:in]

    The effects of financial aid loss on persistence and graduation: a multi-dimensional regression discontinuity approach

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, November 2020

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 13849