Zum Inhalt springen

  1. Matarazzo, Michela [Verfasser:in]; Diamantopoulos, Adamantios [Verfasser:in]

    Applying reactance theory to study consumer responses to COVID restrictions : a note on model specification

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: International marketing review ; 40(2023), 5, Seite 894-905

  2. Mariani, Marcello M. [Verfasser:in]; Matarazzo, Michela [Verfasser:in]

    Does cultural distance affect online review ratings? : measuring international customers’ satisfaction with services leveraging digital platforms and big data

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Journal of management & governance ; 25(2021), 4 vom: Dez., Seite 1057-1078

  3. Matarazzo, Michela [Verfasser:in]; Diamantopoulos, Adamantios [Verfasser:in]; Raff, Andreas [Verfasser:in]

    "Buy local" campaigns in times of crisis : insights from reactance theory

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: International marketing review ; 40(2023), 7, Seite 45-78

  4. Mariani, Marcello M.; Matarazzo, Michela

    Does cultural distance affect online review ratings? Measuring international customers’ satisfaction with services leveraging digital platforms and big data

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2021

    Erschienen in: Journal of Management and Governance, 25 (2021) 4, Seite 1057-1078

  5. Resciniti, Riccardo; Matarazzo, Michela; Baima, Gabriele

    Consumers’ reactions to cross-border acquisitions : The role of psychic distance and acquirer’s corporate reputation : The role of psychic distance and acquirer’s corporate reputation

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Emerald, 2019

    Erschienen in: British Food Journal, 122 (2019) 2, Seite 655-677

  6. Matarazzo, Michela; Vanna, Federica De; Lanzilli, Giulia; Resciniti, Riccardo

    Progress in International Business Research: Cultural Distance, Reputation Transferability and Cross Border Acquisitions: A Consumer Perspective

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Emerald Publishing Limited, 2017

    Erschienen in: Progress in International Business Research (2017), Seite 495-515

  7. Del Borghi, Adriana; Tacchino, Valeria; Moreschi, Luca; Matarazzo, Agata; Gallo, Michela; Arellano Vazquez, Diego

    Environmental assessment of vegetable crops towards the water-energy-food nexus: A combination of precision agriculture and life cycle assessment

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Elsevier BV, 2022

    Erschienen in: Ecological Indicators, 140 (2022), Seite 109015

  8. Quayyoum, Sobia; Khan, Mushtaq Hussain; Shah, Syed Zulfiqar Ali; Simonetti, Biagio; Matarazzo, Michela

    Seasonality in crude oil returns

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2020

    Erschienen in: Soft Computing, 24 (2020) 18, Seite 13547-13556